Nee mijn partner doet over het algemeen de boodschappen/bedenken wat we eten/koken, dus dat zijn natuurlijk juist erg terugkerende taken. En bij de rest van de vragen dacht ik tja
al die huishoud dingen, de tuin, die doen we gewoon te weinig/niet systematisch, dus ik heb bijna overal āsamenā ingevuld maar ik ben er wel meer mee bezig en ik ben degene die zich druk maakt als er bezoek komt, dan als een gek tekeer gaat en degene die eindeloos alles uitzoekt (maar dat is ook niet altijd nodig misschien). Ik stofzuig wel bijna altijd en ik heb de hoofdzorg voor onze huisdieren en ik deed ook de was maar hij wil sinds kort zān eigen was graag zelf doen??? prima ga je gang maar verder is ons huishouden sowieso een ongeorganiseerde zooi
we hebben ook alleen met onszelf te dealen en geen kinderen bijvoorbeeld.
Maar bijvoorbeeld over het koken etc: ik vind koken ook fijn maar elke dag boodschappen doen vind ik verschrikkelijk ik zou het liefst elke week gewoon een berg groenten en fruit in huis halen en allerlei pasta/granen/bonen etc op voorraad, zoals toen ik alleen woonde, en dan freewheelen met wat te koken. Dan vind ik koken ook leuk en fijn. Alleen als ik dat wil moet IK dat dus wel organiseren. En als ik dat niet doe is er niet perse iets in huis en dan regelt mn vriend dat vanuit zān werk langs de supermarkt wat op een bepaalde manier heel chill is maar ik zou het chiller vinden als we dingen in huis hadden.
En ik wil ook heel graag een systeem voor het huishouden en meer grip op onze financiƫn maar dat moet ik dan ook wel echt helemaal uitwerken en initiƫren en dan nog over discussiƫren etc. we zijn allebei gewoon ongeorganiseerde smeerpoetsen dat helpt niet