Wat je even kwijt wil #69

Het enige passende antwoord is dan ‘nee bedankt’

16 likes

Ik heb zo rot geslapen. Kon gewoon weer niet in slaap komen.

En werk met raam open thuis, vorige week kwam er een jong vogeltje binnen vliegen.
Hoop nu niet weer, ookal was het een klein vogeltje.
Raam gaat zo maar weer dicht.

En ben je gegaan?

Die bedankt zou ik eraf halen.

8 likes

Ik moet zo erg inkomen in het werk na de vakantie. Pfoe, en ik heb gewoon heimwee naar de vakantie. Dat heb ik nog nooit gehad.

2 likes

Ik heb echt een hekel aan de huisarts bellen. Het duurt altijd zo lang en ben altijd een beetje bang dat ik me toch aanstel. 🥹

7 likes

Hell no! :roll_eyes:

4 likes

Ik heb een verzwakte hommel mee naar huis genomen, maar hij wil zijn suikerwater niet drinken :smiling_face_with_tear: hopelijk wil hij straks wel wat en knapt hij nog op. Las vanmorgen dat er al een deel bijen en vlinders uitgestorven waren…

14 likes

They are listening :eyes::joy: haha

3 likes

Vandaag vertrek ik op vakantie, vorig jaar had ik een blaasontsteking en dit jaar vertrek ik met ringworm in mijn gezicht :partying_face: wat een feest.

6 likes

Dat is het universum wat tegen je zegt dat het een héél goed idee is om naar Parijs te gaan binnenkort!!! :sparkles:

2 likes

Binnenkort?!? Wil je dood ofzo :joy:
Zou toch maar ff wachten tot na augustus :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hahah ja maar de herfst is ook binnenkort hè. Je hoeft niet nu in de trein te stappen. Gewoon alvast boeken voor september ofzo haha.

2 likes

Ohh hebben ze dat nu eindelijk bij de ap? :heart::heart:

1 like

Er was eens een advocaat uit Amsterdam,
Die een opdracht van een charlatan iets te serieus nam.

16 likes

Haha tip zodat het jullie bespaard blijft
Pas op met geurstokjes bij een muur. Heb helemaal een vet/olievlek op mijn (paar maanden geleden gestucte en geschilderde) muur omdat een van de stokjes tegen de muur aan zat :thumbsup:

Ik ben sinds ongeveer 1.5 jaar tante van een het allerliefste neefje en ik vind het zo leuk om tante te zijn. Hij komt ook regelmatig logeren en we vinden heel veel dezelfde dingen leuk (boeken lezen, naar koffietentjes en dieren aaien) dus ik heb gewoon echt het idee dat we al een goede band hebben. En nu heb ik binnen 2 weken gehoord dat ik nog 3 neefjes of nichtjes krijg van verschillende broers en zussen. En ik ben aan de ene kant heel blij maar heb al 2 keer moeten huilen omdat ik gewoon niet weet hoe ik ze allemaal evenveel aandacht moet geven. Onbewust hoopte ik denk ik altijd dat het er gewoon bij 1 bleef, maar als ik daar nu aan denk voel ik me ook schuldig naar de nog niet geboren nichtjes en neefjes omdat het dan net lijkt of ze niet welkom zijn :joy: Niet normaal dit haha, help

100 likes

Wat ben je lief

9 likes

Ik heb vanmiddag mijn oor uit laten spuiten nadat die al maandenlang zo goed als dicht zat en ik er niet op kon liggen/slapen omdat hij dan soort van vacuüm zoog en open en dicht plopte (super akelig gevoel). Nu lig ik echt heerlijk op tijd in bed, mijn vriend staat morgenochtend op voor onze baby, dus ik kan in theorie gewoon 10,5 uur slapen en me gewoon onbezorgd naar beide zijden omdraaien oh man wat een genot haha :heart_eyes::heart:

39 likes

Dat loopt vanzelf wel los joh, ik zou je er niet druk over maken.
Zoveel tijd als je nu voor je neefje hebt zal misschien niet lukken, maar dat hoeft niets af te doen.

Ik heb met mijn neefjes en nichtjes allemaal een andere band: de ene heeft dezelfde humor, met de ander heb ik goede gesprekken en met weer een ander kan ik heel goed spelen/stoeien.
Uiteindelijk is het denk ik voor de kinderen vooral fijn dat ze gezien en gehoord worden en dat ze zichzelf mogen zijn. De rest is bijzaak.

6 likes