Foefjeísthuis!
Heb een elektrische tandenborstel en hij staat al de hele nacht op de oplader maar is nog niet opgeladen, dus ik googlen hoe lang dat duurt
Afhankelijk van het model dat je hebt, duurt het tussen de 14 en 22 uur om je tandenborstel volledig op te laden. Vervolgens moet je hem ongeveer 8 tot 14 dagen kunnen gebruiken (als je twee keer per dag 2 minuten poetst) voordat de batterij weer leeg is.
Wat is dat voor flut batterij
14-22 uur opladen zodat je m 32-56 minuten kan gebruiken???
Ik heb een boombrush en die hoef je maar 4 keer per jaar op te laden
Nou inderdaad, haha
En @Neusklem dankje, heb al best veel geprobeerd maar ook het gebruik van de ‘actieve’ ingredienten doet pijn. Misschien heb ik wel iets teveel gebruikt waardoor mijn huid nu overgevoelig is. Las ook iets over vitamine tekort, ik ga daar eens mee aan de slag.
Omega 3 nemen kan helpen!
Pff wat kut. Wat heb je geprobeerd?
Op de camping waar we zijn, zijn opnames voor een tv programma over kamperen. We liepen net voorbij en hij ging al 3 keer zijn camper opnieuw parkeren ![]()
Ik zou hiermee toch eens naar de huisarts gaan (en evt. een doorverwijzing naar de dermatoloog). Dat het zo pijnlijk is lijkt me niet normaal en ik denk ook niet dat het goed is om zelf te gaan experimenteren met skincare (je geeft ook al aan dat dat niet geholpen heeft zie ik). Vervelend zeg! Hopelijk heb je snel wat verlichting van je pijn
Aangepast ![]()
Ik heb mn tandenborstel gewoon altijd in de oplader staan
zal wel niet goed zijn voor de batterij maar hij houdt het al lang vol zo en is me het gedoe ook wel waard haha
Ik heb het al de hele ochtend super warm, wist dat het vandaag warmer en zonniger zou worden dan gisteren, dus ik trek een hemdje en een wijde rok aan. Kom ik buiten, zie ik allemaal mensen met lange mouwen en lange broeken en jassen aan
En ik loop nog steeds te zweten ![]()
Dat begrijp ik ook niet. Al zoveel mensen met jassen gezien vandaag. Gisteren zelfs iemand met een winterjas
Hier (noorden) is t echt nog koud hoor brrrr
Dé camping-hij?
Sander Janson?!
Weet hoe koud het gister was met die regen en harde wind? Ik had m’n winterjas ook wel aan willen hebben (was op een festival) ben om 18.30 uur naar huis gegaan met verkleumde botten ![]()
Ja, hij!
Dit weekend 60 000 stappen gezet ![]()
Voel m’n voetjes wel nu.
Ik kwam er net achter hoe de stemacteur van SpongeBob eruit ziet. Zo anders dan ik verwacht had, vind ik altijd grappig. Heb je toch een bepaald beeld bij ofzo. Deze man lijkt wel een bankier of een stiekeme halfbroer van prins Constantijn ofzo
Voor de nieuwsgierige medemens: NOS Stories on Instagram: "Wat vind je van onze nieuwe voice-over? 🎙️ #SpongeBob #stem #NOSstories"