Wat je even kwijt wil #69

Het ging eerst heel goed, die 45 min liep niet uit en had 60 min speling bij mn laatste overstap, maar het ging op het laatste moment toch mis op 5 minuten en toen moest ik 2,5 uur wachten op de volgende trein. Heb wel lekker avondeten gehaald en gewinkeld in de Duitse drogist.
Nu ben ik op 1/3 van mn laatste rit en ben ik hopelijk voor middernacht in het hotel :raised_hands:t2:
Wel thuis alvast

4 likes

Ik had in de reviews wel gelezen dat mijn Airbnb in een drukke winkelstraat zat, maar daar stond niet bij dat er tot na middernacht een fanfare voor de deur zou spelen.

2 likes

Ik ben lichtelijk verslaafd aan een app op mn telefoon en mag de app/het spelletje van mezelf pas openen als ik mn huis opgeruimd heb. Maar ipv dat ik dat doe zit ik nu op dit forum te scrollen 🥹

3 likes

Welke app is het, ik heb ook geen zin om m’n huis op te ruimen dus zoek een goede afleiding :blush:

3 likes

Hahaha Royal Match. Soort candy crush maar heeft daarnaast ook korte evenementen/wedstrijden waar je tegen andere spelers of teams speelt

2 likes

Vandaag gaan goede vrienden van mij trouwen, en ik heb er zo’n zin in :partying_face:

37 likes

Ik heb zo’n spierpijn van mijn sportles afgelopen donderdag :sweat_smile:

3 likes

Ik ben zo moe dat ik er misselijk van ben. En nog even verder slapen lukt niet

2 likes

in bed liggen met je ogen dicht met oortjes in en wat muziek of een podcast luisteren vind ik dan vaak fijn, daar rust je ook van uit

2 likes

Heb net 200 euro uitgegeven aan een nieuwe koptelefoon, en ben er nu al zo blij mee!!

13 likes

Ik heb me verplaatst naar de bank, de achterdeur open voor wat frisse lucht en true crime aangezet.
Alle plannen voor vanmiddag afgezegd, hopelijk trekt de misselijkheid snel weg

3 likes

Hahahaha wel knap als vermoeidheid en misselijkheid wegtrekken met true crime. Herkenbaar though ook mijn strategie :joy:

8 likes

Anders vanmiddag even een dutje doen!

1 like

Ik heb zo een babyshower maar ben mega ongesteld dus echt weinig zin eigenlijk. Ook met veel mensen die ik niet echt ken en ben niet zo goed in groepen. Bleh

3 likes

Elk jaar weer de vraag wat voor verschrikkelijke fotocollage op mijn boomer moeder der Facebook komt met mijn verjaardag. :smiling_face_with_tear:

Dit is één van de grootste redenen dat ik taggen uit heb gezet. :joy:

6 likes

Wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben met zo’n ouder. Bij mij is het mijn vader. Die gebruikt ook foto’s die even snel in de app zijn doorgestuurd en eigenlijk niet op social media behoren… :roll_eyes:

4 likes

De mijne dus ook!! Ik heb er afgelopen weken ook echt om gedacht wat ik wel en niet ging plaatsen in de app, want bij alles dacht ik oooh straks staat het op facebook.

Ze heeft nu mijn Instagram stories uitgezocht en daar alles uitgehaald, dus het valt mee dit jaar. :joy:

2 likes

Er was net een pakketje van postnl bezorgd maar ik was niet thuis en dan leggen ze hem in de tuin neer op de afgesproken plek. Er stond dat ie bezorgd was maar ik kon hem maar niet vinden. Ik zat ondertussen hafschreeuwend door een hele prikkelende struik te ploeteren. Blijkt dat die bezorger hem hoog in die struik/boom heeft verstopt wtf :joy:

4 likes

Volgens mij is dit de broek! Zag hem er net tussen staan.

@August de trui is nog steeds niet online helaasss

1 like

Ik dacht hem gisteren te hebben gezien (maar toen viel ie kwalitatief op de foto best tegen) maar nu zie ik hem inderdaad weer nergens :smiling_face_with_tear: