Ja en i’m ok is zoo’n goed/sterk nummer. Vroeger vaak bij gehuild.
Gisteren was mijn vriend jarig en hij had tot een paar dagen geleden niet echt plannen. Maar het is zo’n leuke dag geworden! Ik had z’n ouders (die 250km verderop wonen) laten komen als verrassing voor een brunch bij een strandtent. En einde van de dag zijn last minute allemaal vrienden langsgekomen en hebben we pizza’s afgehaald en op het strand opgegeten tot de zon onder ging. En daarna bij ons thuis in de tuin marshmallows geroosterd bij de vuurkorf.
Normaal gesproken als we last minute mensen uitnodigen, kan vaak niemand meer. Maar nu wel! En dat was zo leuk! En dan hadden we ook nog een soort zomerdag.
Hahaha weet je zeker dat het niet de buurman was die vals aan het fluiten was?!
Whaha dat is idd wel het type buurman die regelmatig fluit als hij in de tuin is. Maar het geluid leek op een kraai maar wat voor vogel het is geweest geen idee. Hij zat op het platte dak van de garage te bleren, en het was zo irritant. Die buurman zal wel rustig om 10 uur 's ochtends zondag in de tuin bezig zijn geweest en dan hoort ie ineens hou je BEK. Schaamde me echt dood.
Je hebt 'm dus niet gezien? Of wel. Wassie bruingrijzig met wit en een stukje felblauw? Dan was het een gaai en die maken echt een heel lelijk krijsgeluid, haha.
Nee ik kon hem niet zien omdat ie op een plat dak zat, ben nog op de tuinbank gaan staan maarja dat hielp niet. Maar dat geluid was direct vanaf het dak van de garage. Ik kan het geluid misschien wel ff op youtube opzoeken van die vogel waar jij het over hebt.
Het is prachtig weer geweest dit weekend. Maar ik ben ziek en kon er niet van meegenieten. Moet je net zien dat het regent, wanneer ik weer beter ben
Haha als je het zelf leuk vindt om te weten, zeker doen! Gaaien maken echt een krijsgeluid maar bijvoorbeeld (jonge) eksters kunnen ook wel irritant veel herrie maken. Of groene halsbandparkieten, al vind ik dat altijd wel een vrolijk geluid. Gaaien echt lelijk, terwijl het zulke mooie vogels zijn!
Ik heb een paar halsbandparkieten als vaste gasten in mijn tuin. Die mag je wel overnemen hoor.
Hahaha ja hier zitten er ook altijd wel een paar, maar dat geluid hoor ik toch liever dan gaaien denk ik!
Ik zit op de bank met mn werktelefoon waar iemand om 8 uur iets zou doorgeven (en wat meteen verwerkt moet worden) en mn privetelefoon waar iemand tussen half 8 en 8 zou bellen. En ik kan zo echt niet rustig tv kijken oid haha, zit maar te wachten tot een van de twee telefoons gaat.
Ik ging mn wenkbrauwen verven en daarna hardlopen. Toen ik weer thuis was, zag ik dat ik een enorme veeg op mn voorhoofd heb van de verf Na het douchen zit ie er nog steeds en moet morgen naar mn werk.
Heb je met babyolie geprobeerd?
Kon je niet zoals bij een Victoriaans wellnesshotel voor het raam gaan zitten?
Bij mij werkt groene zeep hier altijd goed voor, of micellair water.
Nee, heb ik niet in huis. Wel met een oil cleanser geprobeerd, maar ging er niet af, leek wel iets lichter. Probeer het morgenochtend nog een keer en heb een exfoliant voor vannacht gebruikt.
@Nude heb ik ook allemaal niet in huis haha.
Olijfolie?
Dat gebruik ik om mn waterproof mascara te verwijderen, wie weet helpt het ook voor wenkbrauwverf
Bij mij helpt het altijd om met een vette crème te slapen en dan in de ochtend met douchen gaat het er altijd wel af.
Kuch te veel. Mag ik ook weer ramenlappen wanneer ik beter ben
Heb sinds kort airpods met noise cancelling en nu blijk ik daar echt mega duizelig/misselijk van te worden??? Heb gegoogeld en het schijnt meer voor te komen, nooit geweten. Dacht echt dat het dé oplossing zou zijn voor(/tegen) mijn herrie makende onderbuurman maar puntje bij paaltje ben ik óf duizelig óf hoor ik ‘m nog steeds en ook nog eens heel veel centen lichter voor NIKS