Ik heb gezegd dat wij een dag niet kunnen! Voel me wel meteen tering schuldig en lastig en te veel maar ik pas me al heel mijn leven aan aan wat de rest wil
klaar mee.
Gefeliciteerd! Tante zijn is het allerleukste!
Ik heb een beetje een dipje. Naast chillen en leuke dingen doen zie ik deze week ook verschillende familie/vrienden van familie maar ik vind het zo ongemakkelijk.
Ik spreek die mensen verder nooit, heb niet echt een band met ze en dan moet ik voor mijn gevoel zo geforceerd leuk doen in niet mijn eigen taal. Merkte gisteren ook dat ik helemaal op was en ook wel een beetje sad erdoor. Misschien moet ik vanmiddag maar even in mijn eentje op pad en iets leuks gaan doen.
Vandaag is mijn enige dag vrij na 6 dagen stage/werk/vrijwilligerswerk en wow ik heb gewoon 10.5 uur aan één stuk door geslapen. Lekker ![]()
![]()
Ik krijg in outlook altijd dit soort suggesties, heb dan echt zo’n zin om die “ja.” te sturen
Hahah ik heb dit ook ja, het is nog net geen ‘ok’. ![]()
Het is nog net geen ![]()
Die stuur ik wel heel vaak
![]()
Zo chill
Zou morgen een bezichtiging hebben voor een huis, maar werd net gebeld dat het al verkocht is (of ja bod geaccepteerd door een andere koper). Echt balen.
Ik strooi op werk met duimpjes. Maar in mijn persoonlijke leven nooit.
Ik ben opzoek naar een onderhuurder, maar ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid “zielige” berichten die ik krijg. Ik denk dat ze het vooral doen omdat ze eerlijk willen zijn of misschien wanhopig zijn en daarmee wat begrip willen krijgen maar het schrikt me juist alleen maar af! Ik zoek een betrouwbaar net persoon die de huur goed kan betalen en niet iemand die …dakloos! Is of aan zijn verslaving werkt en een uitkering heeft.
Dus tip voor iedereen die ooit gaat reageren: doe je echt voor als die ideale huurder met een goed stabiel inkomen! En omschrijf je zelf en voeg een foto toe! Ik heb ook een berichtje gekregen alsin: ik wil er heel heel heel graag in! (En nee verder geen tekst
)
Of ze proberen extra zielig over te komen, zodat jij het aan ze verhuurt. Want je bent zo goed mens. Het kan allebei
Maar waarom zou iemand die al een woning heeft een woning willen huren? Dat wil je toch juist als je dakloos bent? Alsof je dan meteen onbetrouwbaar bent?
Dit + economische dakloosheid is ook een serieus probleem. Wel een baan maar geen dak boven je hoofd.
Dikke vingers? ![]()
Ik ben het niet met je oneens, maar het valt me op dat jij een casual (klaag)bericht vaak extreem serieus opvat en er een hele maatschappelijke context bij schetst
It’s not that deep. Al is het misschien ook wel goed dat je ons aan het denken zet.
Nja ik weet niet van de rest van haar reacties maar vind dit wel een gepaste reactie op iemand die zegt dat ze haar huis niet aan iemand die dakloos is wil verhuren
Ja, ik denk alleen dat veel mensen hier een bericht typen zoals ze zouden klagen tegen een vriend zonder er heel diep over na te denken. Maar je hebt gelijk dat het je goed recht is om erop te reageren.
Ik heb geen ruggegraat…
Vandaag een pizza met o.a. paprika en pepperoni besteld waar ik al 3 dgn zin in had, 2x aangegeven dat ik geen pepperoni erop wilde.
Wat kreeg ik bezorgd…een pizza met alleen maar pepperoni.
Gebeld naar het restaurant, ze boden excuus aan en vroegen wat ze konden doen.
Ik twijfelde om een nieuwe pizza te vragen of iets maar nee ik zei dat ik zelf wel de (allemaal mini-stukjes) pepperoni eraf zou halen en dat ben ik dus nu aan het doen.