Wat je even kwijt wil #69

Hahah je moet wel snel zijn inderdaad.

2 likes

Ik heb al honderden hartjes gegeven omdat die precies zit waar ik met mijn duim scroll. Extra liefde voor iedereen dankzij mijn dikke duim <3

8 likes

Niet meer :smiling_face_with_tear: ik was vooral blij dat ik mijn scherm niet meer hoefde te kantelen

3 likes

Als je eerst een hartje geeft en dan lang ingedrukt houdt blijft het langer staan.

5 likes

Ohh ik zie ze er nog niet tussen staan :woman_shrugging:

4 likes

De wekker gaat net en ik heb zĂł slecht geslapen en het wordt ook nog eens een hele lange dag met mensen die ik grotendeels kan missen als kiespijn :sob:

1 like

Ben al sinds kwart voor 4 klaarwakker. Heb al gegeten en overweeg nu zelfs vrijwillig maar naar de sportschool te gaan omdat ik me verveel :woozy_face:

5 likes

Ik word op m’n roostervrije dag gebeld of ik kan komen werken :roll_eyes: om 8.15. Het zit me meteen weer tot hier. En hier is boven mn hoofd haha.

7 likes

Het enige passende antwoord is dan ‘nee bedankt’

16 likes

Ik heb zo rot geslapen. Kon gewoon weer niet in slaap komen.

En werk met raam open thuis, vorige week kwam er een jong vogeltje binnen vliegen.
Hoop nu niet weer, ookal was het een klein vogeltje.
Raam gaat zo maar weer dicht.

Die bedankt zou ik eraf halen.

8 likes

Ik moet zo erg inkomen in het werk na de vakantie. Pfoe, en ik heb gewoon heimwee naar de vakantie. Dat heb ik nog nooit gehad.

2 likes

Ik heb echt een hekel aan de huisarts bellen. Het duurt altijd zo lang en ben altijd een beetje bang dat ik me toch aanstel. đŸ„č

7 likes

Hell no! :roll_eyes:

4 likes

Ik heb een verzwakte hommel mee naar huis genomen, maar hij wil zijn suikerwater niet drinken :smiling_face_with_tear: hopelijk wil hij straks wel wat en knapt hij nog op. Las vanmorgen dat er al een deel bijen en vlinders uitgestorven waren

14 likes

They are listening :eyes::joy: haha

3 likes

Vandaag vertrek ik op vakantie, vorig jaar had ik een blaasontsteking en dit jaar vertrek ik met ringworm in mijn gezicht :partying_face: wat een feest.

6 likes

Dat is het universum wat tegen je zegt dat het een héél goed idee is om naar Parijs te gaan binnenkort!!! :sparkles:

2 likes

Binnenkort?!? Wil je dood ofzo :joy:
Zou toch maar ff wachten tot na augustus :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hahah ja maar de herfst is ook binnenkort hĂš. Je hoeft niet nu in de trein te stappen. Gewoon alvast boeken voor september ofzo haha.

2 likes