Het is gelukt om een nieuwe vette auto te vinden en er komt binnenkort een hondje bij ons wonen Ben echt zo blij!
Wtf wat een zieke gezegde ook, bestaat toch niet eens
Ohhh wat leuk! Wat voor een hond?
Mijn god wat een trut
Ik ga heel goed op de subtle foreshadowing filmpjes op Tiktok
M’n ouders hadden zo’n mooie bos bloemen gekregen van vrienden gister maar ze zijn de komende midweek op vakantie. Nu heeft m’n moeder ze net bij me langsgebracht zodat ik er de hele week van kan genieten 🥹🥹🥹 Echt een geweldige herfstbos, word er helemaal blliiijjj van (Moest wel beloven dat ze ze zaterdag weer terugkreeg
Is goed moeders)
Ben zo blij dat ik aan die kant van TikTok ben beland
Een labradoodle van 3 haar oud!
Ahh superleuk!
Veel plezier alvast!
Ik heb een week vrij en voel me zo rusteloos. Ik heb zoveel zin om te werken? Heel vreemd.
Je mag mijn werk wel doen
Ik ben echt dom, zit in een bioscoopzaal vol kinderen (De Wilde Noordzee). Ff vergeten dat het vakantie is.
Mijn god wat is het maandag vandaag zeg. Ik heb een redelijk grote freelanceklus deze week waar vrij veel tijdsdruk op staat en ik heb al twee dingen compleet fout laten lopen? Iets verkeerd gelezen waardoor ik er veel te weinig tijd voor had ingepland en er met de planning geschoven moest, en een bestand verkeerd opgeslagen waardoor het grotendeels onbruikbaar is geworden en ik een deel van het werk over moet doen? Allebei compleet m’n eigen schuld ook gewoon. Gelukkig is de opdrachtgever heel lief en meedenkend en weten ze dat ik alles normaal beter op orde heb maar voel me echt een beetje voor lul staan
Ik wil graag naar dikkie dik en de verdwenen knuffel maar daar zal het wel hetzelfde liedje zijn
Als je geen misofonie hebt, je de film graag met live commentaar kijkt en het niet erg vindt als er iemand naast je spelletjes speelt op een telefoon: lekker gaan!
Ja wtf he!! Dat die kinderen naar een film gaan voor hun eigen leeftijd
Absurd!! Ik wil adult only bioscopen
Je kan hem al huren bij Pathé!
Je wilt daar voor jezelf naartoe? Of mis ik nu de grap
Nee er is geen grap, lijkt me gwn een schattige film