Wat je even kwijt wil #69

Misschien is het wel een cavia

2 likes

Oh wij hadden ook muizen. In mijn kraamweek. Ik dacht dat ik stierf. Elke avond en ochtend alles als een leipo schoon maken.

3 likes

Muisgenootje

31 likes

OMG dank voor het delen. Ik was gisteren bij het concert en heb me gruwelijk geërgerd. Forever spijt dat ik zoveel geld eraan heb uitgegeven.

2 likes

Ik wil de pil bijbestellen, maar volgens mijn apotheek-app heb ik nog genoeg voorraad tot eind november. En dan mag het dus niet. Maar ik ga toch niet wachten met bijbestellen tot het laatste moment. Echt heel irritant.

2 likes

Kan je niet gewoon bestellen? Ik kan hem wel altijd bestellen ook al staat er dat ik nog voorraad heb tot weet ik wanneer. Zet er in de beschrijving bij dat ik hem doorslik.

1 like

Nee, kan niet meer :frowning: misschien even bellen

3 likes

Dat is wel echt irritant dan ja. Waarschijnlijk is het geen probleem als je belt.

2 likes

Zo stom dat je met dat gevoel naar huis bent gegaan.

1 like

Ik verhuis vandaag, weliswaar met een verhuisbedrijf maar vind het zo spannend.

16 likes

Heb vertrouwen! Komt goed.

4 likes

Heb als lunch mn favoriete panini geprobeerd na te maken want bij de lunchroom waar ik die wel eens bestel kost hij inmiddels € 7.40, maar het was het natuurlijk net niet helemaal 🥹

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Jeeeeezus, wij waren aan het koken en ineens horen we onze deur dichtgaan en mn vriend gaat kijken en hij schreeuwt ineens: “ ER ZIJN MENSEN IN ONS HUIS!”. Zo gaat het licht aan en staat er ineens een peuter en oppas in ons huis i.p.v. het huis boven ons. Ze is gewoon met die huissleutel ons huis ingekomen. Echt we schrokken ons kapot.

Morgen naar weer eens gezellig bellen met de woningbouw.

13 likes

Wtffff wat eng! Tijd voor een nieuw slot inderdaad

1 like

Ja, we waren al op onze hoede omdat we deze week kapotte sleutelkastjes aantroffen bij de ingang van ons complex.

Dit is echt niet chill. :sweat_smile::sweat_smile: Ergens ben ik ook gewoon boos dat dit mogelijk is.

3 likes

Het bod dat ik gedaan had op een huis is niet geaccepteerd, ze gaan met andere kopers is zee.
Baal wel want was echt een tof huis.

3 likes

Nou dat hoef je niet zo stiekem te voelen want dat is ook gewoon heel erg raar! Heel logisch om boos op te zijn. Het was gelukkig ‘maar’ een oppas die zich vergiste maar het geeft niet een heel veilig gevoel lijkt me

11 likes

Niet te vergelijken dit hoor, maar zo ben ik ooit eens in een verkeerde auto gestapt😅. Ik had mn tas al op de achterbank gegooid, en toen dacht ik nog: “he wat is mn auto netjes!” Toen ik achter het stuur ging zitten kwam ik er pas achter dat er iets niet klopte.

Het was precies dezelfde auto als de mijne en die reageerde blijkbaar gewoon op mijn sleutel?

9 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Kinderwens! #3