Je had tenminste een euro, die van mijn ouders werd bezorgd zonder cadeaukaart in de envelop
Blijkbaar staat m’n kenteken nog geregistreerd in de garage van het gebouw waar ik woonde, dus vandaag de hele dag gratis in Amsterdam geparkeerd.
Ik vind het zo kut dat ik sinds mijn corona besmetting in 2020 gewoon bij elke verkoudheid een turbo verstopte neus heb en dat dit echt alleen nog maar op te lossen is met xylo. Voorheen was zoutspray prima, nu werkt dat gewoon totaal niet meer.
De kat van mijn vriend is aan het overlijden, denk niet dat ze de nacht overleeft, en het maakt me zo verdrietig het is zo hartverscheurend om te zien
Ik was net voor het eerst in 10/15 jaar in de stad waar ik ben opgegroeid en hahaha Jezus wat een vibe switch hahaha
Misschien wist iedereen behalve ik dit, maar als je neusspray sprayt moet je niet omhoog sprayen maar naar achteren. Kin op de borst en dan sprayen werkt zo veel beter. Dank u universiteit van Nederland dat ze me dit filmpje lieten zien.
Wat verdrietig! Hoe is het nu?
We hebben haar net in laten slapen. Het eerste prikje om haar in slaap te brengen was al voldoende voor het hart om te stoppen. Pff het doet gewoon fysiek pijn en het is niet eens mijn eigen kat. Ben wel opgelucht dat ze nu uit haar lijden is verlost.
Ohh dit weer ik zit gewoon buiten met een koffie
Ach dat is zo verdrietig, heel veel sterkte
Fantastisch weer voor een rondje fietsen! (Zat een tijdje terug oude posts in wielrentopic te lezen omdat ik net een ouwe vintagefiets heb gekocht, jij fietste toen ook veel!)
Ja waar ik woon is het ook prachtig weer! Heb alleen afgesproken om te gaan lunchen met een vriendin in haar stad 45 minuten verderop, en het is hier gewoon helemaal grijs en mistig, echt een supergroot verschil
Ik heb vorige maand voor het eerst in jaren (ik ben in 2017 gestopt) een pakje sigaretten gekocht en rook nu heel af en toe stiekem, ook voor mijn vriend, een sigaret en ik geniet er zooo intens van haha echt megapuberaal, ben nu de deur uit met de fiets om boodschappen te doen en zit in mijn eentje op een bankje het forum bij te lezen en te roken terwijl het knettermooi weer is. Echt genieten en als het pakje over is stop ik weer hoor. Maar toch.
Een vriend van mij heeft een paar weken geleden een super heftig ongeluk gehad en ik ga hem vanavond opzoeken in het Erasmus. Ik ben echt zo zenuwachtig… ik ga gelukkig niet alleen maar ik vind het echt mega heftig, ik heb dit eigenlijk nog nooit zo meegemaakt
Ik heb echt overal spierpijn en ik zit onder de blauwe plekken. 🫡
Super dit!
Jaa dit weer schreeuwt fietsen toch? Bij mij gaat het altijd af en aan (soms 5x per week, soms 3 maanden niet), maar dit is zo’n perfecte dag ervoor! Ik kom net ook terug van een rondje
Hier is het mistig en koud, maar bij jou neem ik aan niet?
Nee echt zo’n perfecte herfstdag, zonnig en droog
Wat heb jij dan uitgespookt?
Pop the balloon is echt het allerbeste wat de Nederlandse cultuur te bieden heeft 🩵