Gemberthee is ook nog een goede. Maar dan wel in een pannetje en de gember 7 tot 10 minuten mee laten koken, niet van die onzin die je in de horeca krijgt waar de gember in gekookt, afkoelend water gaat.
Nee dit zijn juist de leuke momenten op zoân operatiekamer!
gemberthee met chilivlokken!!
En hoe heetten ze??
Update ik heb al mân tanden nog, haha. Was wel een lastige klus om bij mij een buisje in de keel te plaatsen, begreep ik⊠Keelpijn en heesheid is duidelijk te merken. Aardig aan het hoesten, hoop maar niet dat ik een longontsteking ontwikkel. Ik ben heel braaf elk uur dat ik wakker ben ademhalingsoefeningen aan het doen, haha.
Verder niks meegekregen van de narcose. Arts zei âde verdoving zal zo gaan inwerken en hier krijg je je zuurstofmaskerâ, maar voordat ze haar zin af had was ik al weg. Wel raar dat je gewoon een gat hebt in je herinneringen van een paar uur lang. Ik had overigens een team die volledig uit vrouwen bestond .
Ik heb eindelijk eens een nacht doorgeslapen, zonder tussendoor wakker te worden. En dan was het nog niet eens een lange nacht, maar toch die 6? uur voelde fijn.
Na het overlijden van mijn vader gaat mijn moeder nu verhuizen naar een kleinere woning waar ze hopelijk de komende tientallen jaren haar oude dag kan doorbrengen. Het appartement waarvan haar bod geaccepteerd is, is echt perfect en precies wat ze zocht, geen enkele concessie hoeven doen. Alleen⊠Ik ben echt bang dat ze veel te veel heeft betaald Ik check net de WOZ waarde van 2023 en die is 2 ton lager.
Ik ben aan de ene kant heel blij voor haar want dit is wat ze wil en ze kan het betalen maar pfoe ik moet wel even slikken dat ik het echt overpriced vind. Dus hopelijk is de WOZ waarde van 2024 ook een stuk hoger en kan het oude huis ook voor een hogere prijs verkocht worden.
Zo lang ze de hypotheek kan betalen is dat toch helemaal niet erg? De WOZ stijgt ook niet zo hard mee met de huizenprijzen (en gelukkig maar, want je betaalt belasting over de WOZ van je huis, dus het is gunstig als die niet mega hoog is). Dat er een groot verschil zit tussen de WOZ en de aankoopprijs betekent niet per se dat je moeder veel te veel heeft betaald.
De WOZ waarde is in deze markt toch niet altijd wat je ook daadwerkelijk betaalt?
Ik kreeg de opmerking âjij zou een elf in LOTR kunnen spelenâ en ik weet niet of dat een compliment of belediging is
Ja wel met de kanttekening dat 2 ton wel echt een groot verschil is, en de WOZ waarde door deze aankoop wel flink gaat stijgen komende tijd door deze aankoop (dus vanzelf dus beetje recht trekt). Bij verkoop is een hogere WOZ bijv wel weer gunstig. Maar komt er idd op neer zolang ze het kan betalen en het niet een te grote invloed heeft op haar hypotheek het goed komt voor haar.
De elfen zijn echt gorgeous dus ik gok een compliment!
Als diegene had gezegd dat je een orc zou kunnen spelen was het een ander verhaal geweest.
We hebben een nieuw matras en vannacht voor het eerst op geslapen. Natuurlijk heeft mijn vriend er meteen heerlijk op geslapen en vind het een fijn matras en ik wordt natuurlijk wakker met hier en daar pijn. Maargoed, ik ben ook degene van ons tweeën met scoliose en moet altijd wennen aan iets nieuws en ik weet dat je lichaam moet wennen aan een nieuw matras.
Kun je misschien bij Kadaster inzien waar de woningen in de omgeving (je zegt appartement, dus dat zullen er meerdere zijn?) voor verkocht zijn afgelopen jaren? Dan heb je een beetje een idee ookal zullen er in de woningen onderling misschien wel wat verschillen zitten?
Maar het huis is al gekocht dus daar heb je toch niks meer aan
Nee maar voor haar gemoedsrust helpt het misschienâŠ
Haha, dat weet ik niet meer! Ik weet wel nog dat ik me ook druk maakte of dit niet teveel privéinformatie was om aan een patiënt te geven. @wiewatwaar ik werd wakker met razende honger, dus ik heb direct om een ijsje geschreeuwd, oeps.
Of juist niet?
Haha ja maar ze is nu al bang dat het zo is toch, door de WOZâŠ
Kan dan alleen maar meevallen.
Niet te veel waarde aan hechten hoor, wij kochten ook een huis waarvan de prijs bijna het dubbele van de woz waarde was, maar die was in geen 10 jaar echt heel realistisch bijgewerkt. Alleen een x percentage per jaar, maar niet de gekte op de huizenmarkt meegenomen. Na de verkoop aan ons is de woz aangepast op basis van de verkoopprijs. Lage woz is juist fijn want minder belasting!