Wat je even kwijt wil #69

Dit had ik ook in het begin, met de airpods pro 2. Maar nu niet meer dus er is ook voor jou hoop!
Herinner me ook niet dat het heel lang heeft geduurd

1 like

Ik kon het ook niet! Veel te veel geluiden, nog los van de mensen die toch zitten te praten, maar al die kleinere geluiden bij elkaar. Werd er ook altijd helemaal gek. Ook met koptelefoon op lukte het vaak niet, omdat mijn adhd hoofd ook alle bewegingen van mensen zag, haha.

4 likes

Ooooh echt! Dat geeft me hoop!!! Dan ga ik het nog maar eens blijven proberen. Al ben ik echt heel gevoelig voor geluid, duizeligheid etc dus het zou me ook werkelijk niks verbazen als het niet went. Thanks in ieder geval!!!

Jij woont in U toch? In de de universiteitsbibliotheken heb je vaak van die wat verscholen plekken daar zat ik meestal. Of een studieruimte reserveren. Maar idd niet in een ruimte met tig studieplekken naast elkaar.

Ja en om gratis te plassen tijdens het winkelen

1 like

Heeft jouw stad meerdere buurtlocaties? Want mijn kleine lokale bieb in de buurt is niet hip en daarom wel rustig. Misschien zoiets?

3 likes

Mijn buurvrouw kwam net langs met het verzoek of wij de dakgoot willen reinigen want andere huizen hebben er last van. En ik denk huh moet dat dan?

Lees ik op internet dat het jaarlijks moet. Oeps. Oké, sorry buren :sob:

6 likes

Oh Oeps, is de dakgoot verstopt?
Wij hebben een huurhuis en de dakgoot is hier in tien jaar precies twee keer schoongemaakt door de woningstichting dus het is niet dat iedereen het zo strikt neemt hoor

2 likes

In mijn huurhuis moest ik dat gewoon zelf doen

1 like

Echt waar? Dan hebben wij een luxe contract :sweat_smile:

2 likes

Ja als er schade was, dan werd het wel gewoon opgelost en als de regenpijp verstopt was ook, maar het was wel de bedoeling dat je m zelf schoon hield.

2 likes

Daar had ze het niet over, dus hoop het niet :sweat_smile: het is een oudere buurvrouw die helemaal begon te klagen over een ander, ouder buurman die niets aan zijn schoorsteen doet en ook nooit wat deed aan zijn dakgoot.
En toen dacht ik: is zij nou aan het overdrijven? Ik moet dit Googlen haha.

Ben opgegroeid in een flat en daar hadden wij nooit zo met onderhoud en buren te maken. De woningbouw regelde dat allemaal. Maar dakgoot reinigen gaat op het lijstje komen en mijn oude buurvrouw heeft wel een ladder te leen :grimacing:

1 like

Ik zit al heel de dag in het ziekenhuis voor een operatie van mijn moeder. Haar chemopomp wordt eruit gehaald omdat hij helaas niet meer werkt.

Belt de chirurg me op dat het goed is gegaan en dat de pomp mee naar huis mag. Dat wilde ze graag, want die moet de kerstboom in? :laughing:

Die vrouw komt altijd zo wappie uit haar narcoses. Chirurg kon er om lachen gelukkig.

76 likes

Ligt er ook echt aan waar je woont. Waar ik nu woon kan het prima eens in de twee jaar, maar woonde hiervoor in een wijk met heel veel grote bomen en daar moest dit wel echt meerdere keren per jaar anders was het ellende

3 likes

Tegenwoordig kan dat gelukkig bij de Bijenkorf. Maar zo heb ik wel veel geld bespaard. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik heb een aantal weken geleden mijn relatie na 9 jaar verbroken, moest weer bij m’n ouders gaan wonen en raakte dus ook de vriendengroep (zijn vrienden) en m’n fijne woonplek kwijt. Moeilijkste beslissing van m’n leven, maar nu ineens valt alles op z’n plek. Ik voel me echt veel gelukkiger en zojuist gehoord dat ik een nieuwbouw appartement heb toegewezen 🥹 Zoooo blij :heart:

257 likes

Wat fijn! Gefeliciteerd! En heel knap en dapper dat je ondanks allerlei praktische bezwaren toch besloten hebt weg te gaan!

6 likes

Heel knap van je, mede-doekje!

35 likes

ik wil zo graag een keer meedoen aan 2voor12 :weary: ben overtuigd dat ik al die boomers kapot maak

32 likes

Zeker doen! Heb meegedaan en was echt een leuke ervaring!
Wel rekening houden met flink wat wachttijd. Tussen de inschrijving en selectiedag zit vaak wel wat tijd en na de selectiedag kan het ook zijn dat je nog 2.5 jaar moet wachten voor je wordt opgeroepen

3 likes