Ik had mezelf voorgenomen om weer te gaan lezen, zeker omdat ik merkte wat social media met mijn concentratie deed. Nu zag ik via mijn bieb app dat ik al 39 boeken gelezen heb dit jaar. Op naar de 50!
De publieke hoorzitting(en) met betrekking tot OceanGate zijn gisteren begonnen. En allemaal live te volgen via Youtubeš¤
Ik weet dat er destijds meer mensen geĆÆnteresseerd (lees: infested) waren, en dit op de voet volgde. Er zijn al flink wat saillante details en fotoās gedeeld.
Heb je die 39 boeken dan in je onderbewustzijn gelezen of wat?
is dit met of zonder pr campagne a la depp v heard want dat trek ik niet nog een keer
Ik snap deze niet
Haha, zoals @kaworu het schrijft lijkt het net alsof ze zich vandaag heeft voorgenomen meer te lezen en er vervolgens achterkomt dat ze blijkbaar al 39 boeken heeft gelezen dit jaar
Ooooh
Haha ja dat. Alsof ze jarenlang niet heeft gelezen en dan ineens blijkt ze al 39 boeken te hebben gelezen. Dan lees je toch al vrij regelmatig lijkt mijš
Nee. Het is heel feitelijk. Wel enorm interessant.
Nee nee, ik bedoel dus dat ik had voorgenomen om weer te lezen maar dat was niet letterlijk nu. ik had gehoopt dat ik het duidelijk opgeschreven had!
Haha ik snap er nu nog minder van
Ik besluit: ik wil meer lezen. Ik ga dit jaar meer lezen. Ik bedacht me, ik weet niet hoeveel ik in totaal gelezen had maar via de website van mijn bibliotheek kon ik mijn leeshistorie zien en daardoor zien hoeveel boeken ik gelezen heb via de bieb; 39.
Haha ik vat het op als in de kerstvakantie heb ik me voorgenomen om weer eens wat vaker te lezen en vandaag komt ze er in de app van de bieb achter dat ze al 39 boeken heeft gelezen wat meer is dan ze verwacht had
@kaworu
Public Service Announcement:
Kijk uit met gebruiken van Colour Catch doekjes in je wasmachine. Mijne liep niet meer af, afvoer al ontstopt etc, uiteindelijk filter opengemaakt en die bleek helemaal verstopt omdat er zoān doekje in was gekomen
Ik verzorg nu thuis een vogel met een gebroken vleugel, en hij is in een halve week echt van mini piepend kuikentje naar ondeugende kleuter gegaan die door de kamer rent en overal op wil springen :ā)
Hij moet nu zelf eten leren pikken/zān vleugel moet helen en dan kan ie het hopelijk zelf weer redden in de natuur
En merk je iets aan je concentratie ook?
Ja! Ik merk dat lezen me nu steeds makkelijker afgaat. In het begin kon ik er maar moeilijk doorheen komen en deed ik lang over het uitlezen van een boek. Nu kan ik in een middag weer een boek uitlezen.
Woohoo een van mn haakpatronen is zojuist voor de 900e verkocht, zo bizar!
Get that money!!!
Goed bezig! Volgende stap is dat je insta-reels en cursussen maakt over passief inkomen vergaren met haakpatronen?