Wat je even kwijt wil #69

Ik ben mega brak maar ook mega ongesteld, echt een super combinatie dit. :woozy_face:

3 likes

Horizontaal liggen en zoute snacks voor vandaag :hugs:

6 likes

Ik ben met een vriend in de stad en we zijn 40 min geleden aangesproken door iemand die een lezing wilde geven over god de moeder en we staan er nog steeds :skull::skull:

2 likes

For the love of god loop weg. Ik vind ze vaak ook zo sneaky gekleed. Als toerist of lief oud vrouwtje dat de weg wil vragen, dus zodra ik een kaartje krijg te zien met Jezus erop of ze beginnen al met do you know the love of our mother Mary ben ik al plankgas weg.

15 likes

I see what you did there :joy:

11 likes

hahaha het lukte gewoon niet. Uur gestaan. Maar goed, weer wat geleerd en het zonnetje scheen

3 likes

Ja zodra oudere vrouwtjes op zondagmiddag in de stad vriendelijk naar mij lachen word ik argwanend. Ik heb dit wel eens gepost misschien maar vorig jaar ofzo had ik even geshopt bij de Pieces. Werd ik dus ook aangesproken van: 'Piece… Dat betekent vrede :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:. Maar weet je wie echt vrede geeft?:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:.

Later dacht ik: wacht even… Piece betekent verdomme helemaal geen vrede!!! :angry:

19 likes

Hoezo het lukte gewoon niet? Omdraaien en weglopen. Dit ligt toch meer aan jullie dan aan die persoon.

15 likes

Joh maakt toch niet uit. Ik vind het niet erg. Vriend waarmee ik was was wel geinteresseerd, prima

9 likes

Ik ben aan het verhuizen en we hebben gewoon drie verhuiswagens vol kunnen laden. :smiling_face_with_tear: Nou hebben we ook niet goed in kunnen pakken, maar we hebben ook wel echt veel spullen. Zo onnodig.

7 likes

Verhuizen is ook gewoon de hel

5 likes

Ik ben ruim van te voren begonnen met inpakken en weggooien. Dat gaf zoveel rustm heb achteraf alsnog veel rommel meeverhuisd. Maar dat doe ik nu ook met uitpakken allemaal weg.
Vind inpakken en uitzoeken altijd leuk en rustgevend. Tot ik bij de fotoalbums kom.

4 likes

If it helps wij hadden een vrachtwagen vol en ik had wel goed ingepakt. Dat is bijna 40 m3.

We hebben een heerlijke Indonesische rijsttafel afgehaald, cant wait to eat! Love eten!!

27 likes

Foto pls

7 likes

Net wat kleding uitgezocht + andere spullen. Het was niet eens een enorme rommel of heel erg nodig, maar alsnog 3 vuilniszakken die weg kunnen met rommel en 5 vuilniszakken met kleding/kussentjes/dekentjes…

5 likes

70 likes

Oh my god mijn overburen zijn een enorme seksshow aan het weggeven op de keukentafel echt recht voor het raam :joy: Dan doe je het er toch om, er kijken 100 appartementen recht op ze uit

45 likes

Kan goed zijn dat het exhibitionisten zijn. Je moet net zin hebben in zo’n dinnershow

5 likes

Al twee/drie maanden geleden Ziggo opgezegd, maar kan nog steeds tv kijken via de app :thinking: why??

2 likes