Nouja lekker posten wat je wil uiteraard maar ik vind dit soort posts altijd wel leuker om te lezen als er bijvoorbeeld bij staat waar je op vakantie was of waarom het zo leuk was! Als ik geen idee hebt wat iemand gedaan heeft zegt de rest me ook niet zo veel
Haha je vind dit zelf van niet?
Het boeit me echt 0 bij mezelf of anderen in dit topic. Het topic heet letterlijk Wat je even kwijt wil, voor de een is dat een boekwerk voor de ander een paar regels. Maar misschien sta ik daar alleen in hoor.
Ik ben een weekje in Griekenland geweest haha. Volgens mij besta ik ondertussen voor 80% uit tzatziki haha.
Oke je mag hier natuurlijk kwijt wat je kwijt wilt, maar om het minder dagboekpost-ish te maken zou je ook kunnen zeggen “wat een leuk land is Griekenland, helaas vlieg ik morgen terug maar ik kom er zeker eens terug!”. Dan spreekt het anderen meer aan. Nu is het echt best weird om te lezen.
Waarom dan toch de behoefte het te melden als mensen geen idee hebben waar je het over hebt? Wat haal je daar zelf uit dan als het je 0 boeit. Dan kun je het ook laten.
Maar als het je niet boeit of anderen je post begrijpen en het je ook niet boeit als je de posts van anderen niet begrijpt, waarom lees/post je hier dan….?
Zullen we deze discussie anders naar het Forumergernissen topic verplaatsen?
Ja prima maar ben nog steeds benieuwd naar je antwoord
Nou vooruit, het stoort mij niet en ik zou ook gewoon reageren op zo’n post. Dat bedoel ik met het boeit mij 0 of ik scroll er gewoon voorbij.
Wil je ook de vluchtnummer?
Het was gezellie, ze gaat nu terug naar huis.
Ja terug tussen alle zure sloten. Snap wel dat ze terug wil.
Ik had op aanraden van een vriendin chiapudding met matcha gemaakt en dit gegeten met alpro vanilleyoghurt en stukjes mango. Lekker ontbijtje!!
Ik moet echt stoppen met jelly beans kopen, ik heb al een kilo op in mijn eentje in oktober
Koop van die roulette jelly beans. Dan ben je snel genezen
Ik ben gevraagd voor een tv item van sbs6 (jaja ik weet het). Het gaat over een studie naar herhaalde miskramen waar ik aan deelneem. Vind het mega spannend maar wel heel belangrijk dat er aandacht is voor dit onderwerp en de studie dus heb toch ja gezegd. Hopelijk denk ik daar maandag nog hetzelfde over.
Wat leuk en spannend!
Wat stoer van je!
Mijn vriend had echt 2 of 3 van die irritante bakjes met kleingeld. Het grotere was er inmiddels al uit dus was echt nutteloos en rommelig. Ik wilde het storten maar nee het zou maar 8 euro zijn ofzo. Dus had geen zin zei mn vriend. Heb het toch gedaan en het was 38 euro
Ik ging net wandelen met mijn moeder en baby en ik zei: zullen we even langs de apotheek, ik moet daar mijn spiraal ophalen (want donderdag afspraak bij de huisarts). Vraagt mijn moeder: oh moet je die zelf erin plaatsen? Whahah ja mam doe k even zelf joh .
Ik wist helemaal niet dat je die spiraal zelf moest meenemen als je hem laat zetten! Is dat altijd of hangt dat af van de plek waar je hem laat zetten?