Haha echt hoor. Je hoort je koffer toch pas 5 minuten voor vertrek dicht te doen en het is toch normaal dat nog niet alles droog is omdat je op het laatste moment toch nog iets mee wil nemen wat nog gewassen moest worden
Ik had een hele rare collega die een keer een t shirt mee naar werk had genomen omdat hij s middags weg ging en het moest nog drogen dit was een werkplek waar de sfeer heel stijf was, dus er werd wel raar opgekeken toen hij een waslijntje had gemaakt naast zn bureau haha
Deze jongen heeft trouwens ook een keer de telefoon opgenomen toen hij werd doorverbonden en hij op de wc zat
Ik ben weer eens op DB avontuur na een congres in Duitsland en ik bid echt dat ik vanavond gewoon op een schappelijke terug thuis ben
Snap niks van de ing app. Hij zegt dat ik in het afgelopen jaar 33k op de bank heb gekregen terwijl ik toen gemiddeld 1200 pm verdiende. Komt uit op 14.400. Heb wel paar keer wat honderdjes bij gekregen van de belastingdienst maar dit klopt echt niet.
Heen en weer tussen spaarrekening en betaalrekening?
Ja dat telt ie bij mij idd ook mee!
Same net 45 min stilgestaan zonder machinist dus hopelijk haal ik mijn eindbestemming uberhaupt vandaag
Ik ben al uitgelachen door collega’s die weer allemaal met het vliegtuig gaan
Ah fun! Ik zit nog in een eerste regionale trein dus we gaan zien hoe ver wij gaan komen. Ik ben wel met al m’n collega’s dus je zou zeggen gedeelde smart halve smart maar ik ben op dit punt ook altijd wel klaar met m’n collega’s na 5 dagen dus we zullen zien hoe dit loopt hahahaha
@maartenvanrossem nee Deutsche Bahn!
Hahaha herkenbaar, ik ben een dag eerder vertrokken vanuit Nederland dan de rest dus ik ben lekker alleen! Ik sprak dat klaar zijn met je collega’s laatst uit tegen de collega met wie ik ga en nu hebben we allebei een eigen hotelkamer geboekt echt heerlijk
Wij mogen dat dus niet vanwege budget dus we zaten nu met z’n vieren in hetzelfde appartement
Maar we zitten allemaal met een koptelefoon op in de trein nu prima hahahah
Nou, dat kwartje zou bij mij nooit gevallen zijn!
Sterkte, ik ben nu in Duitsland en heb ook al elke keer vertraging gehad ze zijn ook zo sneaky met geld terugvragen, dat moet helemaal met een formulier dat je moet printen en dan per post moet versturen, daar heeft natuurlijk niemand zin jn
Lol ja ik zit wel steeds heen en weer te storten op mijn spaarrekening. Dus eigenlijk klopt het niet als ze dat dan dubbel tellen.
En vaak krijg je dan nog niet eens je geld terug maar een voucher
Ik het het toch zo’n oplichting als bedrijven dat doen hè.
“Sorry dat we kut waren, hier heb je 25% korting als je de volgende keer terug komt”
Bok op
Ik ben dit al 7 maanden aan het uitstellen dus heel knap!
Ik heb het vandaag zelfs verstuurd! Zie dit als een aanmoediging om het gewoon even te doen
Er is nu in het nieuws dat UWV bij veel mensen de WIA verkeerd berekend heeft. Zowel te hoog als te laag. Ik hoop zo dat ze het bij mij goed hebben gedaan… Het bedrag viel me destijds erg mee en zorgt ervoor dat ik geen financiële stress heb. Maar als dat dus te hoog blijkt te zijn. Bah. De verwachting is dat ze het ook pas in december weten. Nou ja, fingers crossed dan maar.
Ik haat mezelf weer omdat ik toch weer opeens mn eigen haar stond te knippen net en ik nu niet weet of t nou slay of nay is. Super altijd.
Hoe staat het er voor @tessel ?
Ik heb ongeveer vijf kwartier vertraging maar zit in elk geval in de laatste trein van vandaag dus geen overstappen meer.