Ah je hoeft je echt niet te zeggen dat je posts dagboekposts zijn. Kennelijk is dit wat jij even kwijt wil en dat mag gewoon.
Heel veel succes! Je kan het
Goedzo!! Nog een tip die bij mij werkte: maak een planning waarbij je 3/4/5 keer per week even gaat fietsen (en houd je er aan!). Hoeft maar 5 of 10 min per keer. En al is het je banden oppompen, je fiets schoonmaken, gewoon er op zitten en niks doen⦠alles telt. Je zult zien hoe snel het dan normaal wordt, en dat zelfs als je er ECHT geen zin in hebt en je onder je dekbed wil kruipen het alsnog oké gaat
Nou dan heb je het ergste gehad. Ik heb zoān hekel aan fietsbanden oppompen⦠Mijn man denkt dat ik dat niet kan. Dus die doet het nogsteeds trouw aan mij voor.
Bedankt lieve allemaalā„ļø ik heb het gedaan! Volgens Google maps is het maar 5 minuten fietsen naar de bieb dus ik had voor de zekerheid mijn biebboeken die terug moesten in mn krat gelegd. Ik dacht: als ik alleen de straat uit fiets en terug is dat helemaal prima, maar mocht het goed voelen dan kan ik kijken hoever ik kom. Heb er wel echt langer over gedaan dan die 5 minuten en een paar keer afgestapt en kleine stukjes gelopen bij drukke kruispunten maar ik ben helemaal naar de bieb gefietst en terug! Als beloning twee fijne feelgood boeken geleend . Bedankt voor alle steun. Ik zag iemand de tip geven van vaak blijven oefenen en dat wordt nu mijn volgende doel. Om deze week nog minstens een keer (liefst 2 keer) even te gaan. Ik ga ervoor! Het voelde zo fijn en bevrijdend. en vermoeiend omdat ik het zo lang al niet gedaan heb en niets meer gewend benš«£
Zo zo trots!! Heel goed gedaan
Lekker bezig! de eerste kilometers heb je mooi maar weer binnen!
Wat goed, echt een overwinning!
Wat supergoed van je dat je gewoon bent gegaan! Hopelijk kun je weer een beetje vertrouwen terugwinnen om weer lekker die fiets te pakken.
Ze stoppen een buisje in je luchtpijp om te ademen, maar om die te plaatsen moet je met een soort āschepā de tong enzo aan de kant houden. In principe raak je daarbij de tanden niet aan, maar soms gebeurt het toch dat er iets beschadigt raakt doordat dat ijzeren blad er overheen kantelt bijv.
Update: Er loopt een zaak bij de huurcommissie en juridische hulp is ook ingeschakeld. Ze zijn nu actief aan het proberen om ons weg te pesten, dus dan kunnen ze het krijgen ook.
Goed gedaan. Hoe vaker je gaat fietsen, hoe makkelijker het wordt
Godver ik moet binnenkort ook onder narcose en ik had dit liever niet geweten hahaha
Alternatief is een ruggenprik maar ik ben doodsbang voor naalden dus ik had ze gevraagd of ik narcose mag maar nu blijkt ook dat een slechte keuze te zijn fml
Bij intubatie / buisje in je keel plaatsen kunnen er wel tanden knakken. Gelukkig niet gebeurd! Wel veel keelpijn, want was lastig om er een buisje in te krijgen.
Ik heb twee jaar terug een ruggenprik met roesje gehad en ben echt blij dat ik voor die optie ben gegaan.
Inclusief naaldenfobie? Had je minder hersteltijd oid? Bij het idee aan een ruggenprik ga ik al bijna janken namelijk
Geen naaldenfobie maar die nacht 0,0 geslapen omdat het mijn eerste operatie ooit was. Ik heb die ochtend een meltdown gehad toen de verpleegkundige kwam, ze heeft me toen midazolam gegeven en dat hielp als een tiet.
Dus je kan altijd even overleggen en vaak kan je dan wel een kalmeringstablet krijgen! Herstel was echt prima, ben twee dagen flink moe geweest maar niet perse een brainfog of iets.
Ooh, ik was ook zo bang voor een ruggenprik (niet per se de naald, maar het idee van iets in mijn ruggengraat), maar ik moest onverwachts na (ja na, helaas niet tijdens) mijn bevalling een ruggenprik en een roesje en het was eigenlijk heel chill! Van die hele naald niets gemerkt en door dat roesje viel ik in een heerlijke slaap.
Edit: ik had wel aangegeven dat ik echt bang was een de mensen in het ziekenhuis gingen daar heel goed mee om.
Bij een narcose krijg je een infuus toch? Zou dan liever een naald in mān rug krijgen die ik niet zie dan een naald/buisje in mn arm.
Bij een ruggenprik krijg je volgens mij ook een infuus? Ik heh 2 keer een ruggenprik gehad en beide keren niks van gevoeld!