Wat je even kwijt wil #69

Ik ben onlangs verhuisd en had gewoon prima oppervlakkig contact met mijn oude buren, maar mijn nieuwe buurt voelt echt als een warm bad :heart:
Ik zit in een appgroep met een aantal buren, heb al sleutels uitgewisseld met mijn directe buurvrouw en ben net spontaan thee gaan drinken bij mijn bovenburen. Volgende week gaan we weer langs, zodat de buurvrouw kan babyknuffelen en haar Nederlands kan oefenen.

Ik vond het zó spannend om te gaan verhuizen, maar het pakt tot nu toe echt goed uit.

134 likes

Tip van Flip: een oude panty om een stofzuigerslang doen, goed vastmaken met een elastiekje en dan goed langs alle kieren

6 likes

Ik heb echt geen idee, was wel aan het opruimen geweest maar de vuilniszak heb ik gelukkig nog niet naar beneden gebracht! Morgen na werk nog maar eens goed zoeken.

2 likes

Ik heb echt het idee dat het een stuk rustiger op het forum geworden is

6 likes

Ga trollen!

4 likes

Mijn vriend zei dat hij een nieuwe insta had gevonden met allemaal snacktips. Dus nu zegt hij steeds: ‘ja wil binnenkort daarheen om dit te eten of te halen.’
Maar kwam erachter dat het jouw insta is @Bunnyslippers haha

71 likes

Haha, zo leuk! Ik hoop binnenkort weer meer Rotterdam te doen na alle vakanties.

14 likes

Oeh zelfpromotie? Wat is je insta?

3 likes

Wil ik ook weten!

Ik zie er nu al tegenop om morgenochtend wakker te worden voor stage, omdat ik vanavond tot 11 werk en dan pas half 1 thuis ben :weary: maarja :moneybag:

3 likes

Ah noo. Moet je erg vroeg opstaan?

2 likes

Nee ik ga wel vanuit huis werken, dus 8 uur is prima. Maar alsnog kort slapen dus. Ik heb meestal wel 9 uur nodig :joy:

1 like

Ja ik vroeg me laatst ook al af of ik meer ben gaan forummen (naar mijn idee niet maar you never know) of dat het hier rustiger is geworden. Want ik heb vaak gewoon helemaal niet zoveel bij te lezen, meeste topics die ik volg hebben dan maar een paar nieuwe posts terwijl dat voor mijn gevoel vroeger veel meer was.

3 likes

Dat is wel zo denk ik, paar jaar geleden ging wjekw veel te snel om bij te kunnen lezen als je een paar dagen helemaal niet had gekeken.

10 likes

Ik had een gezichtbehandeling en die vrouw vroeg of ik mijn haartjes boven mijn bovenlip wil laten harsen. Zo netjes, snor zeggen mag ook. Maar goed, ik heb dat nooit laten doen want het stoorde me niet. Nu dus wel laten doen een keer, en het voelt gewoon kaal daar, ziet er heel anders uit ook. Blijkbaar was mijn snor best flink :laughing:

16 likes

Ik heb vandaag geshopt met een vriendin en het was zo gezellig! Lekker kunnen kletsen, geluncht en leuke dingen gescoord. Topdag :grin:

19 likes

Ik ga volgende week op een vriendenweekendje weg maar ik heb er echt steeds minder zin in, niet vanwege iets maar ik wil gewoon niet. Echt spijt.

8 likes

@itakepictures

Zoeken op snackdetectives op insta! Ik post alleen maar instastories eigenlijk tegenwoordig

2 likes

Hahaha omdat het er in het durf te vragen topic over ging heb ik ff die mental load test van de Volkskrant gedaan in de volle overtuiging dat IK DIE DRAAG, kwam het op 25 procent voor mij en 75 procent voor hem uit :joy::joy::joy::joy: wtf moet ik nu

22 likes

vooral niet tegen hem zeggen natuurlijk

29 likes