Wat je even kwijt wil #69

Toevallig net gezien, Final Destination 3

(Herkijk alle films op Netflix) :laughing:

1 like

Dan zit het in allebei!

Ha cool!

4 likes

Lunchen met koude pizza :heart:. Ik vergeet altijd hoe lekker dat is.

22 likes

Ik vond het inderdaad heel leuk! Wel zwaar, maar had het erger verwacht. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik heb echt al 2 dagen heel veel zin in braadworsten. Maar ik eet dat normaal nooit. :joy:

4 likes

Mijn nieuwe ring is van mijn nachtkastje gevallen en ik kan hem nu nergens meer vinden :cry:

4 likes

Aaaargh
Zit er toevallig zo’n extra randje aan de onderkant waar hij tussen/op/onder kan liggen?

3 likes

Naast het matras van je bed?
Tussen de vloer?

6 likes

Had je je ring ergens op gelegd en heb je dat verplaatst? (zo heb ik gisteren een duur oordopje teruggevonden! die was ook verdwenen van mijn nachtkastje maar hij lag op een boek en dat boek had ik zonder dat oordopje te zien in mijn tas gestopt) Als je hem echt hebt horen vallen gaat dit niet op natuurlijk

4 likes

Ik ben onlangs verhuisd en had gewoon prima oppervlakkig contact met mijn oude buren, maar mijn nieuwe buurt voelt echt als een warm bad :heart:
Ik zit in een appgroep met een aantal buren, heb al sleutels uitgewisseld met mijn directe buurvrouw en ben net spontaan thee gaan drinken bij mijn bovenburen. Volgende week gaan we weer langs, zodat de buurvrouw kan babyknuffelen en haar Nederlands kan oefenen.

Ik vond het zó spannend om te gaan verhuizen, maar het pakt tot nu toe echt goed uit.

134 likes

Tip van Flip: een oude panty om een stofzuigerslang doen, goed vastmaken met een elastiekje en dan goed langs alle kieren

6 likes

Ik heb echt geen idee, was wel aan het opruimen geweest maar de vuilniszak heb ik gelukkig nog niet naar beneden gebracht! Morgen na werk nog maar eens goed zoeken.

2 likes

Ik heb echt het idee dat het een stuk rustiger op het forum geworden is

6 likes

Ga trollen!

4 likes

Mijn vriend zei dat hij een nieuwe insta had gevonden met allemaal snacktips. Dus nu zegt hij steeds: ‘ja wil binnenkort daarheen om dit te eten of te halen.’
Maar kwam erachter dat het jouw insta is @Bunnyslippers haha

71 likes

Haha, zo leuk! Ik hoop binnenkort weer meer Rotterdam te doen na alle vakanties.

14 likes

Oeh zelfpromotie? Wat is je insta?

3 likes

Wil ik ook weten!

Ik zie er nu al tegenop om morgenochtend wakker te worden voor stage, omdat ik vanavond tot 11 werk en dan pas half 1 thuis ben :weary: maarja :moneybag:

3 likes