Wat je even kwijt wil #69

Ja, dat leer je in trainingen

2 likes

En je wordt erop beoordeeld ook, als je het niet minstens twee keer zegt krijg je een aantekening en maken ze er een leerdoel van @Jumpsuit

3 likes

Ik heb gisteren een pakketje met “lekkernijen” gekregen van een vriendin toen ze op bezoek kwam. Vind alleen de dingen die erin zitten smerig dus vandaag ga ik op bezoek en geef dit pakket nog ingepakt en al door aan iemand anders. Voelt toch een beetje gierig haha :joy:

8 likes

Wat zat er allemaal in??

5 likes

Positief toch? Of krijg je niet waar je recht op hebt?

2 likes

Oh dat vind ik beter dan het weggooien hoor!

2 likes

Dit weer :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik ben voor het eerst zelf stoofpeertjes aan het maken. Ben benieuwd of ze smaken zo.

10 likes

Is zo makkelijk en lekker :drooling_face:
Wel lekker langzaam laten garen zodat ze de smaken goed opnemen

2 likes

Mijn moeder vroeg aan mij of ze het cadeau wat ze van mij voor haar verjaardag had gehad, mag doorgeven aan een vriendin, omdat ze denkt dat zij er meer mee zou doen. Ik voel me hier toch best rot over want ik heb veel moeite gedaan (wat ik altijd doe voor iemands verjaardag) om een cadeau uit te zoeken. Heb dit ook tegen haar gezegd en ze snapt het ook, gaat het niet doorgeven en zal er nog een keer naar kijken. Alleen geeft toch beetje een steek.

7 likes

Ik had helemaal zin in een avondje alleen (die zijn schaars). Lekkere snacks in huis gehaald, kaarsje aan, serietje kijken. En nu het zover is voel ik me onrustig en eenzaam😅 Ben soms zo vermoeiend.

10 likes

Had net wat kuts in de sauna. Ik was aan het douchen en er stond verderop ook een man onder de douche. Hij kreeg een stijve (hij stond al half naar me toegedraaid dus had er helaas zicht op maar ik dacht nog nouja misschien kan hij er niks aan doen) maaarrrrr daarna schoof hij een paar douches op richting mij en zei hij met zo’n vieze ondertoon ‘Warm he?’.

Echt GOOR. Ben snel weggelopen en heb me daarna in een bubbelbad verstopt. :sweat_smile: Toen ik naar huis ging heb ik een melding gemaakt en ze namen het gelukkig heel serieus. Ik dacht daarvoor steeds van misschien is dit een grijs gebied ofzo? Hij zei in principe niks geks en hij raakte me niet aan ofzo, maar het voelde echt ZO ongemakkelijk en kut dus dat is eigenlijk al een grens die overschreden is. En dan ben je ook nog zo bewust van je naaktheid en hij wist heus wel wat hij deed. Nouja al met al echt matig.

7 likes

Nee dit is echt geen grijs gebied. Er is 0% kans dat dit gewoon een onschuldige opmerking zonder bijbedoelingen was. Goed dat je het hebt gemeld!

29 likes

GADVER wat een gore smeerlap. Goed dat je het hebt gemeld, hebben ze ook gezegd wat ze ermee gingen doen?

3 likes

Ja ik heb hem omschreven en ze gingen hem opzoeken en verwijderen. De volgende keer (ook voor andere meiden die dit overkomt) kan je het beter meteen zeggen want de medewerkers zeiden dat er niet zoiets is als een grijs gebied en dat sommige mannen helaas met verkeerde bedoelingen komen. Maar als ze die dus betrappen of er zijn klachten dan zijn die gore mannen nooit meer welkom, ook niet bij andere sauna’s van deze organisatie.

74 likes

Jaaaa love dat album

1 like

Het is nog maar een paar dagen kouder hier en sta nu al constant onder stroom hier thuis. Wat irritant.

1 like

Ze waren echt heeerlijk!

4 likes

Echt geen grijs gebied gewoon focking goor!! Naakt met een stijve lul is gewoon écht geen moment om een praatje te maken rot op

Goed dat je een melding hebt gemaakt en fijn dat ze je serieus namen. Heb van een vriendin wel eens anders gehoord (die moest echt stennis schoppen over iemand die zich aan het aftrekken was)

9 likes

Ik zit buiten in de tuin en hoor steeds zo’n vogel een vreselijk geluid te maken. Niet fijn gefluit ofzo, dus in een opwelling schreeuwde ik ‘Hou je BEK’ En vrijwel direct daarna hoorde ik mn buurman in de tuin bezig. Die zal wel denken wat een aso :dizzy_face:

8 likes