Wat je even kwijt wil #69

Heerlijk!! Hoop de komende weken nog wat tochtjes te maken (en daarna mijn geleende helm terug in te leveren bij mijn vader die hem gebruikt tijdens schaatsen op natuurijs, dan hou ik in de tussentijd mijn conditie lekker op peil in de gym :smile:)

2 likes

Ach wat dubbel zeg. Veel sterkte met de verwerking :sparkling_heart:

2 likes

Ik mis nintendogs!

15 likes

Nou ik kan me niet voorstellen dat het beter dan stroopwafels of kroketten is. Dan gaat het wel heel slecht met de Nederlandse cultuur

4 likes

Wat is dat

1 like

Een spel van nintendo waar je allemaal honden kon verzorgen/mee spelen/uit laten etc.

2 likes

Ik wist niet wat dit was, maar heb 1 min gekeken naar een YouTube filmpje met mensen die met een nepaccent straattaal praten en niet al te slim overkomen. En langer dan 1 min kon ik het niet aanzien. Mis ik iets of ben ik gewoon oud?

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #8

Ben je serieus of sarcastisch?

5 likes

Serieus! Ik ben een groot liefhebber van laag entertainment en lager dan dit kan bijna niet. I love it

4 likes

Maar dit heeft toch niks met NL cultuur te maken? Haha ik begrijp er echt niks van

1 like

Ik zou niet weten waarom niet. De vlogs van Monica vind ik bijvoorbeeld ook een onderdeel van de Nederlandse cultuur

3 likes

Ben je serieus???

7 likes

hahahhahahah HUH

3 likes

Hahaha oke prima!

4 likes

Lage cultuur is ook cultuur

14 likes

Waarom moet ik direct aan de 3KB rap denken??

1 like

naar mijn idee is de Blokker echt voor de 10e keer failliet (aan het gaan)

RIP

25 likes

Oh wat errug voor het winkelbeeld. Niet dat ik er shop :joy:

2 likes

misschien moet toegang tot het forum achter een IQ-test gestoken worden @Nescio @Lula

3 likes