Wat je even kwijt wil #69

Ik ga al ziek bad op nachtvlinders, die heb ik vorig jaar twee keer in mijn huis gehad :joy: kon net op tijd het raam dichtdoen

3 likes

Oh ja hier heb ik ook eens zo’n dikke harige gehad die zich dan ergens verstopte in mijn gordijnen :joy:

2 likes

Gewoon gaan!!

Ik ga ook vandaag, zo’n zin om om hee de dag te dansen

2 likes

Bang voor spinnen ben ik niet, maar beesten die rondvliegen en onvoorspelbaar zijn wel :tired_face:

Ben toch in elk geval vannacht geweest :sob:

1 like

Ik heb gisteren een bezichtiging bij een huis gehad. Ben echt enthousiast, dus hoop dat het wat wordt :four_leaf_clover::crossed_fingers:

55 likes

Hele nacht geen oog dichtgedaan, ook niet toen uren later de visgeur helemaal weg was. Zo even mijn vader bellen voor overleg. Heb de groepen weer aangedaan om te kijken of het weer gaat ruiken (en heel onhandig, de groep van mijn badkamer zit ook op die van beneden voor de keuken en wc :sweat_smile:)

Ik wilde vandaag naar een leuke kringloop met de trein maar weet niet of ik nu mijn huis uit durf :joy:

Hmmm ik lees verschillende dingen op internet. Ook veel elektriciens die zeggen dat het niet klopt. Je zou natuurlijk sowieso wel naar de kringloop kunnen gaan als je de stroom er afhaalt voor vertrek, voor de zekerheid.

Ja heb met mijn vader gebeld, die is ook o.a. elektricien. Hij zegt dat het kan, het is waarschijnlijk mijn lamp. Waarschijnlijk is de fitting niet goed meer (die zat er al in toen ik hier naar toe verhuisde een paar maanden geleden). Dus heb nu de stroom er weer op en blijf maar thuis om te kijken of het weer gaat stinken, als het goed is zou het zonder lamp er in niet meer moeten stinken!
Maar dacht idd er ook al aan om anders het er even af te halen en weg te gaan… maar kan op zich ook nog wel mijn huis poetsen :joy:

2 likes

Fijn dat het waarschijnlijk gevonden is!

2 likes

Yes het is echt de lampfitting, ik draaide nog een ring los (op verzoek van mijn vader) en daar kwam me toch een lucht vanaf… dat ding is gewoon te oud en half doorgebrand…
Het zal allemaal niet in de fik vliegen maar het is wel tijd voor een nieuwe, komt mijn vader volgende week doen (ze wonen niet om de hoek). Ik kan vannacht weer rustig slapen hoera!

De vraag is nu wel: ga ik iets leuks doen of toch het huis poetsen? Hahahaha (ik denk allebei ok)

20 likes

-oeps ging fout

4 likes

Ik denk dat deze tas bij elke outfit er ouwelijk uit ziet

55 likes

Ga ik weer eens naar een ADE feestje, wordt het gecanceld omdat de vergunning is ingetrokken haha :sob: :thumbsup:

5 likes

Mijn vriend gaat naar een heel exclusief ADE feest, op de gastenlijst nog wel. En ik? Ik ben met mijn kind onderweg naar opa en zijn vrienden :joy:

Verschil moet er wezen.

13 likes

Ik geniet er echt van als ik in de stiltecoupƩ zit en je gewoon ziet dat iemand zich steeds meer aan het opfokken is omdat er mensen aan het praten zijn. Ik zit dan gewoon stilletjes te wachten op de ontploffing.

11 likes

Oh hey ik weet ineens wie jij eerst was!

Vandaag ben ik er even zo klaar mee dat al mijn vriendinnen incl. zus (en schoonzus net bevallen) zwanger zijn. Echt er is geen enkele gelegenheid meer waar het geen 24/7 over zwangerschappen en kids gaat. Ik zou bijna mijn pilstrip weg willen gooien zodat ik me over een tijd ook niet meer buitengesloten voel en ook mee kan praten.
Maar nog helemaal niet aan toe. Voelt echt eenzaam.

30 likes

Oh hier ook vannacht alleen met baby en partner die naar ADE gaat. Nou mij niet bellenšŸ˜‚. Ga lekker vroeg in m’n bed liggen en morgenochtend met m’n baby en een vriend lekker koffie drinken terwijl papa uitslaapt haha

4 likes

Ik heb vandaag met drie collega’s drie uur in de lokale boekhandel thee gedronken en over onze lievelingsboeken gekletst. Het was zo gezellig.

60 likes