Wat fijn dat we allemaal verschillende soorten humor hebben, voor ieder wat wils.
Het leven is fantastisch!!!
Soms.
Ik hoor een kerstliedje ergens en nu heb ik meteen zin in van die mini knakworstjes in croissantdeeg. Ultimate kerstdiner snack
Had al de hele week zin in Haribo snoepjes.
Wie komt er thuis met een zak snoep met een productie fout
Volgens mij kom ik nooit meer van de blaftyfus af.
Ik wil al heel lang m’n haar zelf kunnen invlechten en dit heeft me al zo veel agressieve ochtenden bezorgd, met zo’n klotetutorial en alles, maar het is net voor de eerste keer een soort van gelukt! Als in, ik kan ermee naar buiten, het is nog wel wat scheef maar ik weet nu hoe ik het de volgende keer beter kan doen! Gaat me best wat geld schelen, want ik liet dit dus doen bij de kapper
Een paragraaf uit de review van De Standaard van het laatste Bob Dylan concert in België. Savage dit:
Sinds enkele jaren verbergt Dylan zich tijdens concerten achter een piano, achteraan op het podium. Dat is tot daar, hij is op een leeftijd gekomen dat we zulks door de vinger zien. Alleen: hij staat voortdurend op die piano te tokkelen, en ze zit ook vooraan in de mix van het geluid. Het klinkt alsof een boos kind een speeltje van Fisher Price staat te molesteren. Het is niet om aan te horen, en hij rijdt er al zijn concerten mee in de vernieling.
Dat dacht ik ook, ik was al sinds een verkoudheid begin september aan het hoesten, maar sinds vandaag lijkt het hoesten ineens weg
Dit geeft hoop haha.
Ik ben echt in dubio of ik vandaag ga sporten want ik ben ongesteld. Heb geen krampen maar vind het ook niet chill om zo in de gym te staan.
Je hebt nooit spijt van de workout die je wél hebt gedaan.
Ok dit was de motivatie die ik nodig had 🥹 thnx!
Ik ga altijd heel goed op sporten als ik ongesteld ben.
Het enige leuke aan vroeg donker is dat ik een reden heb om kaarsjes aan te steken.
Ik ben een midweek weg met familie en heb nog nooit zo graag naar huis gewild.
wat is de fout?
Ik voel me meh maar dat is meer omdat ik tampons gebruik en dan alsnog bang ben om door te lekken.
Ik had een greatest hits multipack gekocht met mini zakjes (beren, kikkers, colaflesjes, perziken en kersen)
Het zijn alleen beertjes en colaflesjes.
Heb Haribo maar ff een berichtje gestuurd hahaha
En dat kan niet? Als je diep ongelukkig je tijd uit zit is toch voor niemand leuk