Hahahah
Ik heb net in de auto voor mijn vriend - omdat hij aan het rijden was - exclusieve Nikes moeten bestellen, is me goddomme nog gelukt ook.
Best girlfriend award goes to meeeeee today.
Haha ik verwacht binnenkort echt veel mannen op die wit groene sneakers te zien, want zag vanmorgen ook allemaal posts.
Haha ja zag het ook al! Vind ze niet eens zo mooi
Haha welke zijn dat dan, foto?
Thnx!
Oh ik had iets spectaculairders verwacht
Ik heb ze net ook besteld hahaha zag dat er bij de winkel hele rijen stonden, in de regen, sinds gisteravond. Terwijl bestellen best makkelijk ging eigenlijk. Maargoed t is mss de âervaringâ hahah.
En t gaat om een jubileumeditie misschien daarom.
Ja iedereen op zn mooie schoentjes in de regen in de rij. Ik had EA dus lekker rustig aan gekocht net
Het was vannacht voor het eerst in maanden weer echt lekker koud in de slaapkamer en vond dat toch wel heeeeeel fijn slapen! En nu gaan de temperaturen weer omhoog i am over itttt
Een troost:
Weekendweerbericht | Amper buien, maar er komen wel frisse nachten aan https://www.nu.nl/weerbericht/6328047/weekendweerbericht-amper-buien-maar-er-komen-wel-frisse-nachten-aan.html
Ik hoorde net een meisje zeggen: âMijn oma is echt slayyyâ
Sinds mijn toenmalige partner het ongeveer op mân verjaardag uitgemaakt heeft 4 jaar terug vind ik het zo moeilijk om mezelf een houding te geven op/tot mân verjaardag, weet gewoon niet hoe normale mensen hun verjaardag vormgeven. Als in, ik ben over 5 uur jarig en heb het idee dat ik nu iets zou moeten ofzo?
En vier het over 2 weken wel met vrienden, maar de dag zelf heeft altijd een vreemde vibe
Ja hoe je wil!!! Dus als je je verjaardag totaal niet boeiend vindt dan doe je lekker helemaal niets bijzonders en laat je het voorbij gaan. Maar als je er wel bij stil wil staan en een dag voor jezelf wil hebben/jezelf wil vieren, kan je ook altijd vrij nemen op je verjaardag en ofwel met vrienden/familie iets doen, of lekker een dag voor jezelf (film, boek lezen in een café, winkelen, gamen, de hele dag verluieren) of een combinatie daarvan.
Na 10+ jaren in Amsterdam te hebben gewoond, woon ik nu in een klein dorp en het is zo fijn dat mensen elkaar gewoon begroeten en naar elkaar glimlachen. Heb dat echt gemist in de stad.
In het appartementencomplex waar ik woonde zeiden mensen soms niet eens wat als je samen in de lift stond.
Zei jij wel wat dan? Mensen schuiven dit soort symptomen vaak af op âgrote stadâ maar je kan er ook zelf wat van maken
Ik hoorde Suzanne van de podcast altijd wat eens vertellen dat ook al woont ze nu in Amsterdam ze mensen op straat gewoon nog gedag zegt. Vond dat wel gezellig klinken
Ik zei mensen ook in de grotere stad waar ik woonde wel gedag. Soms uit gewoonte als ik net weer even een tijdje in mijn dorp-van-herkomst was geweest, maar soms ook omdat het voor mij toch raar voelde om het niet te doen, zeker in mijn eigen buurtje als het rustig was op straat en je elkaar voorbijloopt op de stoep of zo. En dan niet uitgebreid of nadrukkelijk gedag zeggen, maar gewoon even erkennen dat iemand er is. Werd dan lang niet altijd teruggedaan, snapte dat nooit goed, zo onnodig om iemand die gewoon even gedag zegt te negeren, ook al is het in een stad.
Ik heb net Ben & Jerry dulce-delish op en ik wil het liefst de hele bak inhaleren