Ik ging mn wenkbrauwen verven en daarna hardlopen. Toen ik weer thuis was, zag ik dat ik een enorme veeg op mn voorhoofd heb van de verf Na het douchen zit ie er nog steeds en moet morgen naar mn werk.
Heb je met babyolie geprobeerd?
Kon je niet zoals bij een Victoriaans wellnesshotel voor het raam gaan zitten?
Bij mij werkt groene zeep hier altijd goed voor, of micellair water.
Nee, heb ik niet in huis. Wel met een oil cleanser geprobeerd, maar ging er niet af, leek wel iets lichter. Probeer het morgenochtend nog een keer en heb een exfoliant voor vannacht gebruikt.
@Nude heb ik ook allemaal niet in huis haha.
Olijfolie?
Dat gebruik ik om mn waterproof mascara te verwijderen, wie weet helpt het ook voor wenkbrauwverf
Bij mij helpt het altijd om met een vette crème te slapen en dan in de ochtend met douchen gaat het er altijd wel af.
Kuch te veel. Mag ik ook weer ramenlappen wanneer ik beter ben
Heb sinds kort airpods met noise cancelling en nu blijk ik daar echt mega duizelig/misselijk van te worden??? Heb gegoogeld en het schijnt meer voor te komen, nooit geweten. Dacht echt dat het dé oplossing zou zijn voor(/tegen) mijn herrie makende onderbuurman maar puntje bij paaltje ben ik óf duizelig óf hoor ik ‘m nog steeds en ook nog eens heel veel centen lichter voor NIKS
Dit had ik ook in het begin, met de airpods pro 2. Maar nu niet meer dus er is ook voor jou hoop!
Herinner me ook niet dat het heel lang heeft geduurd
Ik kon het ook niet! Veel te veel geluiden, nog los van de mensen die toch zitten te praten, maar al die kleinere geluiden bij elkaar. Werd er ook altijd helemaal gek. Ook met koptelefoon op lukte het vaak niet, omdat mijn adhd hoofd ook alle bewegingen van mensen zag, haha.
Ooooh echt! Dat geeft me hoop!!! Dan ga ik het nog maar eens blijven proberen. Al ben ik echt heel gevoelig voor geluid, duizeligheid etc dus het zou me ook werkelijk niks verbazen als het niet went. Thanks in ieder geval!!!
Jij woont in U toch? In de de universiteitsbibliotheken heb je vaak van die wat verscholen plekken daar zat ik meestal. Of een studieruimte reserveren. Maar idd niet in een ruimte met tig studieplekken naast elkaar.
Ja en om gratis te plassen tijdens het winkelen
Heeft jouw stad meerdere buurtlocaties? Want mijn kleine lokale bieb in de buurt is niet hip en daarom wel rustig. Misschien zoiets?
Mijn buurvrouw kwam net langs met het verzoek of wij de dakgoot willen reinigen want andere huizen hebben er last van. En ik denk huh moet dat dan?
Lees ik op internet dat het jaarlijks moet. Oeps. Oké, sorry buren
Oh Oeps, is de dakgoot verstopt?
Wij hebben een huurhuis en de dakgoot is hier in tien jaar precies twee keer schoongemaakt door de woningstichting dus het is niet dat iedereen het zo strikt neemt hoor
In mijn huurhuis moest ik dat gewoon zelf doen
Echt waar? Dan hebben wij een luxe contract
Ja als er schade was, dan werd het wel gewoon opgelost en als de regenpijp verstopt was ook, maar het was wel de bedoeling dat je m zelf schoon hield.