Wat je even kwijt wil #69

Tja misschien is het ook niet zo zwart/wit

3 likes

Ik was in het park en liep met hond naar zo’n honden toilet waar je gewoon de kak van de hond mag laten liggen, super chill. Anyways, hond was dus aan het kakken en toen zag ik een moeder en twee kinderen OP DAT VELDJE allemaal kastagnes en bladeren verzamelen, tussen de drollen :rofl::joy:

Ze keek me ook raar aan, dus ik weet niet of het toen pas inzonk dat ze met haar kindjes op een hondentoilet aan het graaien was, maar i loved it. Vooral ook omdat het een enorm groot park is en het nou net de enige plek is waar je de kak gewoon lekker laat liggen. Fijne herfst!

18 likes

Tegen m’n buren en in de buurt waar ik woonde altijd, maar daarbuiten eigenlijk ook niet meer want dan moet je wel erg vaak hallo zeggen. Je hebt wel gelijk hoor.

Oh toen ik twee jaar terug een weekje in Amsterdam op een huis paste was ik voor mijn gevoel ook de enige die dankjewel riep :grimacing: maar Amsterdam is ook tering groot, dus het verschilt misschien ook wel per stadsdeel oid.

1 like

Gefeliciteerd! Hoop dat je je oké voelt vandaag. Uiteindelijk is het ook maar gewoon een dag en je mag ermee doen wat jij wilt, ook als dat huilend in een hoekje van de bank zitten is. Of de zolder opruimen. Of wat leuks doen. Fijne dag!

2 likes

Ik ben zo klaar met deze kutverkoudheid. Ik voel me helemaal beroerd.

1 like

Ik had mn telefoon laten vallen en had dikke scheuren in mn scherm, maar blijkbaar was dat allesn mn screenprotector en niet mn telefoon zelf. Erg blij :pray:

20 likes

Ik heb in mn duim gesneden en buiten dat dat vet pijn doet kan ik er nu ook niet mee typen op mn tel :unamused:

5 likes

Ik ben eindelijk op vakantie voor een weekje (lang naar uitgekeken), eergisteren aangekomen, en nu lig ik ziek op bed :confounded: Slechtste timing ooit :sob:

2 likes

Oh dit is zo kut en gebeurt zo vaak he!!! Hopelijk valt het mee :pray::pray:

1 like

Maar weet je wat daarvoor goed helpt?

2 likes

Xylo?!

2 likes

God wat is het toch een wondermiddel

3 likes

Vanaf vandaag ben ik alleen met mijn hond een weekje op vakantie, voor het eerst. En ik vind het vreselijk, moet alleen maar huilen omdat ik het zo erg vind om alleen te zijn. Ik haat heimwee, soms is dit zo erg aanwezig.
Thuis nul problemen om alleen te zijn en dingen te doen. Kijken hoe het morgen gaat na een nachtje slapen.

13 likes

Dat is vervelend lijkt me. Gelukkig is je hond dat wel lekker bij je. Gewoon met een boek op de bank of een film kijken is natuurlijk ook prima.
Hopelijk heb je morgen minder last en kan je alsnog lekker genieten.

Waar ben je naartoe als ik vragen mag?

3 likes

Ben in Frankrijk! Ik was eerste een weekje samen met mijn ouders in Frankrijk en nu op 4uurtjes van hun in huisje (en 4uur van huis).
Ga zo Netflix kijken en straks nog even lekker lezen.
Heb mezelf ook wat druk opgelegd dat ik vond dat ik dit moest kunnen en moest doen, maar ja dat een ander de wereld in zijn eentje afreist wil niet zeggen dat het voor iedereen geld.

4 likes

Soms is dat gevoel ook wel erger na samenzijn met meer mensen dus misschien is het morgen of overmorgen al beter, dat hoop ik in ieder geval en dat je lekker met je hondje kunt chillen daar.

4 likes

Ik heb dat mezelf ook heel lang opgelegd. En nu probeer ik maar te accepteren dat ik niet een van die mensen ben en dat het voor mij max 1.5 week van huis zijn is. (Ligt vooral het idee van de katten alleen laten.) Wat mij soms helpt is het per dag bekijken, vind ik het vandaag nog leuk? Mooi, zien we morgen verder. En op die manier opdelen werkt beter dan direct de hele periode bedenken.
En inderdaad, als je eerst samen met anderen was en nu alleen met je hond is het ook weer even wennen en aanpassen. Maak er een fijne avond van en ook nog een hele fijne vakantie verder gewenst.

5 likes

Ik vlieg morgen weer terug naar Nederland en ik vind het heel jammer dat mijn vakantie erop zit, maar heb ook ineens wel weer zin in mijn eigen routine. Ik ben denk ik niet gemaakt voor lange reizen :’)

6 likes

Idk wat het is maar ik heb deze avond zo’n last van FOMO? Terwijl er niet eens een specifiek event ofzo is waar ik heen wil? Ben gewoon een beetje rusteloos en eenzaam.

6 likes