Wat je even kwijt wil #69

Soms is mijn neus echt raar.
Ik ruik nu salami terwijl er never salami ooit in huis is geweest.
Soms denk je een brandgeur te ruiken uit het niks, maar dit is helemaal willekeurig???

3 likes

Je moet hem vaak ophalen bij de apotheek en die zit niet in elke huisartsenpraktijk

3 likes

Ja dit @Peony en bij ons zit de apotheek wel bij de huisarts maar ik moet heel vroeg bij de huisarts zijn dan is de apotheek nog niet open. Of als je m al besteld hebt zeg maar maar je afspraak pas een paar dagen later is dan kan je m al ophalen. Dat ding zit ook in een achterlijk grote doos voor wat het is hahah echt 30 cm lang en dat ding is mss 5cm lang.

2 likes

Dat is ook met de prikpil, zo vaak zonder gestaan op de afspraak, vergat dat gewoon omdat het in m’n hoofd niet klopte đŸ«€

2 likes

M’n ADE fomo is real en ik mis ook de tijd dat ik jong was en gewoon de hele week ging feesten zonder zorgen :joy: nu zat ik in de aanloop sowieso al heel de tijd te twijfelen omdat ik oud en labiel ben en best wel een lange kater heb van een nacht feest, en uiteindelijk heb ik gister m’n kaartje voor vanavond verkocht omdat ik morgen verplichtingen heb waardoor het niet zo lekker uitkwam (en ik woon niet meer in Amsterdam dus kan ook moeilijk op tijd naar huis). Maarja nu wel onderweg naar een verjaardag waarbij iedereen dan naar dat feest gaat en fuckkk ik vind het zo jammer :smiling_face_with_tear:

M’n oplossing om gister dan even te dansen is dus ook in het water gevallen. Heel heel heel misschien dat ik zaterdag of zondag nog ergens heen kan maar schat de kans klein :sob:

10 likes

Pffft wilde lekke slapen, dus tanden poetsen
 stinkt mijn badkamer enorm naar vis??? Dus ik poetsen en nou ja, zal vast de kliko van de buren zijn ofzo (die staat vrijwel onder mijn badkamerraam en die stond de hele dag open). Maar
 buiten ruik ik niks. Nou ja okee.

Na een half uur toch nog even gegoogled
 blijkbaar kan het dus elektriciteit zijn en een teken dat er iets aan het smelten is?? :scream::scream::scream: En er brand ontstaan? Hoe ga ik nu nog slapen :joy: Mijn enige stopcontact daar ziet er prima uit maar voor de zekerheid maar de lamp er uit gedraaid :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Misschien de elektra van die desbetreffende groep uitschakelen? Of alle groepen behalve je koelkast als dat mogelijk is? Dan kan je misschien wat geruster slapen

4 likes

Ja ik stond net voor de meterkast om dit te doen, maar mijn hele bovenverdieping is 1 groep :joy: en toen dacht ik neeeee.
en toen ik dus net weer terug in bed lag dacht ik toch, nee ik ga zo toch weer terug, mijn telefoon geeft genoeg licht :joy::joy: (dus alles kan uit. Jemig wat een zinnen sorry!!)

7 likes

Er vloog net bijna één vleermuis mijn huis in :sob: schrok me echt de tering.

5 likes

Nou dat was ook nog een heel gedoe want die groepenlijst klopte niet meer dus nu is gewoon alles uit behalve de koelkast :joy:

@Solee ohh wij hadden dat in mijn oude studentenhuis. Hij is er gelukkig zelf ook weer uitgevlogen :sweat_smile:

4 likes

Ik ga al ziek bad op nachtvlinders, die heb ik vorig jaar twee keer in mijn huis gehad :joy: kon net op tijd het raam dichtdoen

3 likes

Oh ja hier heb ik ook eens zo’n dikke harige gehad die zich dan ergens verstopte in mijn gordijnen :joy:

2 likes

Gewoon gaan!!

Ik ga ook vandaag, zo’n zin om om hee de dag te dansen

2 likes

Bang voor spinnen ben ik niet, maar beesten die rondvliegen en onvoorspelbaar zijn wel :tired_face:

Ben toch in elk geval vannacht geweest :sob:

1 like

Ik heb gisteren een bezichtiging bij een huis gehad. Ben echt enthousiast, dus hoop dat het wat wordt :four_leaf_clover::crossed_fingers:

55 likes

Hele nacht geen oog dichtgedaan, ook niet toen uren later de visgeur helemaal weg was. Zo even mijn vader bellen voor overleg. Heb de groepen weer aangedaan om te kijken of het weer gaat ruiken (en heel onhandig, de groep van mijn badkamer zit ook op die van beneden voor de keuken en wc :sweat_smile:)

Ik wilde vandaag naar een leuke kringloop met de trein maar weet niet of ik nu mijn huis uit durf :joy:

Hmmm ik lees verschillende dingen op internet. Ook veel elektriciens die zeggen dat het niet klopt. Je zou natuurlijk sowieso wel naar de kringloop kunnen gaan als je de stroom er afhaalt voor vertrek, voor de zekerheid.

Ja heb met mijn vader gebeld, die is ook o.a. elektricien. Hij zegt dat het kan, het is waarschijnlijk mijn lamp. Waarschijnlijk is de fitting niet goed meer (die zat er al in toen ik hier naar toe verhuisde een paar maanden geleden). Dus heb nu de stroom er weer op en blijf maar thuis om te kijken of het weer gaat stinken, als het goed is zou het zonder lamp er in niet meer moeten stinken!
Maar dacht idd er ook al aan om anders het er even af te halen en weg te gaan
 maar kan op zich ook nog wel mijn huis poetsen :joy:

2 likes

Fijn dat het waarschijnlijk gevonden is!

2 likes