Wat je even kwijt wil #69

Nee! Ik ga er direct naar kijken, thanks

• nouuu dit is perfect :tada::tada:
3 likes

Chuckesmee blijft je achtervolgen

4 likes

Pff ik zit me net dus af te vragen hoe het kan dat mijn ogen zo moe aanvoelen, kom ik er aan het einde van mn werkdag achter dat ik voor het gemak mijn bril maar niet op gezet heb vanochtend. ADHD olé

6 likes

Er is een nieuwe sushi tent geopend hier op loopafstand dus net direct wat afgehaald en het is zo veel lekkerder dan mn vorige afhaal plek. Gewoon niet te vergelijken ook. En niet eens zo veel duurder. I feel blessed :smiling_face_with_three_hearts::sob:

48 likes

Omg ik kwam thuis en er lag een dikke envelop in de brievenbus en en zat een boek in, snoep, lush dingen en kaarsen. Had een vriendin random opgestuurd, love dat!

64 likes

Foto praat makkelijker

3 likes

Laat jij je salaris op een gezamenlijke rekening met je vriend storten? Heb je in een samenlevingscontract goede afspraken gemaakt over het saldo van de gezamenlijke rekening? Persoonlijk zou ik mijn salaris altijd op een privérekening laten overmaken.

2 likes

Je bedoelt het vast aardig, maar dit komt echt heel betuttelend over

84 likes

Vanavond begint weer mijn halfjaarlijkse hel. De klok gaat 1 uur achter uit. Zo geen zin in om nog vroeger wakker te zijn een half jaar lang

2 likes

Sorry sorry dat ik hier ook nog even iets over wil zeggen. Iedereen moet doen wat ie wil. En vaak als mensen geen voorstander zijn van alles op 1 hoop/rekening gooien en beiden toegang tot de rekening hebben, gaat het om het ‘wat als de relatie misgaat’ argument. Super begrijpelijk. Maar los daarvan kunnen er andere situaties ontstaan waarin je blij bent dat je een rekening hebt waar de ander niet bij kan. Hoeft niet per se met de relatie te maken te hebben. Een familielid van mij heeft ooit eens in een psychose de hele gezamenlijke rekening leeg getrokken. Nou dan ben je blij dat je nog iets achter hand hebt.

4 likes

Niet mijn situatie, maar dit is toch ook op andere manieren te ondervangen? Spaarrekening met spaarslot, maximaal uitgavebedrag etc? Maar nu ga ik er vast te serieus op in

5 likes

Misschien ga ik hier dan ook weer te serieus op in, maar als je mederekeninghouder bent kun je die dingen toch ook weer aanpassen? Ik heb nooit een gezamenlijke rekening gehad dus weet niet of het dan anders werkt, maar het maximaal uitgavebedrag op mijn rekening heb ik zo aangepast. Moet je dan 4 uur op wachten maar zo lang is dat ook weer niet

2 likes

@August Zijn jullie kenners? Waar koop je nu een echt lekkere strooimix? Ik wil dat komende week op werk gaan trakteren met nog andere soorten sinterklaas snoepgoed. Maar gewone pepernoten kunnen ook weleens tegenvallen.

1 like

Huh, je bent toch geen halfjaar lang een uur vroeger wakker? Je lichaam heeft volgens mij per uur tijdsverschil een dag nodig om zich aan te passen. Dus dan zou je in theorie maar één dag een uur vroeger wakker moeten zijn. In de praktijk kan het misschien iets langer zijn, maar toch geen halfjaar?

14 likes

Ik vind de kruidnoten van Kruidvat huismerk lekker en die zijn ook goedkoop! Als je strooigoed wil, kan je beter los de kruidnoten en de schuimpjes/tumtums kopen, anders zijn die vaak nogal hard.

4 likes

Maar wel getrouwd in gemeenschap van goederen dus in principe is alles net zo goed van hem

2 likes

In veel grote zakken strooigoed zitten de snoepjes vaak apart in een zakje. Wij hadden vorig jaar van de Jumbo en daar staan wel die vierkante platte lettertjes op de verpakking maar die zaten er niet in, dat vond ik jammer want die zijn het lekkerst.

4 likes

De meeste mensen die ik ken hebben een en/of rekening en dat betekent dat je zonder toestemming van de ander dingen aan kan passen.

2 likes

Ik liep gisteren op straat. Op een gegeven moment naderde ik een hoge heg en toen ik vlakbij was, sprong er opeens een vrouw tevoorschijn die ‘boe!’ riep. Zo droog :joy:.

13 likes

En @chuckie dat snap ik, maar het ging hier over een partner die in een psychose raakte. Dan kunnen dit soort dingen soms wel helpen omdat het minder impulsief kan.

1 like