Wat je even kwijt wil #69

Ik ga volgende week op vakantie en de weersvoorspelling stelt me niet teleur :heart_eyes:

2 likes

ik was vorige week in georgiƫ en in armeniƫ en ik ben echt nog aan het nagenieten haha, echt positief verrast

19 likes

Ik had echt een half uur lang een gesprek met een hele leuke meid die bij de Bijenkorf werkte, hadden het over van alles en nog wat. Vond haar echt gezellig haha ik wou bijna om haar instagram vragen etc. maar durfde het niet :rofl:

5 likes

Ik heb mijn favo appie medewerker toegevoegd op insta (is een bijzondere naam). Misschien kan je haar nog vinden?

6 likes

Ik heb haar naam niet onthouden en dat zou ik ook een beetje gek vinden eigenlijk! Zou het dan liever vragen.

3 likes

Anders ga je nog een x terug.
Ik heb vorig jaar in de speeltuin ook leuk zitten praten met een andere moeder en heb toen op een gegeven moment haar nummer gevraagd. Is nu een vriendin geworden. :relaxed:

18 likes

Volgens mij is mijn nummer ergens gelekt. Ik wordt de laatste tijd gebeld door vage buitenlandse nummers. En net was ik ineens aan een Whatsapp community toegevoegd door ByBit ofzoiets?

3 likes

Ja ik ook! Voicemails en whatsapp community’s. Echt heel irritant

1 like

Jaaa ook een voicemail van een frans nummer over dat ik fraude heb gepleegd en een arrest warrant uitgegeven is?

2 likes

Haha o jezus. Ik had er een van een collect call van een gevangenis in Amerika. Ze zijn wel creatief

2 likes

Ik doe mee aan een project waarbij je wordt gekoppeld aan een buurtgenoot en dan ga je brieven schrijven aan elkaar en nu heb ik er een van 4 kantjes gekregen van een meisje van 22 uit de buurt :pleading_face: en ze komt zo leuk over.

80 likes

ik weet even echt niet waar dit beter past, was eigenlijk opzoek naar iets in Members Only maar zie daar ook geen passend topic. Ik fietste tot een paar jaar geleden heel graag. Zo graag dat ik liever een uur door de vrieskou naar werk fietste (normale fiets, geen electrische) dan dat ik met de bus ging. Maar door een combi van ander werk, veel op loopafstand en depressie waardoor ik mn plezier in bewegen verloor ben ik steeds minder gaan fietsen. Inmiddels is het meer dan een jaar geleden dat ik voor het laatste gefietst heb. Daar komt nog bij dat ik een behandeling voor een eetstoornis ben begonnen afgelopen jaar en nu weet wat ik weeg. Dat is veel meer dan een fiets moet kunnen houden. Dat alles bij elkaar maakt dat ik niet meer durf te fietsen. En dat maakt me super verdrietig. Daarnaast heb ik geen auto dus het is ook gewoon super onhandig. Ik probeer een beetje moed te verzamelen om het morgen eindelijk toch weer te proberen. Maar ik ben bang: dat ik het niet meer kan, dat ik val, dat mensen me zien terwijl het niet lukt. Ik heb een beetje forum liefde nodig denk ik om me op gang te helpen. En misschien ook een beetje accountability zodat ik het ook echt ga proberen.

sorry aan alle mensen die dagboekposts haten in dit topic :slight_smile:

59 likes

Wat super leuk! Hoe heb je dit initiatief gevonden? Is er een groep die dit organiseert?

Maar genereren die niet altijd gewoon alle mogelijke nummer combinaties? Heb altijd het idee dat een computer belt en gewoon alle combinaties probeert.

2 likes

Volgens mij in het lokale krantje of de fb pagina van de buurt ofzo? Het heet schrijven naar de toekomst en je kunt met de hand een brief schrijven en dan sturen zij hem door of per mail. Loopt allemaal via de organisatie en je kunt uiteindelijk ook besluiten om elkaar te ontmoeten als je wil.

6 likes

Knuffel :two_hearts:

4 likes

Heel dapper dat je dit deelt, dat is al een grote stap! Ik zou zeggen, leg er niet te veel druk op, zorg dat je niet gehaast bent.
Een klein stukje is misschien al voldoende om je zelfvertrouwen terug te winnen?
Heel veel goede moed, je kan dit :muscle:

4 likes

Ik heb omdat het niet meer nodig was geloof ik anderhalf jaar ofzo niet gefietst (corona, alles op loopafstand) en toen ik er weer eens opzat ging het echt zo makkelijk en automatisch. Je kunt dit hoor!!

3 likes

Ik haat belangrijke gesprekken, wordt er altijd zo nerveus van, maakt niet uit of het positief of negatief is. Maar ondanks dat ik de hele dag met buikpijn heb gezeten was het het wel waard. Ik heb een vast contract! Mij kunnen ze niks meer maken :muscle:

51 likes

Ik ben ook wel eens door de politie gebeld. Zij belde voor mijn tante (zus van mijn moeder) terwijl zij zelf ook een dochter had. Die was wel nog onder de 18 en verdere familie was er niet. Toen zeiden ze: ja wij bellen voor mevrouw X, dat is toch uw moeder? Alleen mijn moeder was toen net 1 maand of 2 maanden overleden. Toen ik dat zei en zei dat mevrouw X mijn tante is werd het stil en wat gehakkel van sorry enz. Nu ik er weer over na denk en er over post vind ik het zo stom dat ze toen niet beter hebben gekeken