Wat je even kwijt wil #69

Ik was net ff aan het scrollen tussen mijn opgeslagen instagramposts en vond deze:

En ik moet zo lachen want ik had hem opgeslagen toen ik eens heeel boos was op mijn vriend en die Mii lijkt ook echt op hem :skull::skull::skull: mijn vriend draagt ook heel vaak een lelijke longsleeve in precies die kleur hahaha

31 likes

Hahahah dit doet me denken aan zo’n soortgelijke meme, iets van: ‘Some of y’all be like loml :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: and it’s just Chad’

4 likes

Ik heb ook net een huis gekocht vanwege een soortgelijke situatie (30+er) en ben een jaar samen met mijn vriend. Wij staan er super open in: nu hebben we het vet leuk, gedwongen samenwonen werkt voor ons niet en de kans dat we gaan latten is supergroot, met allebei ons eigen huis als uitvalsbasis. We zijn gek op elkaar maar hebben ook veel behoefte aan eigen ruimte. Daar zijn best wat gesprekken over gevoerd. Vooral omdat ik eerst dacht dat het anders ‘hoort’. Ik hoop dat jullie op een gezamenlijk gedragen stuk uitkomen met elkaar!

8 likes

Whaha zat in de Arts & Auto weer eens door mn favoriete rubriek te neuzen (de contactadvertenties), zie ik deze advertentie :sob: :cry:

25 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #8

Weg met de panda punten!

2 likes

Ok Crusti Cruise

23 likes

Ik had mezelf voorgenomen om weer te gaan lezen, zeker omdat ik merkte wat social media met mijn concentratie deed. Nu zag ik via mijn bieb app dat ik al 39 boeken gelezen heb dit jaar. :partying_face: Op naar de 50!

51 likes

De publieke hoorzitting(en) met betrekking tot OceanGate zijn gisteren begonnen. En allemaal live te volgen via Youtube🤓

Link naar YT

https://www.youtube.com/live/B9tqlpARlqQ?si=Bk-5gAkA-XbG-I-B

Ik weet dat er destijds meer mensen geïnteresseerd (lees: infested) waren, en dit op de voet volgde. Er zijn al flink wat saillante details en foto’s gedeeld.

5 likes

Heb je die 39 boeken dan in je onderbewustzijn gelezen of wat? :joy:

9 likes

is dit met of zonder pr campagne a la depp v heard want dat trek ik niet nog een keer

5 likes

Ik snap deze niet :cowboy_hat_face:

1 like

Haha, zoals @kaworu het schrijft lijkt het net alsof ze zich vandaag heeft voorgenomen meer te lezen en er vervolgens achterkomt dat ze blijkbaar al 39 boeken heeft gelezen dit jaar :joy::exploding_head:

7 likes

Ooooh :grin:

2 likes

Haha ja dat. Alsof ze jarenlang niet heeft gelezen en dan ineens blijkt ze al 39 boeken te hebben gelezen. Dan lees je toch al vrij regelmatig lijkt mij😁

2 likes

Nee. Het is heel feitelijk. Wel enorm interessant.

2 likes

Nee nee, ik bedoel dus dat ik had voorgenomen om weer te lezen maar dat was niet letterlijk nu. :sweat_smile: ik had gehoopt dat ik het duidelijk opgeschreven had!

4 likes

Haha ik snap er nu nog minder van

2 likes

Ik besluit: ik wil meer lezen. Ik ga dit jaar meer lezen. Ik bedacht me, ik weet niet hoeveel ik in totaal gelezen had maar via de website van mijn bibliotheek kon ik mijn leeshistorie zien en daardoor zien hoeveel boeken ik gelezen heb via de bieb; 39.

1 like

Haha ik vat het op als in de kerstvakantie heb ik me voorgenomen om weer eens wat vaker te lezen en vandaag komt ze er in de app van de bieb achter dat ze al 39 boeken heeft gelezen wat meer is dan ze verwacht had
@kaworu

6 likes