Wat je even kwijt wil #69

In België wel een succes! Dat hele schap lag vol en er lagen er nog een hoop toen “wij” allemaal verzadigd waren

4 artikelen is wel echt weinig ook hè. Zeker als ze via van die micro influencers allemaal reclame ervoor hebben lopen maken

1 like

Ik overweeg om vanavond mijn pelletkachel aan te doen, maar dat is toch altijd een dingetje hè. Die “eerste keer”

4 likes

Ik had vannacht gedroomd dat ik in de kringloop precies kon vinden wat ik zocht, dus ben net even geweest. Maar helaas, het was geen voorteken.

3 likes

Precies toen ik terug kwam van een grote wandeling met de hondjes begon het keihard te regenen.
Nog nooit zo’n perfecte timing gehad😎

6 likes

Ons systeem ligt er volledig uit, al een half uur lang dus ik ga lekker op de bank liggen en chillen, joejoe.

9 likes

Kracht van het forum werkt niet als het over weer gaat. Ik had zelfs hagel op mijn kop :expressionless:

5 likes

Ik zit echt te wachten tot code geel losbarst hier, haha. Moet vnv een wedstrijd scheidsen en heb er zo geen zin in.

1 like

Said no one ever :disguised_face:

(Grapje, ik zou zelf in Zuid-Limburg willen wonen)

3 likes

Dacht even een rustig avondje, zit ik bij de SEH omdat ik een stukje van m’n vinger heb afgesneden tijdens het koken. :cowboy_hat_face:

7 likes

Ik voel dit helemaal hahaha, ik heb ook niets met midden scheidingen.

3 likes

Had echt een beetje een baaldag en liep net door de stad in m’n lunchpauze en toen zag ik bij een bakkertje in de etalage nog precies 1 croissant met een knakworst erin liggen. Echt m’n guilty pleasure dus ik dacht: die is van mij. Ik naar binnen en zeg tegen de verkoopster ‘ja ik wil heel graag die ene knakworstcroissant die nog in de etalage ligt’ en toen zei ze met een knipoog ‘ja, ik hoorde hem jouw naam al roepen’. Ahahaha ken deze vrouw totaal niet maar die opmerking heeft echt m’n dag beter gemaakt. 🥹♥️

151 likes

Eventueel even huisarts bellen om te vragen of je langs moet komen?

3 likes

Eerste vakantie met baby, lekker kneuterig gewoon in Nederland, maar toch zo bijzonder 🥹

31 likes

Ik ga kamperen dit weekend en ik vraag me af waarom in godsnaam
Ik heb nu de verwarming thuis al aan.

4 likes

Ik kreeg een melding van snapchat dat het alweer 4 jaar geleden is dat ik hardop aan het janken was vanwege een documentaire over een octopus.

Ik had het destijds gefilmd want vond het hilarisch dat ik moest janken.

11 likes

Ik ben echt helemaal voor de treat yoself, maar een croissant met knakworst erin? Is dat lekker?

2 likes

Lijkt mij niet viezer dan een gewoon broodje knakworst

4 likes

Heb jij geen kerstdiners op school gehad tussen 1992 en 1998?

50 likes

Smaken zullen verschillen maar lijkt me uit het verhaal duidelijk dat ik het (vooral deze) mega lekker vind ja :crazy_face:

6 likes

Dit gaat sowieso over My octopus teacher, of niet? Ik heb ook zo hard gejankt en al mijn vrienden gedwongen om hem ook te kijken.

6 likes