Een labradoodle van 3 haar oud!
Ahh superleuk!
Veel plezier alvast!
Ik heb een week vrij en voel me zo rusteloos. Ik heb zoveel zin om te werken? Heel vreemd.
Je mag mijn werk wel doen
Ik ben echt dom, zit in een bioscoopzaal vol kinderen (De Wilde Noordzee). Ff vergeten dat het vakantie is.
Mijn god wat is het maandag vandaag zeg. Ik heb een redelijk grote freelanceklus deze week waar vrij veel tijdsdruk op staat en ik heb al twee dingen compleet fout laten lopen? Iets verkeerd gelezen waardoor ik er veel te weinig tijd voor had ingepland en er met de planning geschoven moest, en een bestand verkeerd opgeslagen waardoor het grotendeels onbruikbaar is geworden en ik een deel van het werk over moet doen? Allebei compleet m’n eigen schuld ook gewoon. Gelukkig is de opdrachtgever heel lief en meedenkend en weten ze dat ik alles normaal beter op orde heb maar voel me echt een beetje voor lul staan
Ik wil graag naar dikkie dik en de verdwenen knuffel maar daar zal het wel hetzelfde liedje zijn
Als je geen misofonie hebt, je de film graag met live commentaar kijkt en het niet erg vindt als er iemand naast je spelletjes speelt op een telefoon: lekker gaan!
Ja wtf he!! Dat die kinderen naar een film gaan voor hun eigen leeftijd
Absurd!! Ik wil adult only bioscopen
Je kan hem al huren bij Pathé!
Je wilt daar voor jezelf naartoe? Of mis ik nu de grap
Nee er is geen grap, lijkt me gwn een schattige film
Ik lig in het ziekenhuis en met de lunch gisteren vroeg ik of er ook hummus was voor op brood. De vrouw die het eten rondbrengt spreekt erg gebrekkig Nederlands en snapte niet wat ik bedoelde. Na wat uitleg dacht ze wel dat ze het voor de dag erna zou kunnen regelen. Nu kwam ze net heel blij naar me toe: “Ik heb het, ik heb “hummelmoes” voor je!”. Ga het voortaan altijd zo noemen denk ik haha
Dan zou ik nog even een weekje wachten en een keer op een doordeweekse dag naar een ochtendvoorstelling gaan. Grote kans dat er <5 mensen in de zaal zitten.
Dit is echt zo lief, haha.
Thnx, it wasnt that serious though, gwn een flauw grapje
Ik ben zelf een kleuter, misschien dat ik het daarom zo grappig vind.
Maar wil ff delen dat ik tranen heb gelachen (is weer eens wat anders dan tranen van zielige films) om een filmpje dat iemand “een scheet” laat in het bijzijn van een klein kind en wtf die hoofden van die kinderen “Gaat het hellemaal goed met jou? Dit is niet ok:dizzy_face:🫤:astonished:
” Ook al die kinderen met een hoofd van “is je broek ok”.
Dat derde kind.
Ik heb zelf geen tiktok, zag hem als millenial op facebook, maar volgens mij kun je hem zo zien?
https://www.tiktok.com/@mbsecren/video/7414504541342698785
Nou veel plezier ermee👍🏽
Ik had vandaag echt zo’n beroerd saaie dag op werk dat ik er helemaal moe door ben een winterslaap klinkt zo gek nog niet.
Toen we in juli op vakantie waren hebben mijn man en ik in een winkeltje allebei snacks gekocht, ik iets met chocola en hij fudge. Ik had mijn chocola in de auto terug naar ons vakantieverblijf al op en zijn fudge is nog onaangetast