Wat je even kwijt wil #69

Ik zag net een heel vies zilvervisje in mijn pannen kastje. Gelukkig ga ik bijna verhuizen.

1 like

Ik heb echt een goede haardag vandaag, dat heeft echt invloed op hoe m’n dag is haha. Ik heb er gisteren weer eens olie in gedaan en het is superzacht en shiny nu met een mooie slag :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

7 likes

Heb echt een hekel aan die beesten :sob:

2 likes
Samenvatting

Haha zooooooo klote. Je zult het niet geloven maar hier zitten 3 nieuwe lagen verf op, eerst ontvet… maar eindresultaat: alsof ik er niks aan heb gedaan :skull_and_crossbones: precies zoals ik het gisteren aantrof.

1 like

Ohhhh dat is echt balen! Hoe krijg je die vlek er ook in hemelsnaam af joh, denk niet dat als je de hele muur gaat verven het ineens weg is

1 like

Ja echt hè, balen dit, als iemand tips heeft. Hit me up in het huishouden topic :cry: haha

En iedereen die dit leest: haal je geurstokjes van je muur vandaan!!

3 likes

Heb je het al geprobeerd schoon te maken met ammoniak?

2 likes

Nee thanks ga ik ook nog proberen dan en ik zal updates geven via het huishouden topic :cry:

Misschien met zoiets proberen?

Of advies vragen in een verfwinkel

1 like

Ik denk dat je het voornamelijk eerst moet ontvetten. Ik zou het eens met dasty proberen, de beste vetoplosser die ik ken. Ammoniak heb ik nog nooit gebruikt.

1 like

Het issue is denk ik gewoon dat dit een vetvlek is en die blijf je denk ik zien zolang als dat vet er zo in zit, zou zelf met iets ontvettends aan de slag gaan voor je gaat schilderen

4 likes

Oh ja dasty heb ik! Heb met Sint Marc ontvet, maar Dasty is ook nog een goede optie

2 likes

Ontvetten alleen gaat je niet helpen. Een isoleerspray of de alblastine die hierboven staat kan nog wel iets doen om de specifieke vetten en stoffen te maskeren. En inderdaad advies vragen in een verfwinkel.

2 likes

Ik ga de komende twee weken helemaal door de spreekwoordelijke wasstraat voor mijn vakantie en love it!

7 likes

Wat ga je allemaal doen? :woman_in_steamy_room:

2 likes

Manicure, lash lift + verven, wenkbrauwen waxen en kapper. Wenkbrauwen doe ik sowieso bijna elke maand en kapper was weer tijd.

Voor de manicure en lash lift ben ik ongeveer 90 euro kwijt. :grimacing:

12 likes

Mariah and Whitney would never. Heb tranen van het lachen

10 likes

Hahaha same, nooit gedacht dat er een versie zou komen waarbij Fergie’s versie oorstrelend is in vergelijking.

6 likes

Heerlijk dat de nieuwslezers ook zeggen, ja dit is erger dan Fergie :joy:
Maar dat hij dan ook nog aan het einde zegt: I Will show you something else!’ :joy::joy::joy:

2 likes

Mijn schoonvader en vriend zijn een kast aan het ophangen boven maar volgens mij zitten ze gewoon lekker te chillen want heb nog geen boor gehoord :joy:

5 likes