Wat je even kwijt wil #69

Nee, dat denk ik niet eigenlijk. Het gaat niet over mijn oud-beste vriendin in elk geval.

5 likes

Is het nog relevant anders kan je het wel vertellen nu.

2 likes

Ja. Nee, had er niet over moeten beginnen. Ik vind posts verwijderen altijd kut om terug te lezen dus dat zal ik niet doen, maar ik ga het ook niet vertellen nee.

2 likes

Er is niet voor niets een heel DM topic hier op het forum, drogisterij-artikelen zijn in Duitsland echt zoveel goedkoper!

Ik ging naar een verjaardag waar ik eigenlijk zou blijven slapen, maar waar een vriend die bij mij om de hoek woont zei ik ga met de uber naar huis. En ondanks dat het super gezellig was en ik nu de brakke ochtend met zijn allen mis, zit ik nu heerlijk in mijn badjas chips te vreten, met nog 1 wijntje en al 10 pogingen foutloos te typen om morgen heerlijk in mijn eigen bed wakker te worden :partying_face:

27 likes

Foefjeísthuis!

34 likes

Heb een elektrische tandenborstel en hij staat al de hele nacht op de oplader maar is nog niet opgeladen, dus ik googlen hoe lang dat duurt

Afhankelijk van het model dat je hebt, duurt het tussen de 14 en 22 uur om je tandenborstel volledig op te laden. Vervolgens moet je hem ongeveer 8 tot 14 dagen kunnen gebruiken (als je twee keer per dag 2 minuten poetst) voordat de batterij weer leeg is.

Wat is dat voor flut batterij
14-22 uur opladen zodat je m 32-56 minuten kan gebruiken???

4 likes

Ik heb een boombrush en die hoef je maar 4 keer per jaar op te laden

5 likes

Nou inderdaad, haha

1 like

En @Neusklem dankje, heb al best veel geprobeerd maar ook het gebruik van de ‘actieve’ ingredienten doet pijn. Misschien heb ik wel iets teveel gebruikt waardoor mijn huid nu overgevoelig is. Las ook iets over vitamine tekort, ik ga daar eens mee aan de slag.

1 like

Omega 3 nemen kan helpen!

1 like

Pff wat kut. Wat heb je geprobeerd?

Op de camping waar we zijn, zijn opnames voor een tv programma over kamperen. We liepen net voorbij en hij ging al 3 keer zijn camper opnieuw parkeren :nerd_face:

3 likes

@Lula @Nescio zullen we net als de term “uit.eten” de term “overnieuw” verbieden? :joy:

35 likes

Ik zou hiermee toch eens naar de huisarts gaan (en evt. een doorverwijzing naar de dermatoloog). Dat het zo pijnlijk is lijkt me niet normaal en ik denk ook niet dat het goed is om zelf te gaan experimenteren met skincare (je geeft ook al aan dat dat niet geholpen heeft zie ik). Vervelend zeg! Hopelijk heb je snel wat verlichting van je pijn

5 likes

Aangepast :joy:

6 likes

Ik heb mn tandenborstel gewoon altijd in de oplader staan :sweat_smile: zal wel niet goed zijn voor de batterij maar hij houdt het al lang vol zo en is me het gedoe ook wel waard haha

5 likes

Ik heb het al de hele ochtend super warm, wist dat het vandaag warmer en zonniger zou worden dan gisteren, dus ik trek een hemdje en een wijde rok aan. Kom ik buiten, zie ik allemaal mensen met lange mouwen en lange broeken en jassen aan :face_with_spiral_eyes: En ik loop nog steeds te zweten :hot_face:

3 likes

Dat begrijp ik ook niet. Al zoveel mensen met jassen gezien vandaag. Gisteren zelfs iemand met een winterjas

Hier (noorden) is t echt nog koud hoor brrrr

4 likes