Wat je even kwijt wil #69

Yes het is echt de lampfitting, ik draaide nog een ring los (op verzoek van mijn vader) en daar kwam me toch een lucht vanaf… dat ding is gewoon te oud en half doorgebrand…
Het zal allemaal niet in de fik vliegen maar het is wel tijd voor een nieuwe, komt mijn vader volgende week doen (ze wonen niet om de hoek). Ik kan vannacht weer rustig slapen hoera!

De vraag is nu wel: ga ik iets leuks doen of toch het huis poetsen? Hahahaha (ik denk allebei ok)

20 likes

-oeps ging fout

4 likes

Ik denk dat deze tas bij elke outfit er ouwelijk uit ziet

55 likes

Ga ik weer eens naar een ADE feestje, wordt het gecanceld omdat de vergunning is ingetrokken haha :sob: :thumbsup:

5 likes

Mijn vriend gaat naar een heel exclusief ADE feest, op de gastenlijst nog wel. En ik? Ik ben met mijn kind onderweg naar opa en zijn vrienden :joy:

Verschil moet er wezen.

13 likes

Ik geniet er echt van als ik in de stiltecoupé zit en je gewoon ziet dat iemand zich steeds meer aan het opfokken is omdat er mensen aan het praten zijn. Ik zit dan gewoon stilletjes te wachten op de ontploffing.

11 likes

Oh hey ik weet ineens wie jij eerst was!

Vandaag ben ik er even zo klaar mee dat al mijn vriendinnen incl. zus (en schoonzus net bevallen) zwanger zijn. Echt er is geen enkele gelegenheid meer waar het geen 24/7 over zwangerschappen en kids gaat. Ik zou bijna mijn pilstrip weg willen gooien zodat ik me over een tijd ook niet meer buitengesloten voel en ook mee kan praten.
Maar nog helemaal niet aan toe. Voelt echt eenzaam.

30 likes

Oh hier ook vannacht alleen met baby en partner die naar ADE gaat. Nou mij niet bellen😂. Ga lekker vroeg in m’n bed liggen en morgenochtend met m’n baby en een vriend lekker koffie drinken terwijl papa uitslaapt haha

4 likes

Ik heb vandaag met drie collega’s drie uur in de lokale boekhandel thee gedronken en over onze lievelingsboeken gekletst. Het was zo gezellig.

60 likes

Ik ben gisteren gaan chillen met 3 collega’s. Was echt heel gezellig. Stonder en 3 mannen in de keuken voor mij te koken. Heerlijke taakverdeling.

7 likes

Ik ben binnenkort twee weekenden weg zonder vriend en kind 🫶

5 likes

Geen enkel advies maar totally feel you. Voelt echt ff compleet uitzichtloos dat oeverloze gelul over kids. Al zal het vast wel beter worden … ooit :smiling_face_with_tear:

6 likes

Net thuis van de drive in bios in Rosmalen en was wel leuk! Stonden op de eerste rij dus goeie plekken. En er waren blijkbaar ook scare actors, die info had ik gemist. Eentje trok gewoon de achterdeur open van de auto naast ons en nam plaats :joy: hilarisch.

Qua eten/drinken kon het echt wel beter maar ach weer eens anders dan Pathé. Ze organiseren dit wel vaker!

25 likes

Heb beloofd om vriendinnen van Schiphol op te halen vannacht en nu zit ik echt halfdood in mijn auto op ze te wachten. Ik ben zoooo moe man. Echt never again :joy:

12 likes

Ik wil nooit mijn verjaardag vieren, omdatik bang ben dat er niemand komt. Nou werd ik nu ee rond getal, dus dacht ik ok letsgo. En ik heb een heerlijke avond gehad met iedereen die er was 🫶

129 likes

Ik heb voor dinsdag mijn eerste reformer pilates les geboekt en ik vraag me nu al af waar ik aan begonnen ben.

5 likes

Ligt aan de lesgever hoe zwaar dit is, als je daar bang voor bent. Kunnen ook hele simpele dingen zijn waar je een dag later nauwelijks iets van voelt en die heel makkelijk te volgen zijn.

3 likes

Ga met de verwachting dat het niet lukt dat werkt magisch :joy:

7 likes

@Ohappyday of nog beter: doe alsof je helemaal geen geld hebt, dan slaat je sowieso.
Veel plezier!

18 likes