Kreeg vandaag nog de zin ‘de schapen proberen te zingen in het Frans’ bij mijn Spaanse les
Mijn vaders “specialiteit”
Hmm ik had vandaag een lange oversided jas aan van de zara. Niks speciaals, heb ik ook echt heel snel gekocht vorig jaar. Een vriendin zei dat het niet mooi stond en dat ik daardoor er nog kleiner uitzag. Waarschijnlijk heeft ze gewoon gelijk maar ik vond het toch ergens kut om te horen en nu wil ik die jas niet meer dragen. Echt ik voel me net een puber. Begrijp niet dat dit me iets doet maarja. Toch blijkbaar een gevoelig punt. Jeetje haha
zou echt willen dat dit de problemen van mijn leven waren
Nou wat lullig. Zou die jas nu extra vaak dragen waar zij bij is. Doei.
Ik heb honger en buikpijn tegelijk
Helemaal leuk en ook voor beginners prima te doen op je eigen tempo. Ik heb het nu een jaar niet gedaan wegens zwangerschap en mag bijna weer beginnen, maar ben zo bang (voor het niet kunnen, spierpijn, alles!) dus ik wil jou moed inspreken maar het is ook voor mezelf.
Ik heb een geweldige week vakantie gehad, en nu moet ik morgen weer werken en ik ben ineens doodzenuwachtig. Kan wel janken zo erg kijk ik tegen morgen op.
Gelukkig dinsdag functioneringsgesprek gesprek waar ik even alles eruit kan gooien.
Oh en ik kwam erachter dat ik niet nog 2, maar 3,5 week vrij moet nemen dit jaar. Kleine meevaller…
Klopt, alleen lees ik iets over frustratie en de intentie om het beter te maken, maar niet over rage en dat vind ik echt wel wat anders.
Je kan ook overal een probleem van maken, mijn god
Ik moet altijd lachen om de fatbike haat Maar nu moet ik wel toegeven dat meestal als ik een fatbike voorbij zie komen, er twee of drie kinderen van 14 ofzo tegelijkertijd op zitten haha, dus denk dat het daar ook mee te maken heeft.
Nou I did it. Het filmen was behoorlijk intens maar denk wel dat het een mooi item wordt. Er was ook nog een journalist van het Leidsch Dagblad dus daar sta ik morgen ook in met mijn verhaal.
Haha ja ongetwijfeld. En dan ook nog alle drie op hun telefoon en met 35 km per uur door de straten razen :’)
Wanneer wordt het uitgezonden?
Ohja sorry dat was wel handig om erbij te zetten. Vanavond in de late editie van half 11.
Oke het zat dus blijkbaar toch ook in de vroege editie want wordt opeens overspoeld met appjes van bekenden die het hebben gezien. Zit ik hier weer een potje te janken .
Durf nooit te vragen bij zo’n kraam of de olliebollen warm zijn :(… krijg bijna altijd van die ijskoude dingen
Oh nee, gewoon doen! Dat vinden ze (hier tenminste) echt niet erg. Ze geven zelf ook aan dat een warme oliebol vaak gewoon lekkerder smaakt