Vertel het aan ons!!
Ik zit nu in een (grote) appgroep waar het duimpje in beide betekenissen wordt gebruikt. Dat is pas Ă©cht verwarrendâŠ
Ik heb afgelopen week een MRI-scan gehad van mijn bekken/heupen vanwege een mogelijke ontsteking n.a.v. eerder gemaakte röntgenfotoâs. Maar ik ben nu best een beetje angstig dat er iets anders geks uitkomt. Zo stom, want nergens op gebaseerd.
Ja daar heb ik ook al over nagedacht en of ik het cryptisch kan omschrijven maar dat kan ook niet Zit hier niet anoniem dus ben bang dat mensen dan gelijk weten over wie het gaat haha.
Ik weet het nu al denk ik.
Same. En ik kan het ook niet cryptisch doen, dus ik heb het maar tegen een collega verteld die die personen niet kent, lucht toch op!
Gaat het over een forummer dan?
Neee excel is echt niet zo ingewikkeld! Vind het altijd zo jammer dat mensen direct opgeven want het is echt handig en scheelt je zoveel tijd. De som die je moet doen om op te tellen is simpelweg: =SOM(A2+B2) (als je bijv de cellen a2 en b2 wil optellen) En als je een hele kolom wil optellen is het =SOM(A1:A15). Gewoon op enter drukken et voila! Wel even kijken of je excel op NLs staat, als het op Engels staat is het SUM ipv SOM (daar liep ik laatst ff mee vast haha)
Ik kan ook google spreadsheet aanraden want die is nog net wat slimmer met het snappen van wat je aan het doen bent, en die vult dan bijv cellen al voor je aan omdat ie snapt dat je alle kolommen aan het optellen bent
Vraag ChatGPT je te helpen!
Ik heb geen idee over wie @lightbox dr juice gaat, maar de mijne is wel herkenbaar over een oud-forummer ja.
Edit:
@Neusklem ik zei niet same op krabsalade hé, ik zei same op ook juice hebben wat ik nergens kwijt kan.
Ik denk wel dat het halve forum nu alsnog weet wie je bedoelt of er iig vanuit gaat dat het die persoon is. Misschien niet erg als we verder niks van de juice weten, maar of het nou handig is om dit hier zo te postenâŠ
Pleur het dan gewoon meteen op het forum
Ik heb echt geen idee en word hier heel nieuwsgierig van. Waarom dit zo delen als je toch niks gaat zeggen?
Mijn huid (vooral onderbenen en bovenarmen) doet gewoon pijn na het douchen of insmeren met bodylotion. Ik heb ook onwijs veel keratosis pilaris. Het jeukt en brandt, staat in vuur en vlam en ziet er niet uit. Ook al gebruik ik zachte natuurlijke producten en heb ik een douchefilter. Er zitten volgens mij ook jeuk bultjes tussen.
Ik ga nooit meer douchen. Nee grapje, misschien moet ik maar eens proberen om helemaal niks op te smeren en ook geen douchegel. Maar ik wil van die bulten af, zucht.
Haha ik denk dat je dit echt behooorlijk overschat :â) echt geen idee over wie dit zou moeten gaan
In het vakje gaan staan waar je het totaalbedrag wilt, en daar intoetsen "=SOM(âcelletter en cijfer eerste getalâ:âcelletter en cijfer eerste getalâ). Dus stel, je wilt de uitkomst in vakje E10, het eerste getal van je lijst staat in E1 en je wilt optellen t/m cel E9 dan toets je in vakje E10
=SOM(E1:E9)
Edit: ik zie dat @crazyplantlady het al uitgelegd had, nevermind.
Over duur gesproken, ik moest net 42 euro voor een standaard knipbeurt aftikken, vorige maand nog 32 maar de kappers hebben een nieuwe Cao waardoor de prijzen omhoog zijn gegaan.
Ik ben nooit een skin care girly geweest. Gewoon een pot niveau voor op mijn gezicht en thatâs it. Ik ben toen met wat producten aan de slag gegaan waarvan ik op internet las dat het zou kunnen helpen, niet eens dagelijks want ik ben gewoonweg hier te laks voor. Maar heeft echt enorm geholpen en ben helemaal verbaasd wat voor effecten een beetje passende skincare kan hebben. Wellicht gaat het jou ook wat verlichting geven