Wat je even kwijt wil #69

Hier is het gewoon bewolkt :sob::triumph::sob:

4 likes

Just wanted to let you know I had a really fun time Sunday and also the other time with lunch! I think you are a really cool guy, but I don’t think we’re really the right fit. But it has been great getting to know you! :blush:

Als ik het nu teruglees zijn het wel veel uitroeptekens en een beetje overdreven haha (really fun, really cool, great getting to know you)

7 likes

Ik kom elke keer precies hetzelfde zwijn tegen (bij hetzelfde pad), overweeg hem een naam te gaan geven hoor.

20 likes

Doen!

2 likes

Ik twijfel of ik naar het strand ga of niet, is de laatste ‘echt’ warme dag hier en morgen koelt het al weer af. Vlieg vrijdag weer terug naar huis dus veel tijd is er niet meer.

Sidenote, ben niet in een al te beste bui door iets wat gebeurd is maar van sikkeneurig doen ga ik me natuurlijk ook niet beter voelen.

4 likes

Noem hem Bob. Bob de bedrijvige zwijn

10 likes

Frits

5 likes

Freek

Ik moest er vannacht 3 (!!) keer uit om te plassen. Verder maakte ik mezelf vannacht ook nog een keer of drie wakker omdat ik op mijn hand lag waardoor die helemaal gevoelloos was geworden. Ik heb weleens vaker dat ik op mijn hand lig en dat ik daar wakker van word maar nu was het zo erg dat ik die hele hand niet meer kon bewegen maar echt met m’n andere hand moest verplaatsen en ‘los’ maken. Wat een gezeik zeg.

3 likes

Ik heb dat de laatste tijd ook. Met mijn hele arm. Heel akelig gevoel om je arm te moeten optillen zonder dat je m voelt. :dotted_line_face:

8 likes

Albert Zweijn

33 likes

@Evert

Stijn! (Zweinstein)

5 likes

Ik had net een havermelkelite momentje in de sauna, want de opgieting had als thema
:sparkles: ADE :sparkles:

:pray:

32 likes

Hein het zwijn

2 likes

Mijn algoritme op instagram bevat een beetje veel Ilona Maher, maar wát is zij leuk. Sinds de Olympische spelen komt ze af en toe op m’n tijdlijn, maar sinds DWTS :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts: Love haar humor.

12 likes

Mooi getal!

4 likes

Ik heb net cola zero met een beetje augurkensap gehad, omdat ik dit op TikTok zag en ik vond het heerlijk. :ok_hand:

17 likes

Vakvrouw

8 likes

Aargh! Wel een geruststelling om te horen dat het uiteindelijk wel goedkomt :sob:

2 likes