Albert Zweijn
Stijn! (Zweinstein)
Ik had net een havermelkelite momentje in de sauna, want de opgieting had als thema
ADE
Hein het zwijn
Mijn algoritme op instagram bevat een beetje veel Ilona Maher, maar wát is zij leuk. Sinds de Olympische spelen komt ze af en toe op m’n tijdlijn, maar sinds DWTS Love haar humor.
Ik heb net cola zero met een beetje augurkensap gehad, omdat ik dit op TikTok zag en ik vond het heerlijk.
Vakvrouw
Aargh! Wel een geruststelling om te horen dat het uiteindelijk wel goedkomt
Voor de tweede keer in korte tijd autobrand in de buurt en werd wakker van de lucht. Heb mijn raam dichtgedaan, maar heel mijn slaapkamer stinkt nu zo hard dat ik niet kan slapen
Ik keek uit het raam en heb nu met toeval het noorderlicht gezien
Ik zou spontaan ff meegaan met een vriend naar een ADE label showcase van 20 tot 00, feestje duurt tot 06 maar ik moet morgen vroeg op etc etc dus ik dacht ideaal, even kort dansen en dan naar huis.
Was het gewoon nog dicht toen we om 20:30 aankwamen we zijn door de hekken gelopen en toen wel hartelijk ontvangen met een gratis biertje van iemand van de locatie maar het feest zou dus pas om 23 beginnen ook al staat overal 20 gecommuniceerd
We waren welkom om te zien hoe een clubavond wordt opgebouwd maar dat heb ik helaas al zo vaak meegemaakt dat we daar niet zo’n interesse in hadden
Wat een deceptie happy ADE
21 euro voor dat ticket betaald ook
Naah ik snap wel dat je je hier naar over voelt hoor. Van zulke situaties krijg je toch weer even wat minder vertrouwen in de mensheid.
Ik vlieg vandaag terug zodra het kan kom ik weer terug en dan langer!
Ik mis de context denk ik …
Nou lijkt me dat ze op vakantie is geweest
Ja, wel de categorie posts van voortborduren/updates op posts waarvan je aanneemt dat mensen ze gelezen hebben en nog weten waar je het over hebt.
Oh als iemand zou posten dat hij/zij terugvliegt zou ik inderdaad aannemen wat @Vaiana zegt. Maar sorry (not sorry) voor deze kennelijke dagboekpost.
Kan ook familie bezoek zijn geweest.
Conferentie van werk.