Wat je even kwijt wil #69

Niet weer :sob:

6 likes

haha ik kan me eigenlijk niet herinneren dat deze discussie ooit echt gevoerd is

ken m alleen maar van het gordijnen wassen metafoor voor iets dat al vaak is besproken

6 likes

Bij mij helpt het om (penetratie)seks te hebben haha

9 likes

Nee nu gaat iedereen vertellen wanneer de laatste keer is dat zij het gedaan hebben

Gooi ik deze er ook maar even in: reminder om je waterkoker te ontkalken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja same dat werkt echt top maar ben heel erg niet in the mood doordat ik me dus zo walvisserig en ongemakkelijk voel :joy:

4 likes

Het is ook echt een lieverd. Ik heb een paar keer met hem samengewerkt en het is 1 van de weinige aardige BN’ers die ik heb meegemaakt.

3 likes

Omg ik heb serieus mijn vorige menstruatie gegoogled of dit een ding was :laughing: voor mijn gevoel wakkert het ‘t ook altijd aan?

3 likes

Zo lekker dat het koeler is in mn slaapkamer en ik weer lekker onder mn deken kan kruipen zonder dat het zweet gelijk van me af druipt

12 likes

We hebben om huurverlaging gevraagd (van 850 exclusief g/w/l naar 627 euro per maand!) op basis van het nieuwe puntensysteem wat per 1 juli is ingegaan (volgens de site van de huurcommissie en de punten die aan onze woning gehangen zijn in de check hebben we daar recht op namelijk). Het antwoord wat we kregen van onze huurbaas komt neer op: ‘Je hebt geen gelijk en ik kan me niet voorstellen dat jullie daar recht op hebben. We willen geen huurverlaging doorvoeren. Daarnaast hebben jullie vaker onvrede geuit dus we vinden het geen probleem als jullie nieuwe woonruimte zoeken. Mocht dit aan de orde zijn, willen jullie dat dan laten weten?’

We zijn al sinds we hier wonen (november 2023) aan het wachten op een sleutel voor het fietsenhok, het schilderen van kozijnen en veel meer andere beloftes die niet worden nagekomen. Daarnaast krijgen we vaak geen antwoord op onze mailtjes/berichtjes, dus de communicatie verloopt erg moeizaam. De onvrede is dus voornamelijk vanwege hun ‘service’ en niet de woning zelf.

Moet die man zeker op m’n blote knietjes danken dat hij het me gunt dat ik hier mag wonen? :clown_face:

Echt 0 zin in gezeik, maar 200 euro per maand is niet niks.

8 likes

Ik zou er een zaak van maken bij de huurcommissie.

19 likes

Oei… ik lees het als een dreigement eigenlijk. Zou de eerste huisbaas niet zijn die met pesterijen begint omdat je gewoon vraagt waar je recht op hebt. Word er in jouw plaats gewoon boos van.
edit: waarmee ik niet wil zeggen dat je je dus maar gewoon moet laten doen!

9 likes

Weet niet wat voor contract je hebt maar idd, maak hier een zaak van
Je hebt je hand uitgestoken om het netjes op te lossen als ze die niet aannemen dan laten ze jou geen keuze

2 likes

Komt zeker goed als hij na mijn berichtje morgen niet bijdraait. Heb het al uitgetypt, maar wil er even een nachtje over slapen aangezien de stoom op het moment uit mijn oren komt.

We hebben gelukkig een contract voor onbepaalde duur en een rechtsbijstandverzekering, dus ik laat me niet zomaar wegpesten.

31 likes

Ja snap ik hoor. Heb het zelf gedaan omdat ik telkens maar aan het lijntje gehouden werd met van alles. Succes en mocht ik je ergens mee op weg kunnen helpen, laat het me weten

3 likes

Lief van je! Thanks.

5 likes

Neem bij het stofzuigen gelijk ook ff de plinten mee.

2 likes

omg mn grootste stressor van afgelopen weken heeft zichzelf vandaag opgelost :star_struck::star_struck::star_struck: heerlijk, zelf nergens proactief iets aan doen vanuit uitstelgedrag en dat het zich dan tóch oplost

beste momentjes in t leven

54 likes

Dit is echt mijn moeders levensmotto: de meeste problemen lossen zich vanzelf op. Ik ben echt een stresskip die zich overal druk om maakt maar irritant genoeg is het vaak nog waar ook.

8 likes

Mijn droom

4 likes

Ik ga vandaag een matchende tattoo met mijn man laten zetten om te vieren dat we bijna 20 jaar samen zijn :grinning: zin in!

50 likes