Wat je even kwijt wil #69

Niet mijn situatie, maar dit is toch ook op andere manieren te ondervangen? Spaarrekening met spaarslot, maximaal uitgavebedrag etc? Maar nu ga ik er vast te serieus op in

5 likes

Misschien ga ik hier dan ook weer te serieus op in, maar als je mederekeninghouder bent kun je die dingen toch ook weer aanpassen? Ik heb nooit een gezamenlijke rekening gehad dus weet niet of het dan anders werkt, maar het maximaal uitgavebedrag op mijn rekening heb ik zo aangepast. Moet je dan 4 uur op wachten maar zo lang is dat ook weer niet

2 likes

@August Zijn jullie kenners? Waar koop je nu een echt lekkere strooimix? Ik wil dat komende week op werk gaan trakteren met nog andere soorten sinterklaas snoepgoed. Maar gewone pepernoten kunnen ook weleens tegenvallen.

1 like

Huh, je bent toch geen halfjaar lang een uur vroeger wakker? Je lichaam heeft volgens mij per uur tijdsverschil een dag nodig om zich aan te passen. Dus dan zou je in theorie maar één dag een uur vroeger wakker moeten zijn. In de praktijk kan het misschien iets langer zijn, maar toch geen halfjaar?

14 likes

Ik vind de kruidnoten van Kruidvat huismerk lekker en die zijn ook goedkoop! Als je strooigoed wil, kan je beter los de kruidnoten en de schuimpjes/tumtums kopen, anders zijn die vaak nogal hard.

4 likes

Maar wel getrouwd in gemeenschap van goederen dus in principe is alles net zo goed van hem

2 likes

In veel grote zakken strooigoed zitten de snoepjes vaak apart in een zakje. Wij hadden vorig jaar van de Jumbo en daar staan wel die vierkante platte lettertjes op de verpakking maar die zaten er niet in, dat vond ik jammer want die zijn het lekkerst.

4 likes

De meeste mensen die ik ken hebben een en/of rekening en dat betekent dat je zonder toestemming van de ander dingen aan kan passen.

2 likes

Ik liep gisteren op straat. Op een gegeven moment naderde ik een hoge heg en toen ik vlakbij was, sprong er opeens een vrouw tevoorschijn die ‘boe!’ riep. Zo droog :joy:.

13 likes

En @chuckie dat snap ik, maar het ging hier over een partner die in een psychose raakte. Dan kunnen dit soort dingen soms wel helpen omdat het minder impulsief kan.

1 like

Haha nee to be fair, ik ben geen kenner, ik dacht namelijk dat ik het goor zou vinden. Gewone kruidnoten vind ik namelijk echt niks aan. Ik had nu de kaneel kruidnoten van de AH en die waren top

2 likes

Door een kleine ‘ruzie’/argument (echt een te groot woord) hebben een toen goede vriendin van me en ik geen contact meer gehad met elkaar.

Gister ging ik een broodje halen in de stad en ineens stonden we naast elkaar in de rij. Het was alsof de tijd stil heeft gestaan en de klik van 8 jaar geleden was er nog steeds. En nu gaan we over 2 weken samen uit eten. Zo leuk!

156 likes

Oke ik heb het advies van @Peachpuff opgevolgd en een zak pepernoten bij Kruidvat gekocht, en alle frutsels los bij de Hema.
Ze hebben ook tompouce kruidnoten!! Omg ben echt benieuwd.

6 likes

Ik heb de komende twee weken vakantie en heb mn huishouden zo erg laten gaan de afgelopen weken… heb nu t plan om vandaag grotendeels alles te doen zodat ik de komende twee weken verder vooral leuke dingen kan doen en t dan alleen nog maar hoef bij te houden.
We gaan zien hoe ver ik kom :joy:

4 likes

Je zou idd denken: wat een gezeik over 1 uur. Maar ik ben een hele slechte slaper en altijd heel vroeg wakker. Ik ben gevoelig om terug in de tijd te gaan. Ik ben echt een half jaar lang 1 uur vroeger wakker.

Ik ben 1 keer 1 maand in Zuid-Amerika geweest en gewoon een maand lang 2 of 3 uur 's nachts wakker geworden. Toen ik weer terug naar NL ging zat ik meteen weer in mijn goede ritme. Ook bij IJsland wat maar 2 uur vroeger is kwam ik er niet in. Ik kan er gewoon niet aan wennen. Hoe jammer ik het ook vind maar voor mij geen vakanties meer terug in de tijd.

5 likes

Nou als iemand het boek kent, lmk of het goed is. Zijn trouwens choco ogen en geen snoepjes zie ik nu.

28 likes

Oeh die staat al wel een tijdje op mijn lijst dus ik ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden

3 likes

Hahah ja die vriendin en ik kennen elkaar van
:nerd_face: paardrijden :nerd_face: 3 eeuwen geleden dus ook wel toepasselijk.

11 likes

Wat een leuk pakket! Zijn die skelettenkoppen kaarsen?

3 likes

Onze kat zit vanaf vandaag in het pension vanwege vakantie en heb het er zoooo moeilijk mee. Terwijl het niet de eerste keer is :woozy_face:

Kan alleen maar huilen

4 likes