Er zat echt mega veel ijs bij mn McDonalds drankje en dat heb ik net allemaal opgegeten, mn tong voelt helemaal verdoofd aan van de kou
Ik sliep zo’n beetje en uit het niks waait het gordijn in mijn gezicht en het klinkt alsof de schutting zo gaat omvallen
Ik kijk er morgenochtend wel naar
Ik heb net Chatgpt om hulp gevraagd hoe ik het best een ‘ik vond onze twee dates leuk maar heb geen behoefte aan een derde’ appje kan formuleren. Wel in het Engels dus dat is m’n excuus maar weet niet of ik dit slim van mezelf vind of ergens juist heel triest
Heb het wel gewoon aangepast hoor, hem niet letterlijk een copy paste AI bericht gestuurd. Maar vind het dan lastig hoe ik op een aardige maar wel heldere manier zoiets zeg.
Paar weken geleden een pannendeksel op mijn grote teen, midden dwars op mijn nagel, laten vallen. Teen is behandeld, is niet gebroken, maar de nagel nog steeds ontzettend blauw en gevoelig! Ik ben het wel een beetje zat nu, maar de dokter vertelde me dat het wel 9-12 maanden kan duren voordat het er weer een beetje normaal uitziet
En wat is de tekst uiteindelijk geworden?
Ja dat moet helemaal uitgroeien of hij valt er ineens af en er zit een nieuwe onder. Echt rot dat het zo lang duurt en zo gevoelig blijft.
Ik heb net onze zomervakantie geboekt en ben echt geschrokken van hoe duur het is. Ik weet dat we aan het hoogseizoen vastzitten i.v.m. schoolgaande kinderen, maar holy crap. 2800 euro voor 11 nachten op een camping (wel in een sta-caravan). Had natuurlijk goedkoper gekund door in een tent te gaan, maar daar wordt niemand gelukkig van (in ons gezin).
Het is absurd! Wij zijn gebonden aan schoolvakanties en we hebben een geschikt voor minder validen huisje nodig, maar echt niet dat ik 3000 euro voor een week ga betalen
Het is ook geen all inclusive ofzo hè, alleen verblijf 🫣
Ja ook dat he?! Je hebt nu alleen een sta-caravan, en verder niks. Je moet er nog naartoe, daar eten en drinken en activiteiten. We kunnen het betalen en het is een hele fijne camping, maar pfoeh. We betalen gewoon 300 euro méér dan vorig jaar.
Een luisterboek lijkt me sowieso de hel om mee bezig te zijn terwijl ik wel altijd buiten ga met een podcast op.
Ja precies! Tuurlijk is het fijn dat het kan maar leuk is anders zulke bedragen
Wel bizar dat het zo duur is terwijl je echt letterlijk vroeg boekt. Ik wil niet eens weten hoe duur het is als je in Januari of Februari boekt.
Ja bijbehorende ergernis, dat je eigenlijk nu al moet weten wanneer je vakantie hebt volgende zomer
Alsof elk werk zich leent voor zo’n planning zo ver vooruit
Komen die ook allemaal uit Volendam want dan is het best logisch
Ik maak het waarschijnlijk weer erger dan het is, maar volgens mij hebben net toen ik onderweg naar werk was twee jongens foto’s onder mijn rok geprobeerd te maken. Ze zaten op een fatbike en degene achterop had zijn mobiel zo laag zitten met de camera op mij gericht. Bij het stoplicht hoorde ik ze wel een soort van giebelen. Ik kon ze niet goed horen, want ik had mijn oortjes in.
Nu zullen ze sowieso niks gezien hebben, want ik draag dansbroekjes wanneer ik een rok draag. Toch heb ik er een heel naar gevoel aan over gehouden.
Heb niemand waar ik het nu aan kan vertellen dus jullie zijn even mijn klaagmuur.
Dit weer i love it en ik ben lekker vrij. Ik op de fiets in mijn t shirt en anderen in een dikke winterjas
Hier is het gewoon bewolkt
Just wanted to let you know I had a really fun time Sunday and also the other time with lunch! I think you are a really cool guy, but I don’t think we’re really the right fit. But it has been great getting to know you!
Als ik het nu teruglees zijn het wel veel uitroeptekens en een beetje overdreven haha (really fun, really cool, great getting to know you)
Ik kom elke keer precies hetzelfde zwijn tegen (bij hetzelfde pad), overweeg hem een naam te gaan geven hoor.
Doen!