Wat je even kwijt wil #69

Ik pak papier en een rekenmachine dat kost me minder tijd dan Excel doorgronden

3 likes

Thanks!!! Heb al gezocht naar formats maar helaas niet een gevonden die aansloot (ook vrij vroeg opgegeven hoor ben eerlijk). Ik ben het nu ook aan het opschrijven allemaal en dan ook nog handmatig bij elkaar aan t optellen.

Ach ja, look at the bright side, t regent hier pijpenstelen en ik zit lekker binnen!

:fu:t3:

2 likes

Ja idd! Precies dat heb ik nu ook :sob::joy:

Had je ooit nog een bureau gevonden dat aan je wensen voldeed? Ik kan me posts herinneren over de moeilijke zoektocht; heb je er nu eentje staan shinen?:sparkles:(En door je post benieuwd hoe je thuiskantoor er dan uitziet!)

3 likes

YouTube is hierin mijn beste vriend. Door YouTube videos te kijken heb ik zoveel geleerd over Excel en snap ik het steeds meer

1 like

Ja! Gevonden nav een tip hier. Wel echt 3 maanden gezeik gehad met het leveren, maar uiteindelijk is het gelukt. Het is een uitschuifbaar bureau geworden van Woodman, scheelt zoveel ruimte hier.

Moet nog heel veel dingen ophangen op de muur achter m’n scherm en nog plankjes etc, wil het plafond nog dezelfde kleur schilderen als de muren nav een tip hier en nog een nieuwe lamp, dus eigenlijk is het nog steeds niet af, maar wel leefbaar!

Summary

31 likes

Volgend weekend ga ik naar Tomorrowland en ik heb geen flauw idee wat ik moet aantrekken. Ik weet niet eens voor wat voor “look” ik wil gaan, maar ook weertechnisch vind ik het lastig. Ik ben denk ik ook nog een beetje in de coachella 2012 era blijven hangen qua festival looks haha

3 likes

Allemaal dingen rondom mn baan zijn kut en onzeker en probeer iets anders te regelen maar dat lukt ineens allemaal niet en mn vriend is nog weken in het buitenland voor werk en ik ben de hele tijd alleen thuis en vind het allemaal gewoon mega kut

Edit: Heb even met mn moeder gebeld, die zegt dat het allemaal wel goedkomt dus dat scheelt haha

7 likes

Ik ben benieuwd, ga in september weer. Kijken of het een jaar later duurder is dan in NL. :joy::joy:

2 likes

Wij zijn momenteel op vakantie in NL maar wij vinden het juist hier tering duur! Echt niet normaal wat je hier voor de boodschappen betaalt. En dan wij maar klagen in Duitsland :sweat_smile:

3 likes

Echt belachelijk het verschil vind ik. Vooral dingen als bijv een kilo kip

1 like

Ik ben vandaag ongesteld geworden en het is een van de weinige keren dat het allemaal echt heel veel pijn doet :tired_face: lekker cocoonen in bed en eten bestellen als ik weer een beetje trek heb.

7 likes

Of douchegel! In NL tegen de 6 euro aan (een bepaald merk) en in Duitsland hoogstens 3 euro.

Het is hier ook belachelijk duur, ging afgelopen weekend in Duitsland weer eens boodschappen doen, moet echt vaker daar heen.

2 likes

Jullie hebben echt het duimpje voor me verpest
Ik stuur een foto van mijn kind naar mijn moeder

En ze reageert letterlijk zo

:+1:t2:
:+1:t2::+1:t2:

En ik kan dit alleen maar interpreteren als “rot op met je kind, boeit mij nul” :smiling_face_with_tear:

67 likes

Hahaha dit heb ik zo vaak idd en dan maar denken ‘dit is het forum niet dit is het forum niet’

7 likes

Ik weet niet of gesprekken met klantenservice ook valt onder privegesprekken die je hier niet mag laten zien. Maar ik ging helemaal stuk. Ik chatte met postNL en had een vraag.
Het antwoord begon met “Omg best lastig want…:joy::joy::joy::joy:

26 likes

Haha jaaaaaa

5 likes

Ik heb iets gehoord wat ik absoluut niet mag door vertellen maar het is zulke goede juice verdomme!!!
Ik nu
IMG_5306

42 likes