Ik ben aan het verhuizen en we hebben gewoon drie verhuiswagens vol kunnen laden. Nou hebben we ook niet goed in kunnen pakken, maar we hebben ook wel echt veel spullen. Zo onnodig.
Verhuizen is ook gewoon de hel
Ik ben ruim van te voren begonnen met inpakken en weggooien. Dat gaf zoveel rustm heb achteraf alsnog veel rommel meeverhuisd. Maar dat doe ik nu ook met uitpakken allemaal weg.
Vind inpakken en uitzoeken altijd leuk en rustgevend. Tot ik bij de fotoalbums kom.
If it helps wij hadden een vrachtwagen vol en ik had wel goed ingepakt. Dat is bijna 40 m3.
We hebben een heerlijke Indonesische rijsttafel afgehaald, cant wait to eat! Love eten!!
Foto pls
Net wat kleding uitgezocht + andere spullen. Het was niet eens een enorme rommel of heel erg nodig, maar alsnog 3 vuilniszakken die weg kunnen met rommel en 5 vuilniszakken met kleding/kussentjes/dekentjesā¦
Oh my god mijn overburen zijn een enorme seksshow aan het weggeven op de keukentafel echt recht voor het raam Dan doe je het er toch om, er kijken 100 appartementen recht op ze uit
Kan goed zijn dat het exhibitionisten zijn. Je moet net zin hebben in zoān dinnershow
Al twee/drie maanden geleden Ziggo opgezegd, maar kan nog steeds tv kijken via de app why??
We zijn vandaag aangekomen in ons vakantiehuisje in Duitsland en vlak van te voren toen ik de advertentie weer bekeek dacht ik: Ohja we zijn weer gevallen voor charmant maar oud en vergaan maar het is super mooi! Huisje gewoon charmant maar netjes met alle gemakken zoal een vaatwasser en lekkere koffie voorzien en de omgeving is prachtig en het is ideaal voor met onze (reactieve) hond en er zit een fucking oehoe (!!!) naast ons huis boven in een boom te baltsroepen ahhh ik ben zo tevreden
Heb je een oude versie? Ik had nog een hele oude versie van Netflix staan op mijn iPad waardoor ik nog steeds via het abonnement van iemand anders kon kijken. Na het updaten kon het helaas niet meer.
Hmm, heb het gecheckt maar er staat geen update van de app klaar. En het lijkt me toch dat ze mān hele account blokkeren/op non-actief zetten als ik niet meer betaal? Wel goedkoop zo
Ik heb een maand geleden iets besteld via een webshop en gekozen voor Riverty Afterpay. En nu staat er bij die betaling in de app nog steeds āBinnenkortā, maar ik wil gewoon betalen want ik reken mezelf telkens 150 euro rijker dan ik ben . Heb het maar in een spaarpotje op de bank gedaan, maar toch irritant
Klinkt goed! Maar wat is een recreatieve hond? Hebben jullie ook werkhonden?
Ik denk dat ze reactieve hond bedoelde.
Of een leenhond
zo dat heb ik zelf ook creatief verbasterd zie ik. Duidelijk!
Ik vond het wel een grappige interpretatie eigenlijk. Vooral de vraag of ze ook werkhonden hebben hahah