Ik ben zó brak en moe, maar in kan de draai niet vinden in bed
Ik voel me zo belabberd bah. Heb longontsteking en vrijdag antibiotica gekregen maar het slaat niet goed aan. Ben zo benauwd en die hoestbuien, alsof ik stik Morgenvroeg meteen weer de huisarts bellen pff
Maat, het is 4.40 en ik lig nog steeds wakker. Wat zijn dit voor tijden
Ik lag er voor mijn doen vroeg in maar alsnog hele nacht gehoest. na ruim een week wel klaar mee
Vandaag bestaat uit taart, taart en nog meer taart!
En slechte series want ik ben jarig
Toch heerlijk zo wakker worden met een regenbui. Alle ramen tegen elkaar openzetten en lekker het huis laten afkoelen
Ben altijd zo blij met mijn fysio. Eens in de zoveel tijd zitten mijn nek en schouders zo vast dat ik alleen maar hoofdpijn heb. Maar zodra ik dan bel zorgen ze altijd dat ik dezelfde dag geholpen kan worden. Dus net in mijn lunchpauze hebben ze het even los gemasseerd en nu is mijn hoofdpijn weer weg.
Ik ging de vakantiefoto’s ophalen van de wegwerpcamera en er zit een duidelijk verschil in hoe mijn vriend foto’s maakt en hoe ik foto’s maak. Op bijna elke foto die ik van mijn vriend heb gemaakt zit mijn vinger ervoor oeps
Omg er zit een vrij grote spleet in de muur van de mannenkleedkamer in mijn sportschool en ik keek net per ongeluk vol tegen iemands bilpartij EN balzak hij trok broek uit dus stond net met 1 been in de lucht
Ik ga even mijn ogen eruit schrapen
Ik heb me vanmorgen ingeschreven bij de sportschool en nu ga ik vanavond zwemmen en morgen een groepsles volgen. Vind t super spannend, maar komt goed
Whahaha nee dat hoop ik ook niet
Een spleet in een spleet
Raymond Thiry zit bij eva Jinek, wat een leuke man is dat. Heerlijke stem, goeie kop en die stem! Was me nooit opgevallen eigenlijk, ik heb een zwak voor mooie stemmen.
Ja zat Eva nou een beetje met hem te flirten? Haha ik snap het wel
Haha ja sowieso! Die had duidelijk een crush
Hij lijkt echt bizar veel op m’n vader. Echt een beetje eng gewoon, vooral omdat hij in bijna al z’n rollen vermoord wordt haha, beetje cru.
Edit: alleen heeft m’n vader niet zijn stem en niet zijn lengte, hahaha.
Wachten tot je ongesteldheid begint is zon kutgevoel. Breek die dam door gvd.
Ik ben nog steeds een beetje gaar na het weekend maar heb alsnog een productieve dag gehad en super chill gekookt! Dus al met al alsnog een goede dag.
Ik heb na 7 jaar voor het eerst mijn gordijnen gewassen.