Dat is ook niet leuk, hoe zelfverzekerd je ook bent. Zou het misschien na haar bruiloft even bespreken als het je dan nog dwarszit.
Waarom zou je dat doen en die collega opzadelen met jouw onzekerheid terwijl zij het recht heeft om uit te nodigen wie zij wil. Kom je aanzetten met: ik vond het niet leuk dat ik niet was uitgenodigd. Ja, nou en? Of bedoel je met haar eigen vriendinnen.
Ik zou daar ook echt onzeker van worden. Je kan niet in iemands hoofd kijken en het is gewoon naar dat jij het contact blijkbaar anders ziet dan zij. Ik zou het niet met die collega bespreken eerlijk gezegd, en het zo laten, ook niet jezelf teveel terug gaan trekken bij je collegaās hoor! Voor hun is het waarschijnlijk helemaal niet zo groot.
Maar ik zou het zeker wel met je goede vriendinnen bespreken, daar zijn die toch ook voor! Ik vind dat niet naar complimentjes vissen, en al is dat wel zo, iedereen heeft wel eens behoefte aan wat bevestiging en verduidelijking op een bepaald gebied. Denk juist dat goede vriendinnen je hierbij kunnen steunen, en dat omdat jij er zo onzeker over bent het veel groter of heftiger voelt om aan te kaarten dan dat voor je vriendinnen is om te horen van jou. Ikzelf zou het alleen maar waarderen als een vriendin haar onzekerheden aan mij uitspreekt en we het erover kunnen hebben. Dat maakt de band juist ook closer
Oh absoluut, daarom zeg ik ook nĆ” de bruiloft zodat de bruid zich niet soort van verplicht voelt haar toch uit te nodigen. Maar als ze echt de enige is die niet uitgenodigd is zal er toch sowieso een olifant in de kamer zijn als iedereen t erna over heeft op werk?
āBijna alle jonge collegaās zijn uitgenodigd.ā
Oh dan had ik het niet goed begrepen. Dan zou ik het inderdaad laten zitten. Dan is het ook niet zo mega persoonlijk lijkt me. Sommige mensen worden gewoon uitgenodigd en sommige niet.
Naja, al was ze wel de enige. Als je zeker wilt weten dat ze over je gaan ouwehoeren moet je naderhand aangeven dat je het niet leuk vond dat je niet was uitgenodigd. Kun je echt beter de eer aan jezelf houden en klagen tegen je vriendinnen dat je collega een bitch is
Iemand maakte het āgrapjeā dat elke keer als ze nieste er een baby dood ging. In het bijzijn van onze kleuter, onze baby en van ons, die een baby verloren zijn.
Ik heb er niet op gereageerd en ben nu met terugwerkende kracht pissig over die āgrapā en pissig op mezelf dat ik niet gereageerd heb.
Wist diegene dat?
Jazeker
yikes
Ik googlede net āniezen baby doodā en kreeg alleen maar medische dingen, is niet echt een bestaand gezegde ook. Dacht dat mensen alleen maar mooi weer morgen zeiden
Wat een kut āwijsheidā
Wat een achterlijke uitspraak überhaupt? Dat gooi er toch niet ff zo terloops uit, ongeacht tegen wie je het hebt.
En heel ongevoelig zeg, naar jullie toe
Het is gelukt om een nieuwe vette auto te vinden en er komt binnenkort een hondje bij ons wonen Ben echt zo blij!
Wtf wat een zieke gezegde ook, bestaat toch niet eens
Ohhh wat leuk! Wat voor een hond?
Mijn god wat een trut
Ik ga heel goed op de subtle foreshadowing filmpjes op Tiktok
Mān ouders hadden zoān mooie bos bloemen gekregen van vrienden gister maar ze zijn de komende midweek op vakantie. Nu heeft mān moeder ze net bij me langsgebracht zodat ik er de hele week van kan genieten š„¹š„¹š„¹ Echt een geweldige herfstbos, word er helemaal blliiijjj van (Moest wel beloven dat ze ze zaterdag weer terugkreeg
Is goed moeders)
Ben zo blij dat ik aan die kant van TikTok ben beland