Wat je even kwijt wil #69

Ik kreeg net een instagram post voorgeschoten van een ‘energy worker’ die ‘online 1:1 sessions’ doet om je ‘wounds and ties’ te ‘healen’ die ‘limerence’ veroorzaken goddamn wat is dit voor 2024 koortsdroom

14 likes

Ik ga de winter wel overleven denk ik. Echt zo slecht maar ik ben gtst classics vanaf aflevering 1 aan het terug kijken :joy:

9 likes

Een oude vriendin is duidelijk gehackt op haar Instagram. Er is een post geplaatst dat ze een dikke Porsche heeft gekocht, wat echt totaal niet bij haar past. Ook staat er een dankwoord naar haar ‘crypto coach.’ :skull:

Vervolgens zie ik kennissen serieus reageren met ‘BAM, WAT GOED’ en felicitaties.

Doe even niet zo dom, hoe trap je hier in.

22 likes

Ik vind die AH terra havermelk echt vies, doet me denken aan die erwten drink ofzo? Niet lekker mixen met je koffie

5 likes

Ik had echt weer een classic ritueel waar ik elke keer in trap: meteen na het opstaan in een opruimwoede duiken zonder te ontbijten of iets en nu 2u later verloren tussen alle oude kabels en telefoons zitten, het overzicht totaal verloren zijn en chagrijnig door alle troep.

:thumbsup:

34 likes

Ohja dat niet ontbijten komt me heel bekend voor :joy: en daarna jezelf afvragen waarom je je slecht voelt haha

7 likes

Ik ontken niet dat dit mogelijk gebeurd is :joy:

7 likes

Mijn vader heeft 2 fatbikes (niet waar die kids op rijden, maar soort beachcruisers met grote banden). Altijd als ik bij hem ben en we gaan ergens naartoe, dan fietsen we op die dingen. Maar ik vind het zo fascinerend om te merken dat deze voertuigen zoveel los kan maken bij de mens. Gisteren reed ik er weer op en kreeg zoveel boze blikken van mensen, terwijl ik niet eens hard rijd. Echt bijzonder haha.

1 like

Ik doe dit sinds 3 maanden op aanraden van iemand van het forum en het is heel leuk!
Heel veel plezier. De instructeur zal altijd rekening houden met dat het jouw eerste keer is :blush:

5 likes

Ik heb een VanMoof en merk het ook haha. Laatst stopte ik voor twee anderen mensen en toen zei één van hen: ‘nou dit is voor het eerst dat ik meemaak dat iemand op een VanMoof stopt!’ :sweat_smile:

6 likes

Mensen naar fatbikes:

8 likes

Nu ik dit lees besef ik me dat ik ook wel een aso-verheven-yup associatie met vanmoof rijders ja 🫢
Denk dat een grote bijdrager daaraan die havermelkelite insta is met die stomme ‘oeopsie kijk mij nou gepriviligeerd zijn hihi’ verhalen erop

2 likes

Sawrry

1 like

Het gaat bij mij met name om de ervaring dat mensen op elektrische fietsen roekeloos rijden en de rem niet weten te vinden en overal super asociaal doorheen sjeezen

4 likes

Oogappels is Spangas voor volwassenen.

23 likes

Ik vind Oogappels wel van veel betere kwaliteit!

5 likes

Klopt. Tot veel te hoge leeftijd spangas gekeken :joy: gelukkig duren de afleveringen wel wat langer en wordt niet alles continu herhaald

5 likes

Het is zo uitleggerig en behandelen alle maatschappelijke thema’s zo achter elkaar. Zo lekker publieke omroep opvoedTV.

7 likes

Hallo impopulaire mening!!!

5 likes

Ik stond van de week bij het stoplicht te wachten. De fietser (volwassen man 50/60 jaar) voor mij liet een paar keiharde scheten en het leek alsof ik de enige was die dit best gek vond. Niemand keek op of om.

6 likes