Dé camping-hij?
Sander Janson?!
Weet hoe koud het gister was met die regen en harde wind? Ik had m’n winterjas ook wel aan willen hebben (was op een festival) ben om 18.30 uur naar huis gegaan met verkleumde botten
Ja, hij!
Dit weekend 60 000 stappen gezet
Voel m’n voetjes wel nu.
Ik kwam er net achter hoe de stemacteur van SpongeBob eruit ziet. Zo anders dan ik verwacht had, vind ik altijd grappig. Heb je toch een bepaald beeld bij ofzo. Deze man lijkt wel een bankier of een stiekeme halfbroer van prins Constantijn ofzo
Voor de nieuwsgierige medemens: NOS Stories on Instagram: "Wat vind je van onze nieuwe voice-over? 🎙️ #SpongeBob #stem #NOSstories"
Haha leuk om te zien. Ik had ook heel iemand anders verwacht
Haha wat cool, als hij normaal praat klinkt hij ook een beetje als SpongeBob vind ik Lijkt me lastig om hem serieus te nemen als je hem in het echt kent als vriend of partner ofzo haha. Vind overigens de Nederlandse SpongeBob ook echt leuker dan de Engelstalige.
En wow we hebben nieuwe emoji’s om mee te reageren
Hahaha ik voel mij echt dom nu, maar het lukt mij dus nooit/zelden goed om iets anders dan een hartje te reageren? Is daar een hack voor of heb ik gewoon lompe vingers :’)
Heb serieus ook de faq al gelezen in de hoop dat het daarin stond
Het hartje zeg maar ingedrukt houden, dan kan je de andere kiezen.
Bij mij werkt het hartje ingedrukt houden. Dan komen de andere smiley-opties tevoorschijn.
Dan komt hij bij mij heel kort, dus moet dan snel drukken in de hoop dat het een passende reactie is. Ging net goed geloof ik hahaha
Conclusie is denk ik dus gewoon lompe vingers
Hahah je moet wel snel zijn inderdaad.
Ik heb al honderden hartjes gegeven omdat die precies zit waar ik met mijn duim scroll. Extra liefde voor iedereen dankzij mijn dikke duim <3
Niet meer ik was vooral blij dat ik mijn scherm niet meer hoefde te kantelen
Als je eerst een hartje geeft en dan lang ingedrukt houdt blijft het langer staan.
Ohh ik zie ze er nog niet tussen staan
De wekker gaat net en ik heb zó slecht geslapen en het wordt ook nog eens een hele lange dag met mensen die ik grotendeels kan missen als kiespijn
Ben al sinds kwart voor 4 klaarwakker. Heb al gegeten en overweeg nu zelfs vrijwillig maar naar de sportschool te gaan omdat ik me verveel
Ik word op m’n roostervrije dag gebeld of ik kan komen werken om 8.15. Het zit me meteen weer tot hier. En hier is boven mn hoofd haha.