Wat je even kwijt wil #69

Dat klinkt inderdaad fantastisch! Foto’s? :heart_eyes:

4 likes

Ik ben gewoon vergeten een jas aan te doen naar buiten en een legging onder mijn rok aan te trekken :sweat_smile: dingen die ik normaal met 11 graden wel doe

Maar het valt me nog mee

4 likes

Mijn nek doet zo’n zeer en is helemaal stijf :sob:
Ik kan amper bewegen en moet zo werken. Hoop dat paracetamol zo helpt

4 likes

Elke ochtend vroeg loop ik een rondje met de hond tussen de weilanden door en hij houdt er dan van om lekker te rollen in het lange natte gras. Hadden ze daar net gister gegierd… :nauseated_face:. Heb m’n werk maar geappt dat ik wat later ben…:soap:

2 likes

Ohhh vreselijk die geur!! :sob: dat blijft ook zo lang in die vacht zitten.

2 likes

Ik heb vanochtend voor het eerst sinds jaren hardgelopen. Ik heb m’n postpartum lijf uit bed getrokken, m’n oude joggingbroek met bleekvlekken uit de kast getrokken en ik ben gegaan.

Vroeger rende ik 10 km binnen een uur en nu begon ik met 15 minuten lang een minuut rennen en een minuut lopen, maar goed ik ben weer begonnen.

82 likes

En waar je op de middelbare school kortstondig mee gedate hebt, wat door een stomme miscommunicatie stopte, maar toch heb je hem nooit helemaal kunnen vergeten. Bonuspunten als hij in het begin heel grumpy overkomt, maar stiekem heel lief is en een hardje van goud heeft en maaltijden kookt voor de bejaarden in het dorp.

22 likes

Mijn nieuwe favoriete activiteit is naar de vuilstort op maandagochtend. De week beginnen met oude en kapotte meuk in die containers gooien is zo lekker.

13 likes

Beginnen is het belangrijkste!

3 likes
tmi echt heel ranzig hondenverhaal

Niets zo erg als mensenpoep tho.
Mijn hond rolde een keer door de poep van een dakloze achter de bushalte :sob::sob:
4 keer thuis gewassen en uiteindelijk wanhopig de trimmer gebeld of ze wat kon doen.

5 likes

Hoezo ging het er met (honden)shampoo niet uit dan?

1 like

Ik heb geen idee, het bleef maar stinken. En echt zó intens erg, stonden echt te kokhalzen. Eerste 2 keer met hondenshampoo en toen die op was met babyshampoo gewassen.
Maar de trimmer kreeg het er wel uit gelukkig!

1 like

We kijken uit op die bushalte en in de winter zit daar vaak een dakloze waarvan ik wel vaker zie dat ie daar zn behoefte doet, ja.
Gemeente ruimt het altijd op, nu was m’n hond te snel die kant op gelopen (er ligt ook wel eens eten) voor me om dr tegen te houden.

Ik ben fier op u

12 likes

Ik ben vanmiddag vrij en ga een rondje bouwmarkt zodat ik deze week mijn huis leuk kan inrichten! Helemaal zin om het gezellig te maken voor de herfst/winter echt begint. :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Helaas geen Evy dit keer. Ik moest het doen met “You’re half way, You’re doing great” wat toch wel echt minder leuk is

4 likes

Ik post hier nooit maar heb echt nood aan effkes anoniem ventileren :eyes: mijn vriend (9 maand samen) heeft vandaag een bod geplaatst op een appartement en het is aanvaard, en ik kan echt geen vreugde veinzen zelfs. Het plan was om een dezer maanden samen te gaan wonen bij mij thuis (koophuis), maar een 3 weken geleden heeft hij gezegd dat het hem beter leek om zelf iets te kopen. Er zat een deadline achter, want ten laatste januari moest hij uit zijn huis en ik was met de psycholoog mij zelfs aan het voorbereiden op ‘wat als hij niks vindt en toch bij mij komt wonen, hoe vermijd ik dat ik me plan B voel’ en ik voel me zo dom dat ik daar mijn energie aan heb verspild nu ik zie dat de man na 1 bezichtiging al meteen een bod plaatst. Ik voel me ook totaal niet betrokken en ik haat dat appartement nu al, voelt echt als 100 stappen die we achteruit zetten in onze relatie. En wanneer ik dat probeer te communiceren naar hem zegt hij dat het ons wel zal lukken :sob::sob: ben ik delulu of is hij delulu

3 likes

Jullie zijn allebei delulu

Grapje, maar ik denk wel dat jij bepaalde gevoelens hangt aan dat hij een appartement koopt, op basis van je eigen kernovertuigingen over wat vooruit/achteruit is in een relatie (bestaat er wel zoiets als een relatieladder? Het moet voor allebei goed voelen) en ik denk dat hij te makkelijk lijkt te doen over hoe belangrijk het is om hierover te praten in plaats van ‘het lukt ons wel hihaho’!

8 likes

Maar wilden jullie samenwonen omdat jullie dat leuk vonden en graag wilden, of was het omdat hij in januari uit zijn huis moet en hij dan nergens had om te wonen?

En als hij zegt “het lukt ons wel” wat bedoelt hij daar dan mee, wat lukt wel?

6 likes

Of wilde jij @Fibonacci vooral heel graag samenwonen en moest hij zijn huis uit dus vond hij het in eerste instantie wel een praktische oplossing, maar toen hij er beter over na ging denken toch wel een beetje snel?

8 likes