Wat je even kwijt wil #69

Ik had bij de Intratuin een hele lekkere frisse vulling voor de Lampe Berger geroken en gekocht, maar nu ik hem aan heb staan ruikt het meer naar 18-jarige jongens met overdreven veel frisse deo en parfum, die zich net klaar hebben gemaakt om op stap te gaan. :woozy_face:

17 likes

Axe meets One Million stel ik me nu voor :joy:

5 likes

Haha het is Iceberg van Scent Chips en hij doet me vooral denken aan hele frisse mannen-douchegel nu. Maar het kan ook zijn dat er een gastje van 18 met een petje en een schuin tasje in de hoek van m’n kamer staat.

16 likes

haha ja hier gaat t fout

10 likes

Zojuist een melding gedaan bij de Volkskrant over de bezorging die nu al tweemaal de krant zo hardhandig er door drukt dat de helft van de krant verscheurd en dus onleesbaar is.

Voel me zo’n oud zeikwijf :older_woman:t2:

Ben ik het? :joy:

9 likes

Nee joh zo kun je toch niet fatsoenlijk lezen

1 like

Ik heb me net gesneden met scheren (bij de aanhechting naar mijn hak, onderkant been, hoe heet dat stuk???) en het blijft maar bloeden :clown_face:

3 likes

Hiel? Dat kan echt bloeden als een rund als je je daar hebt gesneden

1 like

Oh ja :joy: ja mijn hiel! En als ik loop ā€˜strekt’ het natuurlijk dus het wil wel

2 likes

Uit ervaring weet ik wel dat sommige brievenbussen zo klote zijn om post doorheen te duwen, dat het soms bijna niet te voorkomen is. Dus misschien ook even checken of je brievenbus niet te krap/strak is. Ik kreeg soms zelfs gewone enveloppen er nauwelijks doorheen.

5 likes

Ja net als alles rondom je knie, al zo vaak echt een hap eruit geschoren daar

1 like

Ik ben mega brak maar ook mega ongesteld, echt een super combinatie dit. :woozy_face:

3 likes

Horizontaal liggen en zoute snacks voor vandaag :hugs:

6 likes

Ik ben met een vriend in de stad en we zijn 40 min geleden aangesproken door iemand die een lezing wilde geven over god de moeder en we staan er nog steeds :skull::skull:

2 likes

For the love of god loop weg. Ik vind ze vaak ook zo sneaky gekleed. Als toerist of lief oud vrouwtje dat de weg wil vragen, dus zodra ik een kaartje krijg te zien met Jezus erop of ze beginnen al met do you know the love of our mother Mary ben ik al plankgas weg.

15 likes

I see what you did there :joy:

11 likes

hahaha het lukte gewoon niet. Uur gestaan. Maar goed, weer wat geleerd en het zonnetje scheen

3 likes

Ja zodra oudere vrouwtjes op zondagmiddag in de stad vriendelijk naar mij lachen word ik argwanend. Ik heb dit wel eens gepost misschien maar vorig jaar ofzo had ik even geshopt bij de Pieces. Werd ik dus ook aangesproken van: 'Piece… Dat betekent vrede :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:. Maar weet je wie echt vrede geeft?:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:.

Later dacht ik: wacht even… Piece betekent verdomme helemaal geen vrede!!! :angry:

19 likes

Hoezo het lukte gewoon niet? Omdraaien en weglopen. Dit ligt toch meer aan jullie dan aan die persoon.

15 likes

Joh maakt toch niet uit. Ik vind het niet erg. Vriend waarmee ik was was wel geinteresseerd, prima

9 likes