Wat je even kwijt wil #69

Dat is vervelend lijkt me. Gelukkig is je hond dat wel lekker bij je. Gewoon met een boek op de bank of een film kijken is natuurlijk ook prima.
Hopelijk heb je morgen minder last en kan je alsnog lekker genieten.

Waar ben je naartoe als ik vragen mag?

3 likes

Ben in Frankrijk! Ik was eerste een weekje samen met mijn ouders in Frankrijk en nu op 4uurtjes van hun in huisje (en 4uur van huis).
Ga zo Netflix kijken en straks nog even lekker lezen.
Heb mezelf ook wat druk opgelegd dat ik vond dat ik dit moest kunnen en moest doen, maar ja dat een ander de wereld in zijn eentje afreist wil niet zeggen dat het voor iedereen geld.

4 likes

Soms is dat gevoel ook wel erger na samenzijn met meer mensen dus misschien is het morgen of overmorgen al beter, dat hoop ik in ieder geval en dat je lekker met je hondje kunt chillen daar.

4 likes

Ik heb dat mezelf ook heel lang opgelegd. En nu probeer ik maar te accepteren dat ik niet een van die mensen ben en dat het voor mij max 1.5 week van huis zijn is. (Ligt vooral het idee van de katten alleen laten.) Wat mij soms helpt is het per dag bekijken, vind ik het vandaag nog leuk? Mooi, zien we morgen verder. En op die manier opdelen werkt beter dan direct de hele periode bedenken.
En inderdaad, als je eerst samen met anderen was en nu alleen met je hond is het ook weer even wennen en aanpassen. Maak er een fijne avond van en ook nog een hele fijne vakantie verder gewenst.

5 likes

Ik vlieg morgen weer terug naar Nederland en ik vind het heel jammer dat mijn vakantie erop zit, maar heb ook ineens wel weer zin in mijn eigen routine. Ik ben denk ik niet gemaakt voor lange reizen :’)

6 likes

Idk wat het is maar ik heb deze avond zo’n last van FOMO? Terwijl er niet eens een specifiek event ofzo is waar ik heen wil? Ben gewoon een beetje rusteloos en eenzaam.

6 likes

Ik heb net om half 12 besloten om een brood te gaan maken en ga zo aan de stretch & fold routine beginnen, ik hoop dat ik morgen vind dat dit het waard was :skull:

25 likes

Ik heb van al het hoesten zoveel pijn in mijn rug dat ik niet meer lekker kan liggen. Dus nu houdt niet alleen het hoesten me wakker maar ook de pijn. Echt top dit :smiling_face_with_tear: 3 weken nu en ik ben er zooooo klaar mee

3 likes

Oh wat naar.
Ik behandel ook longontstekingen op mn werk en hoesten kan echt lang blijven na een longontsteking, ook al is hij goed behandeld. Gebruik je goede pijnstilling en heb je (met youtube) al leren huffen?

4 likes

Kreeg net een schop tegen mijn scheenbeen aan van mijn vriend in zijn slaap, ben meteen klaarwakker.

3 likes

De huffen tip ken ik niet, ga ik eens opzoeken! Thanks :relaxed:

Qua pijnstilling mag ik alleen paracetamol want ben 17 weken zwanger… De longonsteking is inderdaad wel over maar dat hoesten ja, pfoeh. En ik kan alleen lekker liggen op mijn linkerzij qua benauwdheid, maar daar zat dus precies de spierpijn. Ellende :laughing: uiteindelijk helemaal plat gaan liggen zodat er minder spierspanning zat. Niet fijn qua hoesten maar wel qua rugpijn dus toch nog wat geslapen!

4 likes

Kwam gister mijn map met Flippo’s van vroeger weer tegen.
Die zijn ook alweer bijna 30 jaar oud.

16 likes

Was het het waard?

4 likes

Sorry maar dit komt heftig bij me binnen. Vanwege het vivaboomer-gehalte :sob:

5 likes

Tsja, we worden allemaal een dagje ouder :joy:
De map met Pokemon kaarten lag er ook naast :joy:

5 likes

Oh ik kan me die geur nog heeelemaal voor me halen. Dat ze in die vettige plasticjes zaten onder de chipskruimels

15 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Volgens mij zit daar inmiddels voor beide best nog wel geld in

3 likes

Een dagje ouder… QED nou moet je echt kappen hoor :rofl:

1 like

Ik kwam een beetje laat mijn nest uit (surprise, surprise) en het deeg moet nu voor de laatste keer rijzen, dus ik ben nog wel even bezig haha :joy: naja hopelijk vanmiddag een lekker broodje

3 likes