Wat je even kwijt wil #69

Een vriend van mij heeft een paar weken geleden een super heftig ongeluk gehad en ik ga hem vanavond opzoeken in het Erasmus. Ik ben echt zo zenuwachtig… ik ga gelukkig niet alleen maar ik vind het echt mega heftig, ik heb dit eigenlijk nog nooit zo meegemaakt

20 likes

Ik heb echt overal spierpijn en ik zit onder de blauwe plekken. 🫡
Super dit!

2 likes

Jaa dit weer schreeuwt fietsen toch? Bij mij gaat het altijd af en aan (soms 5x per week, soms 3 maanden niet), maar dit is zo’n perfecte dag ervoor! Ik kom net ook terug van een rondje

3 likes

Hier is het mistig en koud, maar bij jou neem ik aan niet?

2 likes

Nee echt zo’n perfecte herfstdag, zonnig en droog

7 likes

Wat heb jij dan uitgespookt?

3 likes

Pop the balloon is echt het allerbeste wat de Nederlandse cultuur te bieden heeft 🩵

1 like

Heerlijk!! Hoop de komende weken nog wat tochtjes te maken (en daarna mijn geleende helm terug in te leveren bij mijn vader die hem gebruikt tijdens schaatsen op natuurijs, dan hou ik in de tussentijd mijn conditie lekker op peil in de gym :smile:)

2 likes

Ach wat dubbel zeg. Veel sterkte met de verwerking :sparkling_heart:

2 likes

Ik mis nintendogs!

15 likes

Nou ik kan me niet voorstellen dat het beter dan stroopwafels of kroketten is. Dan gaat het wel heel slecht met de Nederlandse cultuur

4 likes

Wat is dat

1 like

Een spel van nintendo waar je allemaal honden kon verzorgen/mee spelen/uit laten etc.

2 likes

Ik wist niet wat dit was, maar heb 1 min gekeken naar een YouTube filmpje met mensen die met een nepaccent straattaal praten en niet al te slim overkomen. En langer dan 1 min kon ik het niet aanzien. Mis ik iets of ben ik gewoon oud?

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #8

Ben je serieus of sarcastisch?

5 likes

Serieus! Ik ben een groot liefhebber van laag entertainment en lager dan dit kan bijna niet. I love it

4 likes

Maar dit heeft toch niks met NL cultuur te maken? Haha ik begrijp er echt niks van

1 like

Ik zou niet weten waarom niet. De vlogs van Monica vind ik bijvoorbeeld ook een onderdeel van de Nederlandse cultuur

3 likes

Ben je serieus???

7 likes