Ik word helemaal vrolijk van je post, vooral omdat ondanks ik je niet ken ik zo blij voor je ben dat het zo goed voelde. Deze prestatie was een hele opgave voor je, maar een die je wel maar mooi hebt gedaan.
Oh wat leuk! Ik wil die avond met mijn neefje meelopen met de spooktocht in Empel, in de buurt. Drive in is misschien leuk voor erna (voor mij dan, neefje is 8 )
Edit: al uitverkocht!
De kans op misselijkheid is een stuk minder en herstel van de narcose heb je niet. De ruggenprik ik achter je en er staat iemand die je er doorheen praat tegenover je.
Ik ben ook ooit onder narcose geweest en ben blij dat ik dit toen niet wist
@iedereen die op me heeft gereageerd: ik ben een keer eerder onder narcose geweest, en ondanks dat ik het infuus niet heeeeel top vond, ben ik blij dat ik verder niets van de hele show heb meegekregen en ik heb ook weinig last gehad van de narcose. En een ruggenprik voelt voor mij als het einde ter tijden ik heb mân bevalling ook zonder pijnstilling doorstaan omdat ik gewoon ECHT GEEN ruggenprik wilde dus dat zegt wel genoeg. Die naald IN je ruggengraat, echt houd op met me. Ik wil het liefst als een kind met een mondkapje onder zeil gebracht worden maar dat doen ze niet bij volwassenen (ook al weeg ik 50 kilo en ben ik lichter dan een gemiddeld kind dus doe niet zo flauw haha)
Oh joh dat is snel uitverkocht, die tickets gingen gisterenavond pas in de verkoopâŠ
Ik kan me eerlijk gezegd niks van een infuus herinneren toen ik onder narcose ging, maar wel een kapje (wat heel naar en chemisch rook, geen idee wat het was). Dit was overigens in een akelige, traumatische noodsituatie (spoedkeizersnede) dus misschien herinner ik het me gewoon niet goed hoor. Herinner me iig wel de keelpijn van het intuberen achteraf.
Echt vraag om midazolam of iets vergelijkbaars, ik werd daar echt chill van maar niet op een rare manier. Enige grappige was dat de chirurg of ok assistent vroeg ik nog vragen had en ik vroeg of we niet gewoon konden beginnen. Toen kreeg ik dat roesje en was ik gewoon weg.
Ik kan me dit ook niet herinneren. Het ging ook razendsnel, ik lag heel hard te huilen, kapje op, en toen werd ik net zo hard huilend weer wakker.
Was voor een abortus dus dat duurt volgens mij ook echt niet zo lang. Daarna beschuit eten (hoe krom Maargoed) en dan kan je ook âgewoonâ weer gaan.
Dat klinkt heel naar, wat kut dat je dat zo hebt moeten meemaken
Ik ben dus alleen op vakantie (even one issue forumer) op een kwartier lopen van mijn appartement is een cocktailbar met live muziek. Maar weet niet of het verstandig is om een kwartier alleen op straat te lopen in mn eentje in het donker. Er is ook een italiaans restaurant praktisch tegenover mijn appartement waar ze Aperol spritz verkopen voor âŹ5 maar dus geen live muziek erbij. Wat zal ik doen đ„č
Ik weet niet waar je zit maar ik ben net terug en waar ik zat was er grotendeels geen stoep, slechte verlichting en debiel rijdende locals/toeristen. Ik zou ât in zoân geval niet aanraden. Ik schrok als automobilist steeds van de nachtelijke wandelaars
Ik weet natuurlijk niet of jij op vakantie ben in een ongure buurt, maar ik vind een kwartiertje lopen niet ver en zou daarheen gaan.
Oh dat is zeker een goeie om rekening mee te houden. Ben nog niet super bekend met de omgeving maar ik geloof dat het stuk dat ik moet lopen wel een volledige stoep heeft en goede verlichting
Dan zou ik gewoon gaan!
Beschuit, for real� Wat lomp
Thanks, was inderdaad een vreselijke ervaring, hoewel ik van de ingreep zelf geen spijt heb. Het was al twee keer zonder narcose mislukt omdat ik te hard huilde (om de situatie) en moest toen aan de andere kant voor Nederland voor deze behandeling onde narcose. De vader mocht niet mee naar binnen en het was echt lopende band werk.
Super leuk! En een taxi, is dat een optie?
Bij mijn operatie met ruggenprik heb ik waarschijnlijk ook iets gekregen, want ik herinner me nog dat ik de artsen/verpleegkundigen vroeg of ze huisdieren hadden en ik vond het voordat ik in slaap viel heeel belangrijk om te weten hoe de dieren allemaal heetten. Terwijl zij waarschijnlijk ook gewoon aan het werk wilden. Dus ja, vraag om iets waardoor je niet aan de naald kan denken.
Oeh thanks voor de tip