Vrijdag -en zaterdagavond een feestje gehad, vrijdag ook met de nodige alcohol. Lag beide avonden om 2 uur in bed en ben zo gesloopt. Heb vandaag ook 2 dutjes gedaan en lig nu al in bed. Word echt oud dat ik dit niet meer kan, haha
Vanaf morgen bergin in terug voltijds te werken voor het eerst in anderhalf jaar en ik zie er nu al tegen op, weekend van drie dagen was zo fijn.
Ik voel je helemaal meid, ik heb vorige week dezelfde beslissing genomen. We got this
Herkenbaar, hoopte ook dat ik inmiddels iemand gevonden had om samen mee te zijn. Vooral zo vlak voor de herfst lekker samen onder dekentje liggen etc.
Waarom doen haakjes aan nagels altijd zo verschrikkelijk veel pijn
Ik overnacht in een motel (zoān typisch motel als in de film) in een stadje in Canada en het voelt net alsof ik in een Hallmarkfilm zit overal herfstkleuren, lichtjes in de bomenā¦
Dit klinkt als een droom, jaloers!
Dat klinkt inderdaad fantastisch! Fotoās?
Ik ben gewoon vergeten een jas aan te doen naar buiten en een legging onder mijn rok aan te trekken dingen die ik normaal met 11 graden wel doe
Maar het valt me nog mee
Mijn nek doet zoān zeer en is helemaal stijf
Ik kan amper bewegen en moet zo werken. Hoop dat paracetamol zo helpt
Elke ochtend vroeg loop ik een rondje met de hond tussen de weilanden door en hij houdt er dan van om lekker te rollen in het lange natte gras. Hadden ze daar net gister gegierd⦠. Heb mān werk maar geappt dat ik wat later benā¦
Ohhh vreselijk die geur!! dat blijft ook zo lang in die vacht zitten.
Ik heb vanochtend voor het eerst sinds jaren hardgelopen. Ik heb mān postpartum lijf uit bed getrokken, mān oude joggingbroek met bleekvlekken uit de kast getrokken en ik ben gegaan.
Vroeger rende ik 10 km binnen een uur en nu begon ik met 15 minuten lang een minuut rennen en een minuut lopen, maar goed ik ben weer begonnen.
En waar je op de middelbare school kortstondig mee gedate hebt, wat door een stomme miscommunicatie stopte, maar toch heb je hem nooit helemaal kunnen vergeten. Bonuspunten als hij in het begin heel grumpy overkomt, maar stiekem heel lief is en een hardje van goud heeft en maaltijden kookt voor de bejaarden in het dorp.
Mijn nieuwe favoriete activiteit is naar de vuilstort op maandagochtend. De week beginnen met oude en kapotte meuk in die containers gooien is zo lekker.
Beginnen is het belangrijkste!
tmi echt heel ranzig hondenverhaal
Niets zo erg als mensenpoep tho.
Mijn hond rolde een keer door de poep van een dakloze achter de bushalte
4 keer thuis gewassen en uiteindelijk wanhopig de trimmer gebeld of ze wat kon doen.
Hoezo ging het er met (honden)shampoo niet uit dan?
Ik heb geen idee, het bleef maar stinken. En echt zó intens erg, stonden echt te kokhalzen. Eerste 2 keer met hondenshampoo en toen die op was met babyshampoo gewassen.
Maar de trimmer kreeg het er wel uit gelukkig!
We kijken uit op die bushalte en in de winter zit daar vaak een dakloze waarvan ik wel vaker zie dat ie daar zn behoefte doet, ja.
Gemeente ruimt het altijd op, nu was mān hond te snel die kant op gelopen (er ligt ook wel eens eten) voor me om dr tegen te houden.