Wat je even kwijt wil #69

Wow ik kreeg een post van Jeremy Fragrance in mijn instagramfeed, zijn evolutie door de jaren heen is… heftig?

6 likes

Keek net even door mn bereals van afgelopen 2 jaar heen
Heel 2022 zat mn haar altijd goed? En toen besloot ik om de een of andere reden in 2023 dat ik mn scheiding moest verplaatsen en sinds dien zit mn haar altijd slecht.

Dus ik ga weer terug naar de 2022 scheiding, is dat bereal toch nog ergens goed voor

33 likes

Ik ben op het vliegveld in mexico maar het is hier zooo druk en warm en ik board pas over 2 uur dus ik dacht ik doe wel ff op het toilet chillen. Maar hier zijn natuurlijk amerikaanse wc’s met zo’n spleet en deurtjes van 1,50 meter. Chillt toch minder lekker.

9 likes

Op Tiktok is hij ook zooo raar! Het gaat volgens mij niet helemaal ok met hem.

Ooooh ook gehad. Zit nu 3 jaar later nog met die vlek. Janken.

1 like

Ik ga morgen aan de slag met ontvetter en zo’n klein staaltje in dezelfde kleur. Maar ben ook bang dat je het er altijd doorheen gaat zien kutzooi

4 likes

Wil je niet ontmoedigen maar been there, done that. Zonder resultaat. Want “nieuw” verf ga je altijd zien als je niet een hele muur pakt. Maar miss heb je meer succes.

3 likes

Maar wat was je idee dan? Om de hele tijd een toilet bezet te houden om te chillen?

6 likes

Is dat staaltje wel van hetzelfde merk? Ik had ook een vlek op mijn pasgeverfde muur, maar eroverheen met een tester van ander merk maar dezelfde kleurcode was een totaal andere kleur. Toen 1 baantje getrokken met dezelfde verf waar ik de hele muur mee had gedaan en daar zie je niks van

3 likes

Ik heb net gekeken maar zie zo snel niks geks. Wat is er raar dan?

Heeel aandachtsgeil en die rare dansjes. Heel anders dan hij altijd was op Youtube. Beetje gekke vibe heeft hij nu.

1 like

Ah ok. Ik kende hem voorheen niet dus kan ook niet vergelijken.

1 like

ik vind dit echt heel cute haha

14 likes

Ik heb zo’n spijt dat ik dit jaar niet de Vierdaagse loop, krijg weer kriebels als ik de wandelaars zie lopen. Volgend jaar maar weer :walking_woman:t4:

5 likes

Op de heenweg naar vakantie hadden we autopech maar uiteindelijk ‘tijdelijk’ wat gefixt en gearriveerd. We zijn toch naar een garage gegaan omdat er iets bleef afnemen zonder rijden (koelvloeistof) maar niemand kon iets vinden. Nu blijkt het toch wel ernstig genoeg te zijn om er niet meer verder te rijden (althans, zo mij mogelijk) maar nu vallen onze uitjes deze week in het water want daar is een auto toch wel handig voor :cry:. We hopen dat het onderdeel snel leverbaar is en het alsnog snel gemaakt kan worden. Alleen het is wel een beetje jammer. We hadden de heenweg hulp van de ANWB maar nu zelf naar de garage gegaan dus dan heb je volgens mij geen vervangend vervoer. We gaan nu kijken of het lukt om een auto te huren in de buurt want we kunnen ook geen boodschappen doen nu.

Ja sws wel hetzelfde merk ja!

2 likes

Oo dat is wel balen!
Is je koppakking stuk?

5 likes

Nee, dat is het niet. Maar we hebben een huurauto kunnen regelen en als het goed is, is het volgende week weer gemaakt :birthday:. Scheelt weer zorgen.

2 likes

Neejoh gewoon even op adem komen. Er waren wel 30 toiletten dus ik denk niet dat ik iemand persoonlijk tot last was

3 likes

Nou ik was positief verrast door de eerste tas! Veel variatie qua prints en modellen, paar fancy dingen (dure spijkerbroek, set van broek + jasje met bijzondere print), paar dingen die leken op wat ik zelf al heb, en ook een paar afgrijselijke kledingstukken die ik juist daarom wel leuk vond om te passen.

Heb er twee sportshirts uit gehaald (een met een bijzonder/gek model) en een lange rok.

6 likes