Wat je even kwijt wil #69

Haha kinderen zijn zo random. Ik was mijn nichtje aan het helpen met aankleden. Fluistert ze ineens in mijn oor “jij hebt geen zusje”

Oké??? En nu??

37 likes

Ik ga deze week naar Griekenland op o.a. familiebezoek. We hebben dit jaar een eigen appartement, dus ik ging voor de grap eens kijken in de supermarkt folders. Schrik me kapot joh, veel is nog duurder dan hier. :joy:

2 likes

De Lidl vond ik daar veel goedkoper dan in NL (2 jr geleden)

4 likes

Mijn nichtje zei laatst tegen mij: jij hebt geen papa meer he? Ik wel. Jouw papa is een sterretje toch? Mijne zit daar!

Hahahah savage

26 likes

Mij theorie is dat Google maps de mist in gaat omdat er geen tot weinig rekening word gehouden met de wind.

8 likes

Ik denk vooral dat het de schuld van e-bikes is waardoor de gemiddelde snelheid te hoog geschat wordt

8 likes

Waar en hoe dan? Das een van de weinige landen waar ik nog met mn ogen open durf te pinnen (laatste keer was oktober 2023).

3 likes

Deju vu

8 likes

Wou gisteren een poging doen tot een iced chai latte thee maken maar het was helaas een beetje teleurstellend :smiling_face_with_tear:

Ik heb vanochtend een groot zuurdesembrood gekocht en hij is nu al 3/4 op :weary: en het is vooral mijn eigen schuld.

11 likes

Haha, dat ga ik morgen zijn :joy: Dan haal ik het op de markt en is het brood nog warm en de korstjes knapperig. Jep, heb er nu al zin in

4 likes

Ik ben dit jaar 3x gaan winkelen - inclusief vandaag - en het is 3x tyfus weer geweest. Het is me niet gegund.

2 likes

Ja ik heb extra gehaald ‘voor in de vriezer’ but who am I kidding.

6 likes

Zin om het ook bij mij te komen doen? Vind het zo’n kutklus :sob:

7 likes

Eerlijk gezegd zijn iced chai lattes (zelfgemaakt en zelf gekocht) altijd teleurstellend. Het heeft altijd een wat waterige smaak

3 likes

Ik probeer een spreadsheet te gebruiken om een financieel overzicht te maken en ik kan gewoon echt helemaal niks met Excel. Ik heb van alles gegoocheld maar de sneltoetsen voor een som maken doen het ook niet en dan snap ik niet op welk vlakje moet staan. So confusing.

Wou gewoon even een adult zijn om inzicht te krijgen in wat ik nou precies uitgeef potdomme!!! Trying so hard!!!

1 like

ik kreeg gisteren een (lichte) paniekaanval op werk en mn collega’s hebben me zo goed opgevangen en waren zo lief, en dat bij een bedrijf met 80% mannen

was kut natuurlijk maar voel me vandaag heel dankbaar om in zo’n veilige omgeving te zitten :handshake:

47 likes

Ik heb recent m’n thuiskantoor afgemaakt, vind het zo’n fijne ruimte geworden. Ik zit nu thuis te werken met muziek aan en m’n raam wijd open terwijl de regen op m’n schuurtje ernaast tikt. Het voelt zo knus en herfstig, maar dan zonder dat het te koud is. Ben er echt helemaal ontspannen van.

37 likes

Ik ben dit aan het uitstellen tot volgende week (vakantie). Heb er zo geen zin in

1 like

Je hebt online standaard templates hiervoor! Bijvoorbeeld van het Nibud. Die is wel lelijk qua lay-out maar dat kan je altijd aanpassen haha.

1 like