Wat je even kwijt wil #69

Vorig weekend had ik zowel vrijdag als zaterdagavond verplichtingen en nu al twee dagen op rij lekker alleen thuis chillen. :smiling_face_with_three_hearts:
Voel me er helemaal zen door.

9 likes

Beste gevoel tegenwoordig :ok_hand:t3:

2 likes

Lavacake van de new york is echt een vieslekkere snack

7 likes

Volgens mij heeft de Burger King dit ook.
Vroeger had BK een warme brownie met vanille ijs. Dat was echt goddelijk

16 likes

Ik vind die ook zo lekker, echt mijn not so guilty pleasure

1 like

Dit hebben ze nog steeds. Ook blondie, ultieme favoriet!

4 likes

Ja maar het is toch alsnog een warme lava cake nu?
Vroeger hadden ze zoiets (warm):
Was ook echt groot t.o.v. lava cake

2 likes

Oooh dat weet ik niet. Deze zitten wel in z’n soort cupcake kuipje

Die zijn anders!! Niet net zo lekker

Die van vroeger waren vierkant en zoooo fantastisch

4 likes

Ik heb na bijna 2 jaar hier wonen en een jaar de trapmatten in huis hebben eindelijk de moed verzameld om ze te gaan plakken. Ben ik bijna klaar en hoef ik nog maar 1 trede is mn dubbelzijdig tape op :sob:

En het is al zo een kut klus, moet ik ook nog naar de bouwmarkt op zondag, echt 0 zin in.

Mijn ADHD zorgt ervoor dat ik gedurende de maand dopamine aankopen doe. Nu ben ik streng geweest deze maand en begin ik mijn salaris niet met het betalen van bol en Klarna en daar ben ik echt blij mee.

70 likes

Ik heb gisteren vrienden geholpen met verhuizen en ik zit onder de blauwe plekken en heb zo’n spierpijn :cry: :sweat_smile:

1 like

Echt weer iets voor mij om niet op te letten tijdens het knippen en dat mijn haar nu veel te kort is. Gelukkig groeit het vanzelf weer aan :sweat_smile:

1 like

Iehll ik had ook beestjes in mijn bloem en havermout. Alles weggegooid en gesopt. Krijg overal jeuk brrrr

Ja waarom mag je dat niet declareren bij de zorgverzekering eigenlijk

11 likes

Mijn ouders zijn naar het graf van mijn opa geweest, en ondanks dat we de laatste jaren goed waren met hem waren we niet uitgenodigd op de begrafenis en hebben we er via via achter moeten komen waar hij is begraven. Maar ik vind het echt zo erg dat zijn graf alleen onkruid is met een dode plant erop. Geen steen, geen naam. Ben er echt verdrietig van.

7 likes

Teach me senpai

3 likes

:joy::joy::joy:

Ik zal volgende maand een tutorial schrijven.

1 like

Vandaag was de verjaardag van mijn oudtante. Ze is geboren met meerdere afwijkingen en er werd destijds gezegd dat ze hooguit 9 jaar zou worden. Nou we hebben vandaag dus haar 68ste verjaardag gevierd :smiling_face_with_three_hearts:.

85 likes

Ik heb eens een hele burcht gevonden in een pot bruine rijst :face_vomiting: Uit ervaring: soppen en weggooien is een goeie start, maar bij ons bleven ze pas weg toen we beugelbokalen van de Ikea kochten waar alle graanproducten en losse thee meteen na aankoop in konden. Sterkte, meelmotten zijn echt het dertigersequivalent van luizen in lang haar :cry:

6 likes