Wat je even kwijt wil #69

Heb je die 39 boeken dan in je onderbewustzijn gelezen of wat? :joy:

9 likes

is dit met of zonder pr campagne a la depp v heard want dat trek ik niet nog een keer

5 likes

Ik snap deze niet :cowboy_hat_face:

1 like

Haha, zoals @kaworu het schrijft lijkt het net alsof ze zich vandaag heeft voorgenomen meer te lezen en er vervolgens achterkomt dat ze blijkbaar al 39 boeken heeft gelezen dit jaar :joy::exploding_head:

7 likes

Ooooh :grin:

2 likes

Haha ja dat. Alsof ze jarenlang niet heeft gelezen en dan ineens blijkt ze al 39 boeken te hebben gelezen. Dan lees je toch al vrij regelmatig lijkt mij😁

2 likes

Nee. Het is heel feitelijk. Wel enorm interessant.

2 likes

Nee nee, ik bedoel dus dat ik had voorgenomen om weer te lezen maar dat was niet letterlijk nu. :sweat_smile: ik had gehoopt dat ik het duidelijk opgeschreven had!

4 likes

Haha ik snap er nu nog minder van

2 likes

Ik besluit: ik wil meer lezen. Ik ga dit jaar meer lezen. Ik bedacht me, ik weet niet hoeveel ik in totaal gelezen had maar via de website van mijn bibliotheek kon ik mijn leeshistorie zien en daardoor zien hoeveel boeken ik gelezen heb via de bieb; 39.

1 like

Haha ik vat het op als in de kerstvakantie heb ik me voorgenomen om weer eens wat vaker te lezen en vandaag komt ze er in de app van de bieb achter dat ze al 39 boeken heeft gelezen wat meer is dan ze verwacht had
@kaworu

6 likes

Public Service Announcement:

Kijk uit met gebruiken van Colour Catch doekjes in je wasmachine. Mijne liep niet meer af, afvoer al ontstopt etc, uiteindelijk filter opengemaakt en die bleek helemaal verstopt omdat er zo’n doekje in was gekomen :nauseated_face:

smerige foto voor de liefhebbers

9 likes

En merk je iets aan je concentratie ook?

4 likes

Ja! Ik merk dat lezen me nu steeds makkelijker afgaat. In het begin kon ik er maar moeilijk doorheen komen en deed ik lang over het uitlezen van een boek. Nu kan ik in een middag weer een boek uitlezen.

5 likes

Woohoo een van mn haakpatronen is zojuist voor de 900e verkocht, zo bizar!

102 likes

Get that money!!!

4 likes

Goed bezig! Volgende stap is dat je insta-reels en cursussen maakt over passief inkomen vergaren met haakpatronen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Mijn moeder gaat zo op vakantie met haar zus. Voor het eerst in 15 jaar weer vliegen en überhaupt op vakantie. Na alle ellende die ze/we hebben doorstaan ben ik zo blij voor haar.

Ik ben wel echt een overbezorgde dochter na 1,5 jaar voor haar zorgen maar komt vast goed :laughing:

44 likes

Is het een jonge vogel? En watvoor vogel? Want over het algemeen kan het niet goed gaan en zelfs schadelijk zijn als je ze in hun eentje gaat verzorgen, dan leren ze niet wie ze zijn en hoe ze moeten leven waardoor ze het dan niet redden in de natuur. En de vleugel moet ook maar goed herstellen… Kun je hem niet naar een vogelopvang brengen? Ik ben vrijwilliger bij een opvang, vandaar.

2 likes

Ahh ok wat goed :white_heart:! Dan heb ik niks gezegd. Wel gezellig zo’n beestje in huis lijkt me haha.

We zien het best veel dat mensen bijv kleine eendjes gaan opvoeden en dan pas na twee weken ons bellen, snap dat mensen het interessant vinden maar vaak hebben ze de gevolgen niet door

3 likes