Whut?! Had de rest van de mensen oortjes in of een koptelefoon op ofzo
Nee, niemand! Ik was al aan het kijken waar de verborgen camera was
Echt een goeie zet om nieuwe kleding te kopen als je bent aangekomen. Niks zo deprimerend om elke dag eraan herrinert te worden dat je bent aangekomen én je vreselijk voelen in kleding die niet mooi zit. Helaas te vaak deze fout gemaakt.
Ik ben nu vooral heel benieuwd wat je kapot hebt gemaakt.
Ik wil nu wel weten wat je hebt gemold
Dit klinkt echt als iets waar je hoofd flink mee aan de haal is gegaan en veel erger heeft gemaakt dan het is. Is het niet ook gewoon een heel reële mogelijkheid dat het niet erg is en iedereen zijn schouders erover ophaalt? Dit soort dingen gebeuren toch gewoon: soms gaat er iets stuk en moet het vervangen worden.
Ik durf te wedden dat noch je leidinggevende noch je collega’s dit ook maar iets boeit. Ik denk echt dat je dit veel te groot maakt in je hoofd. Dus als het lukt: laat het los.
Ik ben weer begonnen met Roemeens op Duolingo, maar wat is dat eigenlijk een stomme app!!! Kan me niet voorstellen dat het efficiënt leren van een taal ook maar in de top 5 prioriteiten van de makers staat. Had die hele taal al twee jaar niet geoefend maar kon me de idiote zinnen die ondanks de updates onveranderd zijn gebleven nog precies herinneren.
Als ik je collega’s was, zou ik denken: aahhh, chill, eindelijk is dat klote-bestekmandje écht kapot, zijn we eindelijk van dat rotding af waarin het bestek steeds vast komt te zitten, kunnen we ein-de-lijk gewoon een nieuwe bestellen.
En als iemand zich hier oprecht druk over gaat maken dan wel er iets over in een groepsapp gaat zetten (dat niet een uiting van vreugde, opluchting of een oprecht goede grap is) dan is die persoon gewoon sneu
Ik zou het wel echt heel raar vinden als een collega in een of andere rage bewust iets kapot maakt. Vind ik niet echt normaal gedrag eigenlijk
Kreeg vandaag nog de zin ‘de schapen proberen te zingen in het Frans’ bij mijn Spaanse les
Mijn vaders “specialiteit”
Hmm ik had vandaag een lange oversided jas aan van de zara. Niks speciaals, heb ik ook echt heel snel gekocht vorig jaar. Een vriendin zei dat het niet mooi stond en dat ik daardoor er nog kleiner uitzag. Waarschijnlijk heeft ze gewoon gelijk maar ik vond het toch ergens kut om te horen en nu wil ik die jas niet meer dragen. Echt ik voel me net een puber. Begrijp niet dat dit me iets doet maarja. Toch blijkbaar een gevoelig punt. Jeetje haha
zou echt willen dat dit de problemen van mijn leven waren
Nou wat lullig. Zou die jas nu extra vaak dragen waar zij bij is. Doei.
Ik heb honger en buikpijn tegelijk
Helemaal leuk en ook voor beginners prima te doen op je eigen tempo. Ik heb het nu een jaar niet gedaan wegens zwangerschap en mag bijna weer beginnen, maar ben zo bang (voor het niet kunnen, spierpijn, alles!) dus ik wil jou moed inspreken maar het is ook voor mezelf.
Ik heb een geweldige week vakantie gehad, en nu moet ik morgen weer werken en ik ben ineens doodzenuwachtig. Kan wel janken zo erg kijk ik tegen morgen op.
Gelukkig dinsdag functioneringsgesprek gesprek waar ik even alles eruit kan gooien.
Oh en ik kwam erachter dat ik niet nog 2, maar 3,5 week vrij moet nemen dit jaar. Kleine meevaller…
Klopt, alleen lees ik iets over frustratie en de intentie om het beter te maken, maar niet over rage en dat vind ik echt wel wat anders.