Wat je even kwijt wil #69

Haha nee to be fair, ik ben geen kenner, ik dacht namelijk dat ik het goor zou vinden. Gewone kruidnoten vind ik namelijk echt niks aan. Ik had nu de kaneel kruidnoten van de AH en die waren top

2 likes

Door een kleine ‘ruzie’/argument (echt een te groot woord) hebben een toen goede vriendin van me en ik geen contact meer gehad met elkaar.

Gister ging ik een broodje halen in de stad en ineens stonden we naast elkaar in de rij. Het was alsof de tijd stil heeft gestaan en de klik van 8 jaar geleden was er nog steeds. En nu gaan we over 2 weken samen uit eten. Zo leuk!

156 likes

Oke ik heb het advies van @Peachpuff opgevolgd en een zak pepernoten bij Kruidvat gekocht, en alle frutsels los bij de Hema.
Ze hebben ook tompouce kruidnoten!! Omg ben echt benieuwd.

6 likes

Ik heb de komende twee weken vakantie en heb mn huishouden zo erg laten gaan de afgelopen weken… heb nu t plan om vandaag grotendeels alles te doen zodat ik de komende twee weken verder vooral leuke dingen kan doen en t dan alleen nog maar hoef bij te houden.
We gaan zien hoe ver ik kom :joy:

4 likes

Je zou idd denken: wat een gezeik over 1 uur. Maar ik ben een hele slechte slaper en altijd heel vroeg wakker. Ik ben gevoelig om terug in de tijd te gaan. Ik ben echt een half jaar lang 1 uur vroeger wakker.

Ik ben 1 keer 1 maand in Zuid-Amerika geweest en gewoon een maand lang 2 of 3 uur 's nachts wakker geworden. Toen ik weer terug naar NL ging zat ik meteen weer in mijn goede ritme. Ook bij IJsland wat maar 2 uur vroeger is kwam ik er niet in. Ik kan er gewoon niet aan wennen. Hoe jammer ik het ook vind maar voor mij geen vakanties meer terug in de tijd.

5 likes

Nou als iemand het boek kent, lmk of het goed is. Zijn trouwens choco ogen en geen snoepjes zie ik nu.

28 likes

Oeh die staat al wel een tijdje op mijn lijst dus ik ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden

3 likes

Hahah ja die vriendin en ik kennen elkaar van
:nerd_face: paardrijden :nerd_face: 3 eeuwen geleden dus ook wel toepasselijk.

11 likes

Wat een leuk pakket! Zijn die skelettenkoppen kaarsen?

3 likes

Onze kat zit vanaf vandaag in het pension vanwege vakantie en heb het er zoooo moeilijk mee. Terwijl het niet de eerste keer is :woozy_face:

Kan alleen maar huilen

4 likes

Klopt

4 likes

Ik heb echt niks te doen dus een nieuwe bezigheid gevonden. Op booking steden opzoeken en dan op zoek gaan naar de allerlaagste beoordelingen (bv door te sorteren op laagste prijs vaak) en die te lezen. Heb echt al gekke dingen gelezen. Drollen nog in de pot, daklozen aan de drugs die mensen lastig vallen en bestelen, drugsnaalden in de kamer.

En daarom lees ik altijd reviews :smiling_face_with_tear: je zou maar daar belanden

13 likes

Je bent wel goed voorbereid over waar je niet heen moet gaan!
Maar soms is het ook gewoon te goor voor woorden ergens

2 likes

Ja dit kan toch niet (vieze foto’s van een ‘hotel’ in NY in spoiler)

Samenvatting

7 likes

Je slaapt gewoon in een kast :astonished:
En die badkamer kan gewoon niet :astonished:

1 like

Ik doe dat altijd via Google maps recensies :joy:

Ik vertrouw maps voor de 100% en boek daardoor ook niets onder de 4.5 ster ondertussen.

2 likes

Je kan op veel platforms ook sorteren op de laagste reviews, bijv op hostelworld. Kan daar ook enorm van genieten :joy:

3 likes

Ik slaap al een paar dagen zo slecht in, echt niks voor mij en het irriteert me ook mateloos. Wordt mijn enige talent - slapen - nu afgepakt?!

5 likes

Ik snapte al niet waarom ik zo vroeg wakker was. Komt door dat uurtje terug natuurlijk!

1 like

Een collega van mij gaat trouwen en ik kwam er vrijdag achter dat bijna alle “jonge” collega’s uitgenodigd zijn op haar huwelijk, behalve ik. Ik wil me er niks van aantrekken, maar het houdt me toch bezig. Ik dacht dat we best een goed contact hadden, beter dan sommige anderen die ze wel heeft uitgenodigd zelfs. Ik ben sowieso al heel onzeker op het vlak van vriendschappen en sociale contacten, dus dit is weer zo’n trigger.

Soms denk ik erover om die onzekerheid te bespreken met mijn goede vriendinnen, maar ik durf dat niet goed, dan lijkt het net alsof ik vis naar complimentjes.

16 likes