Ik ga de komende twee weken helemaal door de spreekwoordelijke wasstraat voor mijn vakantie en love it!
Wat ga je allemaal doen? ![]()
Manicure, lash lift + verven, wenkbrauwen waxen en kapper. Wenkbrauwen doe ik sowieso bijna elke maand en kapper was weer tijd.
Voor de manicure en lash lift ben ik ongeveer 90 euro kwijt. ![]()
Hahaha same, nooit gedacht dat er een versie zou komen waarbij Fergieās versie oorstrelend is in vergelijking.
Heerlijk dat de nieuwslezers ook zeggen, ja dit is erger dan Fergie ![]()
Maar dat hij dan ook nog aan het einde zegt: I Will show you something else!ā ![]()
![]()
![]()
Mijn schoonvader en vriend zijn een kast aan het ophangen boven maar volgens mij zitten ze gewoon lekker te chillen want heb nog geen boor gehoord ![]()
En van de spelers had ook wat moeite met zn lach inhouden, haha
Heb een koffietje, thee voor zo, en een bakje Griekse yoghurt met zelfgemaakte pruimenjam. Heeeeeerlijk
Zag dit op haar eigen insta staan. I call bullshit.
Iemand zei ook: you donāt have a drinking problem, you have a singing problem.
Las dit ook op de shaderoom en iemand reageerde met: āwhitney was high on crack and still delivering them damn notesā š«¢:joy:![]()
![]()
Even haar ander werk beluisteren.
Sorry gedeelde smart hahaha. Maar wat kut.
Blijft leuk, die Nijmeegse vierdaagse voor de deur langs š«¶
Wtf wie doet er nou zoiets. Dat is echt ziek.
Ik ga zo weer eens een wimperlift en mān wenkbrauwen laten doen en ulgh ik heb er zo geen zin in
vind het zo kut het doet altijd pijn en zo saai om weet ik veel hoe lang met mān ogen dicht te liggen.
Ik blijf mij verbazen hoe dit forum in elkaar steekt. (Al weet ik niet of verbazen het juiste woord is)
In het plantentopic ging het left omdat er een duizendpoot - sorry - miljoenenpoot gespot was, en zojuist deelt iemand mede dat opa een herseninfarct heeft gehad en zijn gezond- en gesteldheid enorm achteruit is gegaan, waarna iemand anders klaagt over het feit dat zij met de ogen dicht moet zitten omdat zij een afspraak heeft gemaakt om de wenkies te laten doen.
Wat betekent dit?
En ja dat is hoe de mensheid werkt, toch? Er gebeuren een heleboel dingen tegelijk en naast elkaar ![]()
Dit. En ik denk dat velen (zeker in dit topic) gewoon wat droppen zonder te lezen wat er boven hen gepost is.
Omg ik mag voor het eerst sinds mijn 5e daggast zijn op een trouwerij ![]()
Zoān zin in!
Oke. Maar dat wou ik even kwijt. ![]()