Wat je even kwijt wil #69

Ja, sure. Vind het gewoon apart dat er zoveel vragen in die test over auto’s gaan, alsof ze toch nog wat dingen moesten verzinnen waar mannen sowieso op scoren. Ik vind de mental load van 1x in de vijf jaar nadenken over een nieuwe auto niet echt gelijk staan aan een andere taak in die lijst.

Het doet me een beetje denken aan die hele discussie hier over iemand die alles in het huishouden deed, maar haar man had wel net een nieuwe overkapping gemaakt dus dat telde ook voor wat.

9 likes

Of eens kijken naar een vereniging in je eigen wijk/omgeving dat hoeft niet zo duur te zijn.

2 likes

Ik ben sinds een paar dagen bezig om minder koffie te drinken en drink nu nog 1 kopje koffie midden op de dag. Over het algemeen voel ik me veel kalmer en minder buikpijn, maar krijg er echt stekende hoofdpijn voor terug. Voel me echt een verslaafde dat dit mij al ontwenningsverschijnselen geeft :’)

4 likes

Ik zit in bikini op het dakterras en het is echt 100x lekkerder dan midden in de zomer

17 likes

Even volhouden dat wordt echt minder met de hoofdpijn

3 likes

Is dit in nl? :scream:

4 likes

Hier in oost-nl brand ik ook weg in een tshirt momenteel

2 likes

Ja! Volle zon en uit de wind, het is op het terras nu 20 graden dus dat is perfect :smiling_face_with_three_hearts: in de zomer is het hier vaak rond de 50 graden op een mooie dag dus niet te doen haha

6 likes

Oke met mijn rijangst gaat het goed, laatst 5 min verder gereden alleen ging helemaal goed (maar wat is nou 5 min). Nu moest ik voor een APK 20 min rijden. Niet in paniek geraakt, maar toen kwam ik bij de garage en moest ik parkeren. Voor het gebouw gezet… halve meter voor de stoep maar ach ik ben er en nu wachten met koffie. De terugweg zien we dadelijk wel :joy:

38 likes

Zoals mijn vader eens zei toen ik zo parkeerde: ‘De rest [naar de stoep] loop ik wel’ :laughing:

Goed gedaan!

29 likes

Die ga ik onthouden!

2 likes

Ik heb een lomp groot stom hoofd en had nooit verwacht dat ik gelijk een leuke bril zou vinden die me gvd gewoon erg leuk staat. Zit toch nog wat mee voor mijn uiterlijk.

5 likes

Pff linkedin heeft ook opeens een soort tiktokfunctie, waar is dat goed voor.

3 likes

“Hee lieffies!
Dit is hoe ik Havo deed terwijl ik eigenlijk ook wel VWO kon doen :kissing_heart:

23 likes

Strijder :muscle:t2:
Maar Vaiana je profielfoto’s worden steeds verontrustender.

10 likes

Bijna 31 oktober… :smiling_imp:

8 likes

We zijn er dus bijna ervan af

2 likes

Ik heb een bod gedaan op een huis, duimen jullie mee :crossed_fingers::four_leaf_clover:

87 likes

Icloud vol, telefoon vol, laptop vol. Ik moet door alle foto’s en video’s heen maar man wat een werk :grimacing:

1 like

Ken je de app get sorted? Ideaal om snel foto’s uit te zoeken op je telefoon. Je doet het per maand dus het motiveert ook wel om elke keer een maand volledig af te sluiten.

5 likes