Wat je even kwijt wil #69

Ik ben iemands sollicitatie brief aan het checken en het is echt zo slecht geschreven. Eigenlijk jeukt het me om die hele brief opnieuw te schrijven. Maar ik diegene ook niet voor het hoofd stoten :sweat_smile:

2 likes

Liever wel zeggen zodat die persoon het weet. Nuets erger dan denken dat iets goed is terwijl het tegenovergestelde blijkt

7 likes

Ja en als ze er wil blijven wonen (wat ik uit de post opmaak) maakt het toch ook niet uit voor welke prijs het op een dag potentieel verkocht kan worden?

4 likes

Ik heb mijn eerste paar dr. Martens gekocht en ze vandaag voor het eerst aan en ook al zit ik bijna de hele dag achter mijn bureau, alsnog voel ik m’n hielen nu al pijn doen :sweat_smile:

1 like

dat is echt een heel groot compliment, ik zou hier elke dag voor de rest van m’n leven aan denken

11 likes

Vriendin, mocht je LOTR niet gezien hebben, kijk het en find out yourself! Het is 100000% een compliment.

6 likes

Ik heb inderdaad wel de brief aangepast en een nieuwe geschreven op basis van haar brief. Kan ze zelf kijken wat ze er mee wil doen.

1 like

Mijn partner en ik nemen altijd vrij op elkaars verjaardag of samen wat te doen, afgelopen jaar had ons kind op zijn verjaardag ook nog studiedag dus hadden best wel uitgepakt. Nu is mijn partner vergeten vrij te vragen voor mijn verjaardag (vandaag) en ik voelde me deze week al wat somber doordat we met de schoonouders op vakantie waren en dat ook niet helemaal lekker liep. Heb vanmorgen gebakken en ben nu maar in mijn eentje uit lunchen gegaan, maar voel me eigenlijk heel eenzaam en het gevoel dat ik elk moment kan gaan janken. Ga er nog maar het beste ervan maken nog…

30 likes

Zo grappig hoe de helft van de tieners zich kleedt alsof ze 40+ zakenvrouwen zijn. Haren strak in een klem, mooie ringetjes in het oor, chique tasje onder de oksel.

Ik voel me echt een slons vergeleken met de gemiddelde 14-jarige.

37 likes

Awkward. De eigenaar van de kapperszaak zegt tegen me ‘bekende achternaam, heb ik je vader vanochtend geknipt?’ dus ik zeg ik hoop het niet, die is hartstikke dood. :joy:

De beste man zich helemaal verontschuldigen en de wachtruimte ongemakkelijk, maar ik vond het eigenlijk heel grappig. Dark coping denk ik.

60 likes

En met je kind wat doen? Gefeliciteerd!

3 likes

Die zit op school, ik ga hem zo ophalen, maar die is meestal vrijdagmiddag goed kapot van zo’n hele week. Dankjewel.

Oh ik dacht dat je zei dat hij studiedag had. Fijne avond nog

1 like

Weet je partner dit? Heb je het met hem gecommuniceerd?

3 likes

Oh nee dat was met mijn partners verjaardag.

@Broodrooster Ja, hij is van dat alles op de hoogte en baalde er echt van dat hij het vergeten was om te vragen.

We kwamen er ook heel laat achter dat ik vandaag jarig was (als in, beseffen, drukke weken) waardoor hij dus ook in de drukte was vergeten vrij te vragen.

Mijn kind opgehaald en we hebben samen gekleurd en spelletjes gespeeld, dus voel me nu wel een stuk beterder.

6 likes

Ik heb een gaslek ergens in huis en nu moeten de leidingen opnieuw getrokken gaan worden :cry: :money_mouth_face:

Het is gelukkig niet dermate gevaarlijk dat a la minute mijn huis kan ontploffen, maar ze hebben wel officieel mijn gaskraan dicht gedraaid etc

6 likes

Hahaha dit is echt zo waar

7 likes

Hoe zijn jullie erachter gekomen? Succes!

1 like

Mijn vaste sushi toko is normaal altijd vroeg met bezorgen, maar net nu ik hongerrrrrr heb zijn ze te laat #firstworldproblem

1 like

Tijdens cv onderhoud moet altijd even gemeten worden bij de gaskraan en daar kwamen afwijkende waarden uit!

Sowieso wel goed om dit te weten, want cv monteurs willen uit gemak deze stap nog wel eens overslaan heb ik gehoord!

1 like