Is het denk ik ook
Ik zou voor een gewone paperback prijs dit gewoon in de boekhandel kopen hoor. Maar zo duur en dan kijken of ze het überhaupt opstuurt niet
Balen zeg. Hopelijk vind je snel een leuke baan
Wat eng… Hoe is het nu?
Ik ben in Fez op vakantie maar we vinden het echt helemaaaaal niet leuk dus nu vliegen we morgen naar Malaga om daar een weekend te eten en te chillen
Haha Jezus jij bent wel van niet vliegen naar de opposite gegaan
Zonde, ik vond Fez echt fantastisch mooi 🥹
Was t via sprsme ofzo?
Nee, bewuste keuze, maar gewoon totaal verkeerd gekozen
Wow hoe onthoud je zulke dingen, hou je soms een logboek bij???
Ik zou zondag met mijn zus een paar dagen naar Denemarken gaan, deel voor mijn werk waar ze me ook bij zou gaan helpen maar ook voor de gezelligheid en heel veel lekkere koffies drinken en ‘s avonds lekker eten enzo. Ik kijk er al maanden naar uit en nu heeft ze last minute afgezegd Allemaal goede redenen waarom ze niet meer wil gaan, maar toch baal ik zo. En nu twijfel ik of ik wel moet gaan en wil ik het eigenlijk cancelen. Ben eerder ook al alleen gegaan, maar heb nu gewoon even helemaal geen zin om zelf alles te moeten rijden en überhaupt 5 dagen alleen te zijn. En niemand kan zo last minute vrij krijgen dus kan ook niemand anders vragen. Stommmmm
Eh haha ik moet echt even verwijzen naar een post van mij
Het was een grapje vandaar ook de hoeveelheid vraagtekens, ik had je post inderdaad gezien haha.
Ohhh haha dan haal ik opgelucht adem
Oh wat jammer. Ik ga over een paar maanden naar Fez, dus hopelijk valt het mij niet tegen
Ben je met een man? Wij worden echt elke meter aangesproken en vinden dat gewoon heel vervelend. Maar we horen van iedereen die met een man is dat het dan enorm meevalt.
Ja, dat wel, dus dan zal het wel meevallen. Ben benieuwd. Malaga is in ieder geval leuk om heen te gaan
Top. Het is wel een mooie stad, het eten is lekker en de Funky walking tour is echt een aanrader!
Ze zijn allemaal veilig klein beetje waterschade aan het huis en een tijd zonder elektra gezeten, maar dat is allemaal bijzaak!