Wat je even kwijt wil #69

We zijn vandaag aangekomen in ons vakantiehuisje in Duitsland en vlak van te voren toen ik de advertentie weer bekeek dacht ik: Ohja we zijn weer gevallen voor charmant maar oud en vergaan :joy: maar het is super mooi! Huisje gewoon charmant maar netjes met alle gemakken zoal een vaatwasser en lekkere koffie voorzien en de omgeving is prachtig en het is ideaal voor met onze (reactieve) hond en er zit een fucking oehoe (!!!) naast ons huis boven in een boom te baltsroepen ahhh ik ben zo tevreden :smiling_face_with_three_hearts:

49 likes

Heb je een oude versie? Ik had nog een hele oude versie van Netflix staan op mijn iPad waardoor ik nog steeds via het abonnement van iemand anders kon kijken. Na het updaten kon het helaas niet meer.

4 likes

Hmm, heb het gecheckt maar er staat geen update van de app klaar. En het lijkt me toch dat ze m’n hele account blokkeren/op non-actief zetten als ik niet meer betaal? Wel goedkoop zo :sweat_smile:

1 like

Ik heb een maand geleden iets besteld via een webshop en gekozen voor Riverty Afterpay. En nu staat er bij die betaling in de app nog steeds “Binnenkort”, maar ik wil gewoon betalen want ik reken mezelf telkens 150 euro rijker dan ik ben :unamused:. Heb het maar in een spaarpotje op de bank gedaan, maar toch irritant

4 likes

Klinkt goed! Maar wat is een recreatieve hond? Hebben jullie ook werkhonden?

1 like

Ik denk dat ze reactieve hond bedoelde.

5 likes

Of een leenhond

1 like

:joy: zo dat heb ik zelf ook creatief verbasterd zie ik. Duidelijk!

5 likes

Ik vond het wel een grappige interpretatie eigenlijk. Vooral de vraag of ze ook werkhonden hebben hahah :joy:

3 likes

Ik ben zó brak en moe, maar in kan de draai niet vinden in bed :roll_eyes:

Ik voel me zo belabberd bah. Heb longontsteking en vrijdag antibiotica gekregen maar het slaat niet goed aan. Ben zo benauwd en die hoestbuien, alsof ik stik :pensive: Morgenvroeg meteen weer de huisarts bellen pff

2 likes

Maat, het is 4.40 en ik lig nog steeds wakker. Wat zijn dit voor tijden

3 likes

Ik lag er voor mijn doen vroeg in maar alsnog hele nacht gehoest. :sob: na ruim een week wel klaar mee

2 likes

Vandaag bestaat uit taart, taart en nog meer taart!
En slechte series want ik ben jarig :partying_face::partying_face:

89 likes

Toch heerlijk zo wakker worden met een regenbui. Alle ramen tegen elkaar openzetten en lekker het huis laten afkoelen :grin:

7 likes

Ben altijd zo blij met mijn fysio. Eens in de zoveel tijd zitten mijn nek en schouders zo vast dat ik alleen maar hoofdpijn heb. Maar zodra ik dan bel zorgen ze altijd dat ik dezelfde dag geholpen kan worden. Dus net in mijn lunchpauze hebben ze het even los gemasseerd en nu is mijn hoofdpijn weer weg.

14 likes

Ik ging de vakantiefoto’s ophalen van de wegwerpcamera en er zit een duidelijk verschil in hoe mijn vriend foto’s maakt en hoe ik foto’s maak. Op bijna elke foto die ik van mijn vriend heb gemaakt zit mijn vinger ervoor :joy: oeps

9 likes

Omg er zit een vrij grote spleet in de muur van de mannenkleedkamer in mijn sportschool en ik keek net per ongeluk vol tegen iemands bilpartij EN balzak :sob::sob::sob::sob::sob: hij trok broek uit dus stond net met 1 been in de lucht
Ik ga even mijn ogen eruit schrapen

21 likes

Ik heb me vanmorgen ingeschreven bij de sportschool en nu ga ik vanavond zwemmen en morgen een groepsles volgen. Vind t super spannend, maar komt goed

30 likes

Ik hoop niet bij de sportschool van @vitaminwater

29 likes