Voor de tweede keer in korte tijd autobrand in de buurt en werd wakker van de lucht. Heb mijn raam dichtgedaan, maar heel mijn slaapkamer stinkt nu zo hard dat ik niet kan slapen
Ik keek uit het raam en heb nu met toeval het noorderlicht gezien
Ik zou spontaan ff meegaan met een vriend naar een ADE label showcase van 20 tot 00, feestje duurt tot 06 maar ik moet morgen vroeg op etc etc dus ik dacht ideaal, even kort dansen en dan naar huis.
Was het gewoon nog dicht toen we om 20:30 aankwamen we zijn door de hekken gelopen en toen wel hartelijk ontvangen met een gratis biertje van iemand van de locatie maar het feest zou dus pas om 23 beginnen ook al staat overal 20 gecommuniceerd
We waren welkom om te zien hoe een clubavond wordt opgebouwd maar dat heb ik helaas al zo vaak meegemaakt dat we daar niet zo’n interesse in hadden
Wat een deceptie happy ADE
21 euro voor dat ticket betaald ook
Naah ik snap wel dat je je hier naar over voelt hoor. Van zulke situaties krijg je toch weer even wat minder vertrouwen in de mensheid.
Ik vlieg vandaag terug zodra het kan kom ik weer terug en dan langer!
Ik mis de context denk ik …
Nou lijkt me dat ze op vakantie is geweest
Ja, wel de categorie posts van voortborduren/updates op posts waarvan je aanneemt dat mensen ze gelezen hebben en nog weten waar je het over hebt.
Oh als iemand zou posten dat hij/zij terugvliegt zou ik inderdaad aannemen wat @Vaiana zegt. Maar sorry (not sorry) voor deze kennelijke dagboekpost.
Kan ook familie bezoek zijn geweest.
Conferentie van werk.
Nouja lekker posten wat je wil uiteraard maar ik vind dit soort posts altijd wel leuker om te lezen als er bijvoorbeeld bij staat waar je op vakantie was of waarom het zo leuk was! Als ik geen idee hebt wat iemand gedaan heeft zegt de rest me ook niet zo veel
Haha je vind dit zelf van niet?
Het boeit me echt 0 bij mezelf of anderen in dit topic. Het topic heet letterlijk Wat je even kwijt wil, voor de een is dat een boekwerk voor de ander een paar regels. Maar misschien sta ik daar alleen in hoor.
Ik ben een weekje in Griekenland geweest haha. Volgens mij besta ik ondertussen voor 80% uit tzatziki haha.
Oke je mag hier natuurlijk kwijt wat je kwijt wilt, maar om het minder dagboekpost-ish te maken zou je ook kunnen zeggen “wat een leuk land is Griekenland, helaas vlieg ik morgen terug maar ik kom er zeker eens terug!”. Dan spreekt het anderen meer aan. Nu is het echt best weird om te lezen.
Waarom dan toch de behoefte het te melden als mensen geen idee hebben waar je het over hebt? Wat haal je daar zelf uit dan als het je 0 boeit. Dan kun je het ook laten.
Maar als het je niet boeit of anderen je post begrijpen en het je ook niet boeit als je de posts van anderen niet begrijpt, waarom lees/post je hier dan….?
Zullen we deze discussie anders naar het Forumergernissen topic verplaatsen?
Ja prima maar ben nog steeds benieuwd naar je antwoord
Nou vooruit, het stoort mij niet en ik zou ook gewoon reageren op zo’n post. Dat bedoel ik met het boeit mij 0 of ik scroll er gewoon voorbij.
Wil je ook de vluchtnummer?
Het was gezellie, ze gaat nu terug naar huis.