Ik moet een beetje aan dat YouTube kanaal van A Chick Called Albert denken door de vogel verhalen hierboven. Zo’n Nederlandse man die een Engelstalig kanaal heeft met videos over hoe hij dieren (meestal vogels of kleine knaagdieren) of eieren redt en dan grootbrengt en uitzet. Wel mooi gemaakt die videos, en heb ergens de indruk dat die man ook wel weet wat hij doet.
Ik had voor het in elkaar zetten van een kastje twee schroevendraaiers en een hamer nodig, ik had geen platte schroevendraaier en ook de hamer zag ik nergens, dus nu heb ik getimmerd met een oude smartphone en de schroeven aangedraaid met een keukenmes. Kast zit prima stevig in elkaar ![]()
En hoe ziet die smartphone er nu uit? ![]()
Ik had echt een dom moment. Ik dacht dat de pieper explosies in Libanon om aardappels ging ![]()
![]()
Ik vond het al helemaal niet logisch
Ik had in het ziekenhuis coassistenten die niet wisten wat een pieper was
dan voelde ik me echt oud
Die was al afgeschreven haha en had ik toevallig nog liggen, ik was nog wel zo slim om het niet met het scherm te doen
Iemand op het forum zei toch laatst dat uit onderzoek bleek dat mensen ironie niet meer snappen? (Weet verder niet of dit een legitiem onderzoek was of waar dit op was gebaseerd. ) Sindsdien let ik er een beetje op en zie ik dit dus overal.
Zie dit bijvoorbeeld: De PZC on Instagram: "Het is altijd gezellig in Vlissingen! Toch? @maartiemaartie 🤣#filmbythesea lees meer via de link in bio. 📱" Hoe kunnen mensen hier in godsnaam boos om worden? Ik zou dit als Vlissingenaar wel grappig vinden. ![]()
Nou vooral die foto die NOS erbij had gezet met de foto in de supermarkt om een schap met groenten haha. Moest het echt drie keer lezen.
Ja dat was volgens mij @S.onrisa ik heb dat boek van de bieb geleend die ze als tip gaf. Is wel interessant!
Paha kruidvat is so lame he. Staat er batiste droogshampoo, €7.19 en dan 2 voor €14.38! Wauw ja wat een deal smh lol
Ik word soms zo moe van mezelf. Heb het er al maanden over dat ik een kast wil in de gang, want ik mis bergruimte en daar word ik gek van. Nu staat die kast er eindelijk en nu weet ik dus niet meer wat ik in die kast wilde doen en wat ik er in kwijt kan/wil.
Ik heb dit weekend veel opgeruimd in huis en op zolder, maar een hoop rommel in de garage gezet, dus net maar even in de garage wat geordend.
zodat t niet voelt als verplaatsen van het probleem haha.
Gelukkig was de kliko net leeg (nu niet meer dus haha)
Ik zou hier echt not amused mee zijn, ver na mijn bedtijd ![]()
8 weken bevallen van een dochter en serieus de mooiste gebeurtenis in mijn leven tot nu toe. Ik ben onwijs dol op d’r, maar het maakt me verdrietig om te zien dat ze zo snel groeit en langzaamaan minder aanhankelijk wordt ![]()
Minder aanhankelijk na 8 weken? ![]()
Nou hier ook, jammer voor Shilton maar de deur blijft dicht.
Maar geloof nooit dat dit toegestaan is eigenlijk…
In de kast op mijn gang heb ik schoenen, zonnebrillen, sleutels, een schroevendraaier die ik vaak gebruik, wat kleingeld en zonnebrand liggen. Misschien geeft dat wat inspiratie haha
Ze is voor het eerst zelfstandig in haar co-sleeper in slaap gevallen. Daarvoor moest ze altijd in slaap gewiegd worden en konden we haar pas wegleggen als ze in een diepe slaap was.
Ik ben op vakantie en love it hoe ik dan helemaal inspiratie krijg om als ik terug ben alles
anders en beter
te gaan doen.
Ik ga straks bijvoorbeeld:
- Elke avond op tijd naar bed en dan nog max 10 minuten op mijn telefoon
- Dan heb ik namelijk ook prima tijd om vroeg op te staan zodat ik voor werk nog kan sporten
- Zodat ik makkelijk iedere week 4 of 5 keer kan sporten (even voor context: zit nu op 3/4 keer per week dus het is niet alsof dit helemaal van couch potato naar fitgirl is)
- Ik ga niet meer snoepen en alleen maar voedzaam eten
- Dat ook nog eens goedkoop en voornamelijk vega is
- Ik ga beginnen met dagelijks 10 min gezichtsmassage
- M’n haar altijd droog en in model föhnen ipv het aan de lucht te laten drogen
- En ik ga me minder af laten leiden tijdens m’n werk of andere ‘taken’ door m’n telefoon of andere dingen, gewoon 1 ding tegelijk doen en dat ook afmaken (good luck ADHD).
En we weten natuurlijk allemaal hoe dit gaat eindigen (in het gunstigste geval is er 1 ding dat ik meer dan 2 weken vol hou) dus who am I kidding maar op de een of andere manier heb ik er desondanks echt zin in?