No wat kut, heb je dan nu ook helemaal geen verwarming (hopelijk heb je geen gasfornuis)? Kunnen ze dan ook meten waar het gaslek is of moet heel je vloer en muur open?
Ik heb nog wel een gasfornuis helaasâŠ
Inderdaad moet alles opgehaald worden waarschijnlijk
Ik zit te denken om dan nu misschien te gaan verduurzamen en bv gasloos te gaan. Maar dat is zo mega ingrijpend en een enorme kostenpost ook. En de installateur gaf ook aan dat dat eigenlijk in mijn huisje bijna geen doen is (jaren â30 woning).
En van overmaat tot ramp zag ik ook zojuist een rat in de tuin over mijn containers lopen.
Te weinig of te veel?
Ik heb echt een hele spontane gezellige avond gehad. Spontaan uit eten geweest met een vriendin en daarna nog spontaan met de vriendengroep van mijn partner gechilld. Maar ben nu pas thuis en moet morgenochtend werken
Dankjewel voor jullie reacties dat een lagere WOZ waarde juist gunstig is voor de belasting. Ik heb juist in mijn hoofd zitten dat dat betekent dat het appartement veel minder waard is en dat het te duur aangekocht is.
Maar dit is precies wat ze wilde dus hopelijk gaat ze hier nog 20-30 jaar gelukkig zijn dus ik moet me verder geen zorgen maken! Het is verder ook wel spannend natuurlijk omdat ze dus ons ouderlijk huis gaat verkopen en verlaten.
Wat klote zeg! Ze hebben bij sommige winkels van die goedkope inductieplaatjes (wel vaak met max 2 pitten) dan zou je nog wel kunnen kokenâŠ
Pf wat een gedoe!
Ik ben notarieel medewerker en zie woningen die 150.000 onder de WOZ waarde verkocht worden en woningen die echt heeeel ver boven de WOZ waarde verkocht worden. Die waarde zegt met betrekking tot de koopprijs echt heel weinig.
Je kan beter kijken naar de taxatiewaarde, als het goed is is er ook een taxateur geweest of komt die nog voor de hypotheek
Worden ze bij de ah klantenservice verplicht om minstens 10 keer je naam te noemen ofzo. Vind dat altijd maar iets ongemakkelijks hebben en wat is de toegevoegde waarde ervan.
Ja, dat leer je in trainingen
En je wordt erop beoordeeld ook, als je het niet minstens twee keer zegt krijg je een aantekening en maken ze er een leerdoel van @Jumpsuit
Ik heb gisteren een pakketje met âlekkernijenâ gekregen van een vriendin toen ze op bezoek kwam. Vind alleen de dingen die erin zitten smerig dus vandaag ga ik op bezoek en geef dit pakket nog ingepakt en al door aan iemand anders. Voelt toch een beetje gierig haha
Wat zat er allemaal in??
Positief toch? Of krijg je niet waar je recht op hebt?
Oh dat vind ik beter dan het weggooien hoor!
Dit weer
Ik ben voor het eerst zelf stoofpeertjes aan het maken. Ben benieuwd of ze smaken zo.
Is zo makkelijk en lekker
Wel lekker langzaam laten garen zodat ze de smaken goed opnemen
Mijn moeder vroeg aan mij of ze het cadeau wat ze van mij voor haar verjaardag had gehad, mag doorgeven aan een vriendin, omdat ze denkt dat zij er meer mee zou doen. Ik voel me hier toch best rot over want ik heb veel moeite gedaan (wat ik altijd doe voor iemands verjaardag) om een cadeau uit te zoeken. Heb dit ook tegen haar gezegd en ze snapt het ook, gaat het niet doorgeven en zal er nog een keer naar kijken. Alleen geeft toch beetje een steek.
Ik had helemaal zin in een avondje alleen (die zijn schaars). Lekkere snacks in huis gehaald, kaarsje aan, serietje kijken. En nu het zover is voel ik me onrustig en eenzaamđ Ben soms zo vermoeiend.